הגדרות קידום לאתר המתחיל תהליך קידום אורגני

להלן הבקשות ששלחה חברת אלטלייף לבונה האתר של החברה, בכדי להתאים את האתר לקידום אורגני בצורה אופטימאלית.

 

זו בעצם המשמעות המקורית של הביטוי “אופטימיזציה למנועי חיפוש”

 

הגדרות SEO  לדפים שבהם יש רשימות מוצרים

 

א. יש ליצור מבנה Meta Title אוטומטי באופן הבא:

{שם הדף} – {שם הקטגוריה הקרובה ביותר} – {שם האתר =  בע”מ}

כך ששם הדף לאחר מכן יהיה לדוגמה (לפי הלינק המצורף) –

עזרה ראשונה – כושר שייט ובטיחות –  בע”מ (אם לאחר מכן יהיה שינוי בשם אחד הרכיבים הוא ישתנה גם בטייטל).

 

ב. תהיה אפשרות להוסיף תגיות Meta Description ו-Meta Keywords.

 

ג. יהיה עורך תוכן ויזואלי (TinyMCE למשל) שיאפשר להוסיף תוכן לדף באופן פשוט וידידותי למשתמש.

 

  1. בקטגוריות שנמצאות בתפריט הראשי/העליון

א. יש ליצור אפשרות שכל כפתור בתפריט יפנה לדף קטגוריה עם כתובת URL משלו.

נכון להיום, ככל הנראה קיימים לפחות חלק מהדפים באתר, אך אין לינק אליהם מהתפריט ולא ניתן לערוך אותם.

 

ב. בכל דף קטגוריה תהיה אפשרות להוסיף טקסט עשיר באמצעות עורך תוכן ויזואלי (כמו בסעיף 1ג’).

 

ג. בכל קטגוריה תהיה אפשרות לקבוע בנפרד את תוכן תגית Meta Title ואת הטקסט בכפתור שבתפריט.

 

מבנה הטייטל יהיה {שם הקטגוריה} – {שם האתר =  בע”מ}

לדוגמה – בקטגוריה “אלק’ ימית” נוכל לקרוא לכפתור בתפריט “ניווט ימי ואלקטרוניקה”

ולרשום בטייטל ניווט ימי – אלקטרוניקה ימית –  בע”מ

 

ד. תהיה אפשרות להוסיף תגיות Meta Description ו-Meta Keywords.

 

  1. בתת-הקטגוריות שתחתן אין דפים עם רשימות מוצרים (רוב הכפתורים בשלושת תת-התפריטים “אלק’ ימית”, “מכשירי קשר ימיים” ו-“חשמל”)

א. יש ליצור אפשרות שכל כפתור בתפריט יפנה לדף תת-קטגוריה עם כתובת URL משלו.

נכון להיום, ככל הנראה קיימים לפחות חלק מהדפים באתר, אך אין לינק אליהם מהתפריט ולא ניתן לערוך אותם.

ב. בכל דף תת-קטגוריה תהיה אפשרות להוסיף טקסט עשיר באמצעות עורך תוכן ויזואלי (כמו בסעיף 1ג’).

ג. בכל קטגוריה תהיה אפשרות לקבוע בנפרד את תוכן תגית Meta Title ואת הטקסט בכפתור שבתפריט.

מבנה הטייטל יהיה {שם הקטגוריה} – {שם האתר =  בע”מ}

לדוגמה – בקטגוריה “אלק’ ימית” נוכל לקרוא לכפתור בתפריט “ניווט ימי ואלקטרוניקה”

ולרשום בטייטל ניווט ימי – אלקטרוניקה ימית –  בע”מ

ד. תהיה אפשרות להוסיף תגיות Meta Description ו-Meta Keywords.

ה. תחת דף תת-קטגוריה ירוכזו כל המוצרים בקטגוריה עם אפשרות גם למיין ולנווט לפי המיון הקיים כיום באתר בתוך דף תת-קטגוריה.

לדוגמה: כל המוצרים שמופיעים בדפי רשימות המוצרים “GPS ידני נישא” ו-“מקלטים”

יופיעו בתוך דף תת-הקטגוריה “GPS”.

המטרה היא שבסוף יופיעו כל המוצרים באותו דף

(עם אפשרות לסליידר ראשי, טקסט עשיר, ורשימת מוצרים).

 

  1. פירורי הלחם באתר מובילים כולם לאותה כתובת.

יש לשנות כך שכל אחד יוביל לכתובת שונה ונכונה.
לדוגמה, בעמוד הזה: /showCategoryNew.asp?pc_id=197
הקישורים בפירורי הלחם לקטגוריה (אלק’ ימית), ולתת-הקטגוריה (מכ”ם) מובילים שניהם לכתובת דף המוצר, וזה אינו תקין.

 

לאתר של חברת פישלס – מכשירי קשר מקצועיים וציוד קשר לים לאוויר וליבשה

 

אנחנו אַלְטְלַייף קידום אתרים

כבר יותר מ-11 שנה שאנחנו מתמקדים בהשגת תוצאות מעולות עבור לקוחותינו באמצעות קידום אורגני וממומן בגוגל.

בבלוג שלנו תמצאו כתבות ופוסטים שעוסקים במה שאנחנו עושים כל כך טוב - קידום אתרים למקומות הראשונים בתוצאות של מנוע החיפוש של גוגל.

בקש הצעת מחיר ללא התחייבות

אנו מציעים שירותי קידום ופרסום אתרים מקצועיים בגוגל, שעוזרים לעסקים להגדיל את חשיפתם לגולשים ואת נפח התנועה האיכותית לאתר שלהם, ע"י שיפור משמעותי במיקומי ביטויי המפתח הרלוונטיים להם בתוצאת החיפוש, גם כאשר מדובר בתחומים תחרותיים.

עוד מהבלוג שלנו

צפה בכל הפוסטים