סיכום מסע פרסום לקמפיין של ייעוץ עסקי

מצורפים להודעה זו:
  • דוח פעילות בחשבון – לפי נושאים בחודש יולי
  • חשבונית מגוגל – לתשלום שהועבר בחודש יולי
החודש נצרכו קליקים בעלות של 1,022 ש”ח (מיצוי מלא של התקציב).
עם זאת, המודעות שלך לא מגיעות לכל הגולשים הפוטנציאליים, ולדעתי זה בגלל שהקמפיין רחב מדי לתקציב.
בניסיון להגיע למספר קהלים שונים, אנחנו מאבדים חלק מכל קהל בדרך.
הקהלים עיקריים שאנחנו מכוונים אליהם, בחלוקה גסה, הם:
  • אלו שפותחים עסק חדש
  • יזמים צעירים
  • בעלי עסקים מנוסים יותר
  • סטארטפיסטים מתחילים
השאלה היא האם כדאי להמשיך לכוון לכולם, או לכוון לאחד או שניים באופן ממוקד יותר?
שאלה נוספת היא, האם אתה מקבל פניות? טלפוניות או בדרך אחר.
אצלי מתועדות שתי פניות דרך הטופס במהלך יולי.
אשמח לדבר איתך בשבוע הבא ולשמוע ממך את דעתך.

אנחנו אַלְטְלַייף קידום אתרים

כבר יותר מ-11 שנה שאנחנו מתמקדים בהשגת תוצאות מעולות עבור לקוחותינו באמצעות קידום אורגני וממומן בגוגל.

בבלוג שלנו תמצאו כתבות ופוסטים שעוסקים במה שאנחנו עושים כל כך טוב - קידום אתרים למקומות הראשונים בתוצאות של מנוע החיפוש של גוגל.

בקש הצעת מחיר ללא התחייבות

אנו מציעים שירותי קידום ופרסום אתרים מקצועיים בגוגל, שעוזרים לעסקים להגדיל את חשיפתם לגולשים ואת נפח התנועה האיכותית לאתר שלהם, ע"י שיפור משמעותי במיקומי ביטויי המפתח הרלוונטיים להם בתוצאת החיפוש, גם כאשר מדובר בתחומים תחרותיים.

עוד מהבלוג שלנו

צפה בכל הפוסטים