ההמלצות של צבי ויליגר לקידום אתרים באינטרנט

אמנם תחום המומחיות של צבי ויליגר הוא ייבוא מזון ולא קידום אתרים באינטרנט אולם כאיש עסקים ותיק ומנוסה בהחלט ניתן להיעזר בהמלצות שלו גם בתחום זה.

למה כדאי להקשיב לצבי ויליגר?

בשנת 1994 ייסד צבי ויליגר (ביחד עם אחיו הצעיר יוסי) חברה בשם “וילי פוד” אשר עוסקת בייבוא מזון. 20 שנה מאוחר יותר עמד היקף המכירות השנתי של החברה על כ-330 מיליון ש”ח והשליטה בה נמכרה לאיש עסקים בשם אלכסנדר גרנובסקי בעסקה ששיקפה שווי שוק של כ-450 מיליון ש”ח.

לא רק הנתונים הכספיים: גם מתחריו של ויליגר מעידים עליו כי הוא אשף בזיהוי הזדמנויות עסקיות, ובאופן כללי מי שפועל בהצלחה במציאות הלא פשוטה של שוק המזון לאורך יותר משני עשורים מן הסתם ניחן באיכויות שהופכות אותו לאדם שכדאי להקשיב לו.

הגדרה מדויקת של יעדים

קידום אתרים באינטרנט הוא תחום שלא קל להבטיח בו הגעה ליעדים מדויקים. נניח למשל שמישהו מבטיח לכם הגעה למקום הראשון בגוגל עבור ביטוי חיפוש כלשהו תוך 4 חודשים וכעבור חודשיים המתחרה הגדול ביותר שלכם משקיע סכומי עתק בקידום האתר שלו עצמו עבור ביטויים דומים – מן הסתם הסיכוי שלכם להגיע למקום הראשון פוחת, גם אם החברה שמבצעת עבורכם את הקידום מיומנת ומהימנה.

יחד עם זאת חשוב מאוד מבחינת בעלי האתר להגדיר יעדים מדידים – לאו דווקא לגבי המיקום בגוגל אלא בהקשרים רחבים יותר כגון השבחת האתר, היקף התעבורה אליו וכו’.

לנצל את הקידום לטובת מבט מחודש ומעמיק על העסק

במקרים רבים השגרה משכיחה מבעליו של עסק כזה או אחר את המטרה לשמה הקים מלכתחילה את העסק וכן לא מאפשרת לו להקדיש זמן למחשבה מהן הדרכים המיטביות מבחינתו על מנת לקדם את הערכים החשובים לו באמת.

מסיבה זו ממליץ צבי ויליגר לנצל את תהליך קידום האתר, ואת המעורבות של חברה חיצונית בתהליך, כדי להתבונן מחדש על העסק ועל דרכי הפעולה האופטימליות.

חשוב לזכור בהקשר זה כי קידום אתרים הוא לא רק פעולות טכניות על מנת לשכנע את גוגל להעניק ציון גבוה לאתר מסוים, אלא גם מהלך נרחב יותר שבמסגרתו ניתן לבחון מרכיבים שונים בהתנהלות העסק על מנת להבליט את יתרונותיו ואת הערכים לאורם הוא מתנהל.

חשיבה לטווח ארוך

קל, יחסית, להגיע למקומות גבוהים בגוגל – בעיקר אם משקיעים את המשאבים הנחוצים – אבל יותר מסובך לשמור על מקום בצמרת.

כמי שחווה גם טלטלות ועליות ומורדות במהלך הקריירה העסקית, ממליץ צבי ויליגר בחום על חשיבה לטווח ארוך באופן כללי במסגרת ניהול עסקים ובפרט בכל הקשור לקידום אתרים – בסופו של דבר זוהי הגישה המתגמלת ביותר (ולראיה אותה עסקה שבמסגרתה מכרו האחים ויליגר את השליטה ב”וילי פוד” ושלשלו לכיסם כ-270 מיליון ש”ח).

 

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת