קידום אתרים בחיפה

קידום אורגני וממומן עם התחייבות לתוצאות

מאז 2007 עבדנו עם מאות לקוחות, להם עזרנו להגדיל משמעותית את מספר הפניות והלקוחות.

אם העסק שלך זקוק לשיפור הנוכחות בגוגל, הגדלת מספר הפניות, ויותר לקוחות חדשים  – הגעת למקום הנכון!

אנחנו החברה היחידה שמתחייבת לתוצאות ומבטיחה החזר כספי אם לא עמדנו בכך, כדי שתהיו בטוחים בהצלחה שלנו ושלכם!

ליצירת קשר או לקבלת הצעת מחיר התקשרו 04-6229826

תוכן עניינים

חברת קידום אתרים מומלצת בחיפה והצפון

למה כדאי לעבוד עם אלטלייף קידום אתרים

אנחנו החברה היחידה בחיפה ובצפון המציעה קידום עם התחייבות לתוצאות. התחייבות אמיתית הכוללת החזרה של חלק מהתשלום במידה ולא השגנו עבורך את התוצאות .

כל חברת קידום אתרים בחיפה תנסה לשכנע אותך שהיא הטובה ביותר, אך בסופו של דבר, מה שחשוב לעסק שלך זו התוצאה – המיקום של האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל או איכות הלידים (פניות) שמניב הפרסום הממומן של גוגל (Google AdWords).

יתרון ראשון: הניסיון

חברת אלטלייף קידום אתרים מתמחה בקידום אורגני של אתרי אינטרנט ובפרסום ממומן בגוגל (AdWords) משנת 2007; בתחום צעיר כל כך כמו קידום אתרים, 16 שנים זה ותק מאוד גדול בתחום (ומעט חברות קידום אתרים שיש להן ותק שכזה). מכיוון שאין כללים ידועים באופן חד-משמעי לקידום אורגני בגוגל, לניסיון יש משקל כבד מאוד בהצלחה של קידום האתר ושלך. גם בפרסום הממומן (קידום ממומן) לניסיון יש משקל משמעותי, מכיוון שמערכת הפרסום (אדוורדס) הופכת ונהיית מורכבת יותר ויותר משנה לשנה וכך גם מדיניות הפרסום של גוגל, ופרסום עצמי הולך ונהיה לא פשוט בכלל, לכן בעלי עסקים רבים מוותרים על ניהול הפרסום בעצמם ועוברים לניהול ע”י מקצוען.

יתרון שני: יחס אישי

אנחנו לא עוד חברת קידום אתרים בחיפה ואתם לא עוד לקוח מבחינתנו. אצלנו אתם מקבלים יותר עבור הכסף שלכם.
כל אחד ואחד מחשבונות הקידום והפרסום של לקוחותינו נמצא תחת פיקוחו הישיר של אחד ממנהלי החברה (ולא אצל עובד זוטר וחסר ניסיון ש”מתאמן” על אתרי הלקוחות); אנחנו מכירים כל לקוח באופן אישי, מה מטרות הקידום שלו, את היסטוריית הקידום של כל אתר, ועוד, וכך אנחנו בונים תכנית אישית ומותאמת לכל לקוח ולכל אתר, במקום להחיל את אותה תורת קידום אתרים על כל אתר.

יתרון שלישי: מחירים נוחים

ישנה אמרה מפורסמת, “אם אתה חושב שזה יקר לשכור מקצוען, חכה שתשכור חובבן” (רק לשם הבהרה, אנחנו מקצוענים ולא יקרים…), ובתחום כמו קידום ופרסום מגלים מהר מאוד כמה היא נכונה.


קידום אתרים, ופרסום או שיווק בכלל, אינו דבר זול, וכמות העבודה שנדרשת כדי להצליח היא מאוד גדולה ולא תמיד קל להבין את היקפה. התחרות כיום על מיקומים טובים בגוגל היא מאוד חזקה, וה”פרס” למנצח הוא בעל ערך מאוד גבוה בהתאם; עסקים רבים מבינים את זה ולכן משקיעים סכומים לא מבוטלים במטרה להתברג במיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל.

חברות גדולות משקיעות סכומים גבוהים מאוד על קידום ופרסום בגוגל (ולא תמיד באופן שמצדיק את זה), אך אנחנו מאמינים ויודעים שניתן לקבל את אותה התמורה גם בסכום נמוך יותר, ולפעמים אף משמעותית. גם עסקים שמנסים בהתחלה לחסוך את עלויות ניהול הפרסום מבינות בשלב כזה או אחר, שכשהם שוכרים אותנו, אנחנו לא רק חוסכים להם כסף ע”י ניהול תקציב פרסום נכון, אלא מספקים גם איכות עבודה גבוהה שמביאה יותר לקוחות לאורך זמן.

חברת קידום ופרסום אתרים בגוגל באזור חיפה

משרדנו נמצא בקרית טבעון, אך נשמח לתאם פגישה גם אצלך, בחיפה ובכל מקום בצפון, כדי שנוכל להכיר באופן הכי נוח עבורך.

וכמובן שנהיה זמינים עבורכם גם בטלפון, בכל שלב שתצטרכו אותנו.

אנו מאמינים ששירות מצוין מביא תוצאות מצוינות, ואלו משתלמות גם ללקוחות שלנו וגם לנו, מכיוון שלקוח מרוצה נותן בנו אמון ומתקשר איתנו לתקופות ארוכות יותר ופוריות יותר.

לא סתם עולות מהפידבקים הרבים שאנו מקבלים מלקוחותינו, תגובות אשר חוזרות על עצמן שוב ושוב, והן שלקוחותינו:

  1. סומכים עלינו במאה אחוז
  2. מרגישים שאנו מאוד עוזרים לעסק שלהם
  3. מרגישים שיש להם למי לפנות
  4. מרגישים שאיכפת לנו מהם. אבל באמת!

אז אם אתם מעוניינים בקידום אתרים אורגני או פרסום ממומן בגוגל ומחפשים חברת קידום אתרים מקצועית ואמינה – התקשרו עכשיו והצטרפו לעשרות לקוחות מרוצים.

ליצירת קשר או לקבלת הצעת מחיר התקשרו 04-6229826 או לחצו כאן כדי לשלוח לנו פניה מקוונת ונשמח לחזור אליכם.

לקוחות קידום אורגני מאזור הצפון

אבן בראשית
ביטוימקום
אבן טבעית1
אבן טבעית לריצוף1
ריצוף חוץ אבן טבעית1
ריצוף אבן2
קופינג1
אבני לקט1
ביטוימקום
חברת פיתוח תוכנה2
חברות פיתוח תוכנה2
פיתו ממערכות תוכנה2
פיתוח בינה מלאכותית3
פיתוח בענן3
פיתוח תוכנה WEB3
ביטוימקום
עיצוב משחקי מחשב2
פיתוח משחקי מחשב4
לימודי עיצוב פנים בצפון5
לימודי איור2
קורס עיצוב גרפי בצפון4
קורס עיצוב גרפי בחיפה1
ביטוימקום
הכנה לבחינת בגרות במתמטיקה1
תרגילים במתמטיקה 3 יחידות3
הכנה לבגרות במתמטיקה5
בגרות במתמטיקה 3 יחידות5
הכנה לבגרות במתמטיקה 3 יחידות4
הכנה לבחינת בגרות במתמטיקה 3 יחידות3
ביטוימקום
מעצב גינות2
מעצב גינה2
מעצב גינות בצפון2
עיצוב גינה בחיפה2
עיצוב גינה ים תיכונית2
עיצוב גינה אנגלית2

קידום אתרים בחיפה ובצפון עם חברת אלטלייף

משרדנו נמצא בקרית טבעון ומומחים בקידום כל סוגי האתרים ולעבוד עם כל מערכות הניהול, מאתגרות ככל שיהיו. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם מפתחי אתרים ומנהלי עמודי פייסבוק מקצועיים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאצלנו תוכלו לקבל מענה לכל צורך שיווקי שלכם באינטרנט.

אלטלייף – חברת קידום אתרים בצפון – השאירו פרטים בטופס ונשוב אליכם עם הצעת מחיר.

ליצירת קשר בטלפון – 04-6229826

קידום בגוגל

קידום אתרים באינטרנט – על רגל אחת

כיום, מתאפיינת רשת האינטרנט הישראלית ברוח צעירה ודינמית, המאגדת קהלי יעד מגוונים בטווח גילאים רחב ותחומי עניין שונים. ככל שעובר הזמן, חברות רבות לומדות זאת, והמשפט המוכר “אם אתה לא שם, אתה לא קיים” תופס כאן יותר מאי-פעם. כמעט כל הגולשים שמגיעים כיום לאתרי אינטרנט מגיעים דרך גוגל!

עם השנים בעלי עסקים רבים יותר ויותר, הבינו שגם אם יש להם אתר אינטרנט מעוצב ומושקע, ללא קידום אתרים באינטרנט הם מאבדים מדי יום לקוחות פוטנציאליים רבים מאוד, אשר יכלו לחפש ולמצוא את העסק ללא פעילויות שיווק ופרסום מיוחדות ויקרות. קידום אתרים בגוגל מספק לאותן חברות תשתית להצלחה עסקית באינטרנט ומינוף תחום השיווק כולו של העסק.

יש לכם אתר ואתם לא מוצאים את עצמכם בגוגל? מאט קאטס מגוגל מסביר:

קידום ממומן - פרסום בגוגל

ישנם עסקים וחברות שמתלבטות בין קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל או פרסום ממוקד ומהיר באמצעות גוגל אדוורדס – מערכת הפרסום היעילה והמצליחה מאוד של גוגל. למעשה, בעלי עסקים לעיתים מעדיפים להשתמש בשירות זה של גוגל על פני קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש של גוגל. פרסום ממומן (הקרוי גם “קידום ממומן”) בגוגל, בשל האפקטיביות המהירה שלו, הדינאמיות והגמישות שבו, ועלות הניהול הנמוכה שגובה חברה הקידום.

חשוב לזכור שזהו מקור ההכנסה העיקרי של גוגל, ולכן גם לה יש אינטרס משמעותי בהצלחה המפרסמים, שכן אותה אפקטיביות היא שהפכה אותה למבוקשת כל כך, עד שהיא כמעט שם נרדף לפרסום ברשת, וחשוב לה מאוד לשמור על הצלחתה.

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני הוא באופן מוחלט הדרך המשתלמת ביותר לפרסם כיום מבחינת יחס עלות-תועלת. כאשר מדובר על קידום אורגני חשוב לזכור שהקליקים הם בחינם, ובעצם התשלום כולו מועבר לחברת הקידום. גם אם יקליקו מיליון איש ביום על הקישור לאתר שלכם בתוצאות החיפוש, לא תהיה לכך עלות – לעולם! גובה התשלום תלוי בבחירת מילות המפתח לקידום. ככל שמילות המפתח יהיו תחרותיות יותר, כך יהיו עלויות הקידום גבוהות יותר, ועם זאת, נמוכות משמעותית מפרסום בערוצי מדיה אחרים כמו טלוויזיה, רדיו, פרינט וכיו”ב. קידום אתר באופן אורגני הוא תהליך שנמשך זמן מה, ובמיוחד בתחומים התחרותיים, אך חברת קידום מקצועית ומנוסה, ובעלת רקורד מוכח כמו שלנו, יודעת לקצר ולשפר את התהליך הזה לאין שיעור.

מציאת חברת קידום אתרים בחיפה ובצפון

לפני קבלת החלטה על קידום אתרים באינטרנט לעסק שלכם, ובמיוחד אם הוא נמצא באזור חיפה והצפון, מומלץ לאסוף מספר הצעות מחיר שונות ממספר חברות קידום אתרים בחיפה והאיזור על מנת להגיע להחלטה הטובה ביותר והנבונה ביותר.

בתחום קידום האתרים קיימת תחרות רבה וחברות קידום רבות מתחרות ביניהן על הלקוחות. בחרו בהצעה הטובה ביותר – חשוב לבחור בחברה מקצועית ואחראית (חשוב מאוד!), עם ניסיון בתחומים רבים ובמילות חיפוש תחרותיות. גם אם בעבר קודמתם על ידי חברה אחרת, אנחנו יודעים לעשות זאת טוב יותר!

שיווק באינטרנט

אנו יודעים לעבוד עם כל סוגי האתרים ומערכות הניהול, מאתגרות ככל שיהיו, ועובדים בשיתוף פעולה עם מפתחי אתרים ומנהלי עמודי פייסבוק מקצועיים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאצלנו תוכלו לקבל מענה לכל צורך שיווקי שלכם באינטרנט. קידום אתרים בחיפה בצפון ובעמקים זה אלטלייף – החברה המובילה בצפון. השאירו פרטים בטופס ונשוב אליכם עם הצעת מחיר. מצאו אותנו בגוגל מפות – רוצים להופיע כאן גם? פנו אלינו

קידום אתרים ופרסום בגוגל, לעסקים בצפון הארץ

אם אתם מתגוררים בצפון ונדמה לכם שאתם לא יכולים לקבל שירותים שונים שאפשר להשיג בקלות במרכז, דעו שכיום המצב שונה. כיום כבר אפשר לקבל שירותים דומים לאלו שיש במרכז, ובעלות דומה אם לא זהה. המרחק בין המרכז לצפון אינו גדול, ודרכי הגישה השתפרו מאוד בשנים האחרונות, כך שלאנשי מקצוע קל יותר להגיע לצפון, והם מוכנים לעשות זאת לרוב בשמחה. כמו כן, יש אנשי מקצוע בתחומים השונים שמתגוררים בעצמם בצפון, וישמחו לתת לכם שירות.

קידום אתרים בצפון הארץ

שירותי קידום אתרים מקצועי באיזור חיפה, קרית ביאליק, קרית חיים, וכל איזור הצפון. חברת קידום אתרים במנועי חיפוש מהמובילות באיזור הצפון ואיזור חיפה והקריות, עכו, נהריה, עמק יזרעאל ועוד.
התקשרו לאלטלייף קידום אתרים מקצועי – אנחנו זולים יותר, אמינים יותר, מקצועיים יותר ונביא אתכם לתוצאות טובות יותר מאשר המתחרים.

אנחנו נמצאים ביישוב קריית טבעון ומתמחים בפרסום בגוגל ובקידום אתרים.

להזמנת חבילת קידום אתר בגוגל ובמנועי חיפוש
התקשרו עכשיו 04-622-9826

שירותי פרסום בגוגל בהתאמה אישית - חברת פרסום בגוגל בצפון הארץ

יש חברות פרסום בגוגל שבונות אתרים ללקוחות שמתגוררים בצפון, ומלווים אותו ואתר אתרו ליווי צמוד ומקצועי. רוב העבודה מתבצעת באופן מקוון, כך שלאחר הפגישה הראשונית שמתבצעת פנים מול פנים, שאר העבודה והתקשורת נעשים דרך האינטרנט או בטלפון. כך אין צורך לבזבז זמן וכסף על נסיעות ועל תיאום פגישות מסובך. חברות פרסום בגוגל איכותיות, יעמדו לרשותכם ללא קשר למקום מגוריכם. שירות הלקוחות שמציעות רוב החברות הוא שירות דרך הטלפון או הרשת, כך שמיקומכם הגיאוגרפי לא ישפיע על השירות שתקבלו.

לקבלת הצעת מחיר לפרסום בגוגל בצפון ובאיזור חיפה – מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם.

אנו חיים בעולם מתקדם, שמתפתח כל הזמן. אתרי אינטרנט הם מוצר שדרוש לכל בית עסק. כיום, כשהאינטרנט נפוץ בכל בית, אנשים רבים מחפשים בו מידע על דברים שהם צריכים, ופעמים רבות אף מזמינים מוצרים שונים באופן מקוון. אם יש לכם חנות ייחודית ואתם נמצאים בצפון, הקמתו של אתר אינטרנט איכותי, יכול להביא לכם קהל חדש וגדול, שישמח לרכוש מכם מוצרים.

אם תאפשרו שירות משלוחים איכותי, אתר נעים וידידותי למשתמש, אפשרויות תשלום שונות ומאובטחות באתר עצמו ותצוגה מרשימה ויפה של המוצרים, סביר להניח שתוכלו להצליח. אם עד היום אנשים היו צריכים לגור בסביבת הצפון בשביל להגיע אליכם ולרכוש מכם מוצרים, הרי שבעזרת אתר אינטרנט שבנוי כהלכה, תוכלו לשרת כמו גדולה הרבה יותר של לקוחות. גם אם אינכם רוצים לעסוק בשיווק מקוון של המוצרים שלכם, אתר שמציג את הסחורה יכול לעזור לכם מאוד. אנשים שיחפשו מוצרים יגיעו לאתר שלכם, יתרשמו מהמוצרים שלכם ומבית העסק שלכם, וייצרו איתכם קשר בטלפון, או במייל, או אפילו ירחיקו וייסעו אליכם כדי לקבל שירות

קידום אתרים בחיפה והצפון - שאלות ותשובות

כמעט ואין אתרים כיום שלא מתאימים לקידום במנועי החיפוש ובראשם גוגל. הקידום בגוגל מהווה חלק בלתי נפרד מניהול העסק. אם העסק או החברה אינם מופיעים בתוצאות הראשונות בחיפוש, מומלץ להתחיל ולקדם אותו.

אם אתם גרים באזור חיפה והצפון, חשוב שתמצאו חברה הממוקמת באזור ואשר יש לה המלצות לגבי אמינותה ולגבי מקצועיותה. אין  חשיבות לגודל החברה כמו לניסיון והמקצועיות שלה. לא כל חברה תצליח בכל תחומי הקידום, לכן חשוב לבחור חברה עם הרבה ידע וניסיון בכדי להצליח לקדם את האתר בכל תחום ומיקום גיאוגרפי שבו העסק ממוקם.

בהחלט, לצורך קידום האתר נדרשות הרבה פעולות כאשר מיקומו הגיאוגרפי של העסק נלקח בחשבון כחלק מאותן פעולות כמו בחירת מדוייקת של מילות מפתח לקידום כמו גם עמודי נחיתה ותוכן מותאמים לחיפה ולצפון.

שיטות קידום האתרים די דומות במהותן אם כי ישנה חשיבות לכלים ולידע המקומי שבו משתמשים לקידום. שימוש נכון במידע ממוקד תלוי מיקום גיאוגרפי, יכול להביא כל עסק בצפון או בכל מקום, למקומות הראשונים בגוגל.

קיימות חברות רבות לבניית אתרים וקידום אתרים בחיפה ובצפון, ‘אלטלייף קידום אתרים’ ממוקמת בצפון כרבע שעה מחיפה. מאז שנת 2007 יצרנו לעצמנו שם הן בתחום של קידום אורגני והן בניהול קמפיינים ממומנים. אנו דוגלים בשירות איכותי ומקצועי במהלך קידום האתר שלכם למקום ראשון במנועי החיפוש או בתהליך הבאת לידים איכותיים מפרסום ממומן.

לקוחות שקידמנו:

חברת בדק בית המקורי – מקום ראשון מזה 6 שנים רצוף בביטוי בדק בית

דפוס כרטא – מקום ראשון מזה 3 שנים רצוף בביטוי עיצוב כרטיס ביקור

חברת שיש קדם – מקום ראשון מזה 4 שנים רצוף בביטוי שיש לריצוף

חברת אינטרצק בעמ – מקום ראשון מזה 5 שנים רצוף בביטוי הדפסת צקים

ועוד רבים וטובים…..

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

לקוחות החברה הם הנכס החשוב ביותר שלנו והעדים הטובים ביותר לאיכות העבודה שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת