הסרת תוצאות שליליות מגוגל

מומחים בהסרת תוצאות מגוגל – 100% הצלחה – בהתחייבות!

אזכורים שליליים המופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל פוגעים בשמך הטוב; אנחנו מתחייבים להסרה מוחלטת של התוצאות השליליות מהעמוד הראשון של גוגל.

ההתחייבות שלנו

ניקוי העמוד הראשון
מתוצאות שליליות

הכנסת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון במקומן

חיזוק המותג ברשת
האינטרנט

שמירה על התוצאות
לאורך זמן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

או התקשרו 04-622-9826 ונשמח לעמוד לשירותכם

אנחנו מתחייבים לשמור על דיסקרטיות גם אם לא תבחרו לעבוד איתנו

הסרת אזכורים שליליים בגוגל - ניקוי מוניטין ברשת

לא פעם ראינו כיצד שמו הטוב של מפורסם, פוליטיקאי וכל איש הידוע בציבור, נהרס בעקבות אזכורים שליליים בכלי התקשורת השונים. זה קרה לזמר מפורסם, לפוליטיקאים רבים ואפילו לאדם הפשוט המעורב בפרשה או אירוע מסוים. חשוב לציין כי אין דרך למנוע את הכתבות השליליות אודות האדם – אך בהחלט ניתן להוביל לניקוי שמו ולהעלמת האזכורים והכתבות השליליות אודותיו תוך יצירת כתבות חיוביות אודותיו מהדף הראשון של גוגל, אליו מגיעים רוב הגולשים. אנו מתמחים בהעלמת אזכורים וכתבות שליליות ממנועי החיפוש, רשתות חברתיות ורשת האינטרנט. אם אתה חש כי שמך נפגע או מושמץ ברשת האינטרנט אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ואנו מצידנו נדאג ששמך הטוב יעלים את האזכורים השליליים! פנו אלינו עכשיו

הסרת תוצאות שליליות מגוגל - איך מסירים תוצאות לא רצויות מגוגל?

מנוע החיפוש של גוגל הינו מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, ושום דבר כמעט אינו נעלם מעיניו, לטוב וגם לרע. אם תחפשו בגוגל את שמכם או שם העסק שלכם, קרוב לוודאי שתוכלו לראות כל פרסום המציין אותם שאי פעם עלה לרשת. לרוב למידע זה לא תהיה משמעות רבה לכאן או לכאן, אך הבעיה מתחילה במקרים בהם המידע אינו מחמיא למי שנכתב אודותיו. למרות שקיימת לכל אחד "הזכות להישכח" מגוגל, תהליך זה אינו ישיר ואינו פשוט בכלל, וברוב המקרים גוגל לא תתייחס לבקשה זו ללא צו בית משפט המורה לה לעשות כן, וזה קשה מאוד לביצוע ודורש זמן רב שלא בטוח שקיים לכל אחד.

אז מה עושים? מכניסים אזכורים חיוביים ודואגים לכך שידורגו מעל האזכורים השליליים. כזכור, גוגל אינה מוחקת תוצאות ממנוע החיפוש שלה בקלות, לכן אנו גורמים לתוצאות חיוביות להחליף אותן. תהליך זה מורכב ויקר בדרך כלל, כי בפעמים רבות, הפרסום השלילי מופיע באתרים "חזקים" כמו פורטלים ואתרי חדשות מובילים, וכדי להתגבר עליהם נדרשת ידע, ניסיון ומיומנות רבים, ואין כל דרך מלבד זו להבטיח את ניקוי התוצאות מגוגל מלבד דרך זו. פנו אלינו עכשיו

תהליך העלמת אזכורים שליליים מגוגל

אם שמך הטוב נפגע ניתן יהיה להבחין בזאת בחיפוש אודות שמך בגוגל. בעקבות כך לקוחותיך, קרוביך ואף קשריך העסקיים עלולים להינזק בעקבות רושם מוטעה שככל הנראה אינו נכון. אנו נדאג כאמור ליצור כתבות חיוביות שיופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל ולמעשה יעלימו את הכתבות השליליות שפורסמו אודותיך – כך ששמך הטוב יישמר! אנו מתחייבים כי שמך יהיה נקי בסוף התהליך כאשר יחפשו אודותיך בגוגל. זאת תוך 6 חודשים מתחילת העבודה. אנשים מגיעים אלינו כאשר הם סובלים בפרסום שלילי אשר מקודם בגוגל ומופיע כאשר מחפשים את השם שלהם. דבר כזה יכול לפגוע בקריירה של אותה אישיות בעולם העסקים ובתדמית העסקית שלו. פנו אלינו עכשיו

דחיקת אזכורים שליליים באינטרנט עם אלטלייף

אנשים אשר מגלים פתאום ברשת האינטרנט מידע שלילי אודותם, בין אם באתר "תולעת המשפט", או אתר אחר של פסקי דין, בין אם באחד מהמגזינים האינטרנטיים בארץ ובין אם ברשת חברתית, מתקשרים אלינו ומבקשים לדעת האם אפשר "להעלים" את התוצאה הנ"ל מגוגל. אנו אומרים להם את האמת, שברוב המקרים לא ניתן למחוק את התוצאה הזאת מגוגל, וצריך לבצע דחיקה של התוצאה לדף השני, ולבצע קידום של תוצאות חיוביות כך שיעלו גבוה מעליה. עבודה כזו מתאימה בעיקר לאנשים שיש ברשותם עסק או חברה כך שגם קל יותר ליצור עבורם תוצאות חיוביות וגם משתלם יותר עבורם להשקיע כסף בניקוי שמם ושיפור המוניטין שלהם ושל העסק גם יחד . פנו אלינו להצעת מחיר להסרה ודחיקה של תוצאות שליליות

הסרת תוצאות שליליות - שאלות תשובות

כמובן שכן. תוצאות שליליות יכולות להגיע למקומות גבוהים בחיפושים של בגוגל ולזכות לחשיפה רבה. אנשים אשר עושים חיפוש בגוגל עם שם העסק שלכם או עם שמכם הפרטי – נתקלים בראש התוצאות בכתבה הלא מחמיאה, והדבר יוצר לעסק שלכם תדמית לא טובה. דחיקת התוצאה הבעייתית לדף השני בגוגל מקטינה את רמת החשיפה של המידע השלילי כמעט לאפס.

כל עסק זקוק לניהול מוניטין אונליין, כי כל עסק חיב לדאוג שכאשר מחפשים אותו – ייתקלו במידע חיובי אודותיו ובמסר אותו הוא רוצה להעביר לקהל. הצורך בניהול מוניטין לא נוגע רק להסרת תוצאות שליליות מחיפוש בגוגל. ניהול מוניטין הוא בגדר הכרח עבור חברות ועסקים המציעים את שירותיהם לציבור, אך הוא נחוץ גם לכל מי שחשוב לו המוניטין שלו ברשת. החל אנשי מקצועות חופשיים כמו רופאים ועורכי דין, ועד סלבריטיז ואנשי ציבור שמעוניין להסתיר או להבליט מידע מסויים ברשת.

שיפור המוניטין נעשה על ידי שליטה בחיפושים תוך כדי קידום התוצאות החיוביות.
זה כולל יצירת נכסים אינטרנטיים חדשים והעלאת תכנים איכותיים וממותגים תוך ביצוע אופטימיזציה, בכדי לתמוך ולייצר תוצאות חיוביות.

ניהול ושיפור המוניטין תלוי במורכבות המצב האינטרנטי. ישנה אפשרות שהפעולה תהיה קצרה וממוקדת כאשר מדובר באיזכור שלילי בודד או מעט יותר. אולם לרוב החשיבה היא לטווח ארוך ופעולת שיפור המוניטין נמשך כחצי שנה ויותר.

ניהול המוניטין הכולל הסרת תוצאות שליליות משתמש אמנם הטכניקות זהות לקידום אתרים אך האסטרטגיה של ניהול המוניטין מורכבת יותר עם מטרה רחבה הרבה יותר מאשר בקידום האתר.

מדריך לדחיקת תוצאות שליליות - כיצד דוחקים תוצאה שלילית מגוגל

1. תכנון הפרויקט ומיפוי התוצאות השליליות
מיפוי התוצאות השליליות והערכה של רמת הקושי בדחיקת התוצאות

2. מציאת התוצאות החיוביות אשר קיימות עבור אותו ביטוי (אדם או עסק)
חיפוש בגוגל לאיתור התוצאות החיוביות אשר קיימות עבור אותו ביטוי, כלומר המופיעות כשמחפשים את שמו של או אדם חברה או עסק, ומספקות אודותיו מידע שאינו מכיל את הנושא השלילי שפורסם אודותיו.

3. התחלה של קידום אורגני בגוגל לאותן תוצאות חיוביות
אזכור הדף אותו רוצים לקדם – בפייסבוק, בפורומים או באתרים חיצוניים אשר מקשרים לאותו דף, על מנת לחזק את הדפים החיוביים ולגרום להם לעקוץ את התוצאה השלילית (או התוצאות השליליות).

4. פתיחת פרופילים ברשתות חברתיות עבור אותו עסק אדם או חברה
במידת הצורך – יש לפתוח פרופילים לאותו עסק או אדם, כאשר כל פרופיל יישא את השם אותו אנו רוצים לקדם, ובכל פרופיל יוטמע מידע חיובי ועדכני אותו העסק: סרטונים, תמונות, פוסטים ועוד.

5. כתיבת מאמרים חיוביים על החברה , האדם או העסק
מחקר על אותו עסק או אדם ויצירת מאמר איכותי, ארוך, וכמובן חיובי על אותו עסק או אדם. כמובן שגם מאמרים אלו צרכים להתמקד בשם אותו רוצים לקדם ולהכניס את השם לתוך הטקסט מספר פעמים.

6. פרסום של הטקסטים באתרים חזקים, על מנת ליצור תוצאות חדשות עבור אותו ביטוי חיפוש
פרסום של הטקסטים החדשים, באתרים חזקים המאפשרים פרסום תוכן שיווקי בתשלום. בכל מאמר כדאי להכניס כותרות ביניים, תמונות, תיאור, טייטל, ומידע רב אשר יגרום לגוגל לראות את המאמר בתור מאמר איכותי.

7. קידום אורגני לפרסומים החדשים על מנת להעלות אותם ולדחוק את התוצאות השליליות.
תחילת קידום אורגני לאותם הפרסומים החדשים על מנת להעלות אותם במהירות במיקומים עבור הביטוי המבוקש ולעקוף את התוצאות השליליות.. יש להשיג קישורים אל אותם המאמרים מאתרים חיצוניים. חשוב לציין, באתרים אלו גם מותר להכניס לכל מאמר קישורים – כך שהמאמרים יכולים לחזק אלו את אלו וכך ניתן לקדם אותם במהירות ולדחוק את התוצאות השליליות.

אודות חברת אלטלייף קידום אתרים

חברת אלטלייף הוקמה בשנת 2007 ע"י נדב חייקין-בנתור, מומחה בקידום אתרים אורגני ובכתיבת תוכן מקצועי, וכיום מעניקה קשת רחבה של שירותי דיגיטל לעסקים, בהם קידום אתרים אורגני, פרסום בגוגל וברשת המדיה, ניהול מוניטין בגוגל והסרת תוצאות שליליות מגוגל, בניית אתרים ודפי נחיתה, ופתרונות נוספים לעסקים וחברות.

לקבלת הצעה להסרת תוצאות שליליות מגוגל וניהול מוניטין פנו אלינו עכשיו

תוכן עניינים