יבוא מוצרים לישראל – הגבלות וחוקים לגבי ייבוא מוצרים מחול

לעתים בעת טיול בחו”ל אנשים נתקלים במוצרים שלא נמצאים בארץ ומרגישים שהם חייבים לייבא אותם לארץ, או שהם נמצאים בארץ אך הם התייאשו מלמצוא את המוצר הרצוי בגבולות הארץ, או שהם מצאו את המוצר אך המחיר לא תאם את הציפיות שלהם. על כן הרבה פעמים אנשים מגלים את ההזדמנות לייבא מוצרים מחו”ל ועל הדרך להפוך זאת לעסק רווחי.

ייבוא עסקי לפי החוק

בהנחה ומדובר על ייבוא עסקי יש לבדוק את הכדאיות. כדאיות מתחלקת למספר מישורים כך שקודם כל יש לוודא שהמוצר המדובר יתקבל בברכה לפי חוקי המדינה. מכונות מזל, מכשירי חשמל בזבזנים באנרגיה או מוצרי הסתה לאלימות אינן נמנים בקטגוריה זו.

יבוא ריהוט גן לישראל

היום על ידי שימוש באינטרנט ניתן לקנות כבר הכל, כולל ריהוט. בישראל למשל די נפוץ הרעיון של רכישת ריהוט מסין, דווקא כאשר קונים ריהוט יוקרה מסין מרגישים בצורה יותר משמעותית את הפער במחיר לעומת רהיטי יוקרה המשווקים בישראל. וכל זאת ללא התפשרות מבחינת האיכות. מבין מגוון הרהיטים המיובאים לישראל דווקא ריהוט גן זוכה לפופולריות

הגבלות על יבוא מוצרים לישראל

יבוא מוצרים מחו”ל יכול לחסוך ולהתגלות כמאוד רווחי, אך במקביל גם מסוכן בהסתבכות עם החוק ועל כן מוטב להכיר מספר כללים בנושא כיוון שיש מספר הגבלות על ייבוא, בעיקר כאלו שקשורים למסחר עם מדינות אויב, מדינות שאין לישראל יחסים דיפלומטיים עימן ומדינות שמגבילות יבוא מישראל.  בנוסף יש לוודא מהם החוקים השונים לגבי מוצרים מסוימים, וזאת על מנת להימנע מבירוקרטיה ארוכה שבסופה תצטרכו לוותר על הייבוא.

יבוא מוצרים מחול – שלב א

אם מדובר על ייבוא לצרכי מסחר מגוף בעל שם, יעלה הצורך להציג לפניו נתונים שמצביעים על סיכויי ההצלחה שלכם למתג את המוצר כאן בארץ. ככול שמדובר בחברה יותר גדולה, כך גדלה הסבירות שהוא יבקש ליראות נתונים יותר מקיפים כגון מספר החנויות המיועדות להפצה, נתונים על קהל היעד בארץ, מחיר יעד, מוצרים מתחרים, מוצרים עקיפים וכדומה.

יבוא מוצרים מחול – שלב ת

לאחר שהמוצר הגיע לארץ יש לנקוט במספר פעולות. כך למשל יש מקרים בהם שווה לקבל סיוע מחברות עמילות מס וזאת לטובת תשלום מיסים אשר קשורים ביחס ישיר לסיווג הסחורה, מציאת האישורים הנחוצים, (לדוגמה אישור של משרד הבריאות לייבוא של חטיף חדש), קבלת תק תקן וסימון מוצרים עם שם היצרן, הכינוי המסחרי, ארץ הייצור, סוג המוצר, מחיר וכדומה.  בשורה התחתונה יבוא מוצרים מחו”ל לצרכי מסחר הינו תהליך אפשרי ואף כדאי, אך זאת כל עוד נצמדים לכללים.

לאתר של חברת הספורט: יבוא מוצרי ספורט לישראל

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת