עדכון מסע פרסום והשוואה למתחרים -אוגוסט 2016

  • 6 באוקטובר 2016
  • PPC
No Comments
מצורפים למייל זה:
  1. דוח חודשי מסכם לקמפיינים
  2. דוח השוואה לעומת מתחרים
  3. חשבונית מגוגל
לבקשתכם עצרנו את הקמפיינים של השטיחים, ונכון לעכשיו, פעילים רק הקמפיינים של עיכוב בעירה וממונה בטיחות.
הם שמורים במערכת, וכשתרצו להפעיל אותם מחדש, גם אם באופן מצומצם, תאמרו לנו.
בנוסף, אני רוצה להתמקד איתך בדוח השני שמשווה את הביצועים של קמפיין השטיחים מול המתחרים שלך.
הדוח הזה מראה כיצד המודעות שלך מופיעות לעומת 23 מתחרים שלך על אותן מילים (הדוח הזה מתייחס ל-62% מתוך מילות החיפוש שמרכיבות את הקמפיין).
כזכור יש רק 7 תוצאות בעמוד הראשון. הדוח מתייחס גם להופעות בסלולר, שם זה משמעותי יותר.
מה שאתה יכול לראות שם, משמאל לימין הוא:
  1. אתר המתחרה (כולל דפי זהב, ארגמן ועוד)
  2. אחוז החשיפה – מספר הפעמים שהופיעו המודעות שלך מתוך כמות החיפושים הכוללת לאותן מילים, באחוזים. שלך מעל 95% – הגבוה בקטגוריה.
  3. מיקום ממוצע – שים לב ששלך הוא 2.7. ארבעת התוצאות הראשונות נמצאות מעל התוצאות האורגניות (שגם בהן אתה ממוקם בתוצאות הראשונות).
  4. יחס החפיפה – אחוז הפעמים שהמודעות שלך הופיעו באותו זמן שהופיעו מודעות המתחרה באותן מילים (לכן העמודה שלך ריקה).
  5. יחס מיקום מעל – אחוז הפעמים שהמתחרה הופיע מעליך בתוצאות מתוך אותן מילים (גם כן העמודה שלך ריקה).
  6. יחס ראש העמוד – אחוז הפעמים שהופעת בראש העמוד באותן מילים, זאת אומרת מעל התוצאות האורגניות. הנתון שלך הוא מעל 85%. רוב הפעמים שלא הופעת במקומות הראשונים הן בגלל חוסר תקציב (בסוף היום), מה שגרם לגוגל להציע מעט פחות, ולמודעות שלך לרדת קצת במיקומים.
  7. נתח העקיפה – אחוז הפעמים שבהן הופעת מעל המתחרה באותן מילים (האחוזים בעמודות המתחרים מייצגים את הפעמים שהם היו מתחת לתוצאה שלך. רוב המודעות של המתחרים שלך דורגו מתחת למודעה שלך במעל 90% מהפעמים).
מה שהדוח הזה מלמד אותנו הוא שהמודעות שלך מופיעות הרבה ומאוד גבוה.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

אודותינו ואודות הבלוג

אלטלייף קידום אתרים היא חברת שיווק באינטרנט, הממוקדת בהשגת תוצאות מעולות עבור הלקוחות, באמצעות ערוצי מדיה מרכזיים באינטרנט.

בקש הצעת מחיר ללא התחייבות

אנו מציעים שירותי קידום אתרים מקצועיים, שעוזרים לעסקים להגדיל את חשיפתם לגולשים ואת נפח התנועה האיכותית לאתר הבית שלהם, ע"י שיפור משמעותי במיקומי ביטויי המפתח הרלוונטיים להם בתוצאת החיפוש, גם כאשר מדובר בתחומים תחרותיים.

עוד מהבלוג שלנו

צפה בכל הפוסטים