חדשות ועדכונים מחברת אָלטְלַייף קידום אתרים

רוצים לפרסם כאן פוסט אורח?
All לקוחות קידום אורגני וממומן עצות קידום אתרים PPC

מתקני תצוגה נייחים וניידים

כאשר האדם הממוצע יוצא לקניות, הוא אינו מצפה לחזור הביתה עם מוצרים בלבד. הציפייה של מרבית האנשים היא ליהנות מחוויית הקניה, ליהנות מהאפשרות לבחון מוצרים שונים ולהבין מה בדיוק הם קונים ועבור מה הם משלמים. באיזו צורה ניתן לחשוף סחורות ומוצרים שונים…
המשך לקרוא

שלטי עץ לפנים וגם לחוץ

עץ נחשב לאחד מחומרי הגלם הזמינים והידידותיים ביותר לסביבה, אשר מקנים אווירה פסטורלית ונעימה, ולא רק רהיטים נאים, פרגולות או דקים ניתן להכין מעץ מגולף או מעובד. גם שלטי עץ ניתן לייצר מעצים מקומיים או מיובאים, לכל מטרה ובכל גודל. שלטים ולפנים…
המשך לקרוא

סיוע בבחירת דפי נחיתה ושיפור דפי נחיתה באתר

מכיוון שאנחנו סבורים שגם הדף שאליו המודעות מפנות כעת אינו אופטימאלי, בדקנו מספר דברים והנה מספר עצות וטיפים לשיפור המצב. ראשית מספר נקודות כלליות א. הדף המקודם באורגני בביטויים "מדפסות תלת מימד" הוא דווקא הדף הפנימי של אוליטימייקר -שם יש אפשרות ללחוץ…
המשך לקרוא

עדכון על מסע פרסום בתחום מועדון אירועים

מצורפים למייל זה: דוח חודשי מסכם לקמפיינים חשבונית מגוגל השינויים שעשינו בתחילת החודש השפיעו לטובה על הקמפיין, ובניגוד לאופי העונה (באוגוסט מורגשת ירידה אצל כולם בדרך כלל), אצלך דווקא היתה עליה של כמעט 20% בקליקים לעומת החודש הקודם. עיקר העליה היתה בקמפיין…
המשך לקרוא

עדכון מסע פרסום והשוואה למתחרים -אוגוסט 2016

מצורפים למייל זה: דוח חודשי מסכם לקמפיינים דוח השוואה לעומת מתחרים חשבונית מגוגל לבקשתכם עצרנו את הקמפיינים של השטיחים, ונכון לעכשיו, פעילים רק הקמפיינים של עיכוב בעירה וממונה בטיחות. הם שמורים במערכת, וכשתרצו להפעיל אותם מחדש, גם אם באופן מצומצם, תאמרו לנו.…
המשך לקרוא

סיכום מסע פרסום ברשת התוכן של גוגל

להודעה זו מצורפים: דוח קמפיין מסכם לחודש אוגוסט 2016 - קליקים, חשיפות, עלויות ועוד. דוח חשיפות ברשת התצוגה (אתרים אחרים) לפי מילות חיפוש של הגולשים. דוח חשיפות ברשת התצוגה לפי אתרים (כולל רימרקטינג). חשבונית חודשית מגוגל. החודש מיקדתי את הקמפיין יותר לאזור…
המשך לקרוא

סיכום מסע פרסום לקמפיין של ייעוץ עסקי

מצורפים להודעה זו: דוח פעילות בחשבון - לפי נושאים בחודש יולי חשבונית מגוגל - לתשלום שהועבר בחודש יולי החודש נצרכו קליקים בעלות של 1,022 ש"ח (מיצוי מלא של התקציב). עם זאת, המודעות שלך לא מגיעות לכל הגולשים הפוטנציאליים, ולדעתי זה בגלל שהקמפיין…
המשך לקרוא

עדכון מקמפיין ממומן בגוגל – יולי 2016

מצורפים להודעה זו: דוח פעילות בחשבון - לפי קמפיינים בחודש יולי חשבונית מגוגל - לתשלום שהועבר בחודש יולי בחודש יולי נצרכו קליקים בעלות של 629 ש"ח שזה מקסימום התקציב. הקמפיינים המיתוגיים ממשיכים להביא הרבה חשיפות וקליקים בעלות קליק מאוד נמוכה. תוך כדי…
המשך לקרוא

רוצה לפרסם כאן טור אורח?