סיוע בבחירת דפי נחיתה לקמפיין ממומן – שיפור דפי נחיתה באתר

מכיוון שאנחנו סבורים שגם הדף שאליו המודעות מפנות כעת אינו אופטימאלי, בדקנו מספר דברים והנה מספר עצות וטיפים לשיפור המצב.

ראשית מספר נקודות כלליות

א. הדף המקודם באורגני בביטויים “מדפסות תלת מימד” הוא דווקא הדף הפנימי של אוליטימייקר -שם יש אפשרות ללחוץ על צור קשר בלי לעבור לדף נוסף.

ב. אנחנו סבורים שגם במודעות הממומנות בקמפיין הקודם שלכם הפנו לדף של אולטימייקר, ואמנם הציגו לגולש פחות אפשרויות, אך הכניסו אותו לדף בו הוא קרוב יותר לביצוע פנייה.

ג. לדעתנו דף הנחיתה המקורי לא הביא מספיק פניות מכיוון שלא היה בו מסר מספיק ברור מה המבצע. הגולש ראה מודעה מאוד אטרקטיבית (לפי ה-CTR הגבוה בביטוי “מדפסת תלת מימד”), אבל בפועל הוא לא מצא את המבצע שדובר עליו. בנוסף, הדף לא העביר את הערך של המוצר, לא במלל ולא בויזואליות.

לעניין הדף מוצרים הראשי – בעיות מרכזיות:

א. דף המוצרים בקטגוריית תלת מימד באתר, מדגיש את המבצע אבל שוב לא מסביר מה המבצע ולכן עשוי שוב לאבד את הגולש, כפי שקרה בדף הנחיתה.

ב. הבעיה עם הנחתת הגולשים בדף הקטגוריה היא שגולש מוכרח לעשות לפחות עוד צעד אחד נוסף (שלושה בסך הכל) >> לעבור מדף הקטגוריה לדף המוצר << לפני שהוא יוצר קשר. בשלב הזה יכולים ליפול חלק מהפונים הפוטנציאלים.

שני פתרונות אפשריים לשיפור הקמפיין:
1. להפנות את מסע הפרסום לדף של אוליטמייקר ושם להכניס קצת תוכן על מבצע

2. לשפר את דף הנחיתה הקיים -דף הקטגוריה.

במידה וממשיכים עם דף המוצרים: להלן הצעות  לשיפור דף הקטגוריה/ דף המוצרים

1. להפוך את הטקסט הראשי לטקסט יותר מכירתי. הלקוח מגיע עם צורך מאוד מסוים והדף צריך לתת לו את הפתרון המתאים – ולהסביר מה בעצם המבצע כאן? האם הנחה? האם איכות גבוהה יותר?  אולי גם לכתוב מה הייתרון שלכם.

2. להוסיף קישור “להזמנת מדפסת במבצע” ליד כל אחת מהפסקאות בתחילת הדף שמדברות על מדפסות התלת מימד שנמכרות כעת במבצע (כי אחר כך הוא גולל למטה וקצת מתבלבת מזה שיש 7 ריבועים). אז לתת לו אפשרות ללחוץ על קישור לכל אחת משלושת היצרנים אותם הצגתם בתחילת הטקסט.

3. להוסיף קישור ליצירת קשר מהירה מדף <הקטגוריה כדי לא לאבד גולשים שמתעניינים במבצע אבל לא בחרו מדפסת ספציפית. או להוסיף טופס צור קשר בדף עצמו (עדיף אם אפשרי).

4. להוסיף ליד כל מוצר שבמבצע כותרת (אפילו בטקסט) “מוצר במבצע”.

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת