קידום אתרי וורדפרס

קידום אתרי וורדפרס - אלטלייף קידום אתרים

קידום אתרי וורדפרס באינטרנט – עם דגש על מנוע החיפוש של גוגל. מדובר כמובן בקידום אורגני שפירושו קידום האתר בתוצאות הטבעיות המופיעות בדף הראשון של מנוע החיפוש, כאשר מישהו מקיש שאילתת חיפוש מסויימת.

כאשר מדברים היום על קידום אתרים באינטרנט קודם כל מדברים על מנוע החיפוש גוגל, שהוא מנוע החיפוש המרכזי ביותר ובעל נתח החיפושים הבולט ביותר עם מעל ל-90% מנתח החיפושים העולמי מבין כל מנועי החיפוש ברשת כמו בינג, יאהו ועוד.

אתר וורדםפס אלמנטור

אחד מסוגי האתרים האהובים ביותר על גוגל הם אתרי וורדפרס. זוהי פלטפורמה של אתר הבנוייה כמערכת ניהול תוכן של תצורת בלוג, אך בעצם מותאמת בצורה מיטבית למנועי חיפוש.

לכן אם אתם רוצים אתר מושלם לקידום במנועי חיפוש כדאי שתשקלו בנייה של אתר בוורדפס. ואם יש לכם אתר וורדפרס ואתם רוצים לקדם אותו: אנחנו המומחים לכך.

קידום אתר מבוסס וורדפרס עם חברת אלטלייף קידום אתרים

היום, כדי להביא את העסק שלך להצלחה אתה חייב לבצע קידום אתרים באינטרנט במנוע החיפוש של גוגל, עליך לפנות אל האנשים אשר מתעסקים בתחום ולקבל מהם הצעה על מנת להגיע אל המקומות הראשונים בגוגל, משום שזה לא מספיק שרק תופיע בגוגל אלא חשוב שתופיע במקומות הראשונים. קידום אתרים בגוגל עבור אתרי וורדפרס זה אנחנו

לפרטים נוספים התקשרו אלינו – 04-6229826

להשארת פרטים הקישו כאן

מיקומי לקוחותינו המקודמים עם אתרים מבוססי וורדפרס:

ביטוי / מילת מפתח דירוג בתוצאות החיפוש שם הלקוח
בדק בית מקום 1  – חברת בדק בית המקורי
ריצוף אבן מקום 4  – חברת אבני יסוד בע”מ
ריצוף פנים מקום 2  – חברת אבני יסוד בע”מ
ניקוי ריפודים מקום 5  – חברת אביב המנקה
הדפסת צ’קים מקום 1  – חברת אינטרצ’ק בע”מ
ביקורת מבנים מקום 1  – חברת בם ביקורת מבנים
עבודות גובה מקום 5  – חברת אד הוק עבודות גובה בע”מ

אתר וורדפרס בעיצוב רספונסיבי
אתר וורדפרס בעיצוב רספונסיבי

בניית אתרים במערכות וורדפרס

רוצים לבנות אתר זול אך אפקטיבי?

אנו נבנה לכם אתר במחיר של החל מ 5,000 ₪.

הזמינו היום, ובעוד מספר שבועות יהיה לכם אתר ברשת!!

להצעת מחיר וייעוץ חינם התקשרו אלינו: 04-622-9826

בניית אתרי וורדפרס

וורדפרס היא מערכת פופולארית לניהול תוכן באתר אינטרנט. בעבר הייתה וורדפרס מערכת לניהול בלוגים, אך לאור היתרונות הרבים, מערכת וורדפרס כבשה מקום של כבוד גם בתחום בניית אתרים לעסקים ועוד. נתוני הסטטיסטיקה מוכיחים כי מאות בעלי עסקים בנו אתרי וורדפרס בשל היתרונות הרבים של המערכת, בשל המבנה הידידותי ובשל קלות השימוש.

בניית אתרי וורדפרס – שבע סיבות שישכנעו אתכם לבחור במערכת וורדפרס

1. אתרי וורדפרס הם בעלי מערכת הפעלה קלה ונוחה. כדי להפעיל את המערכת אין צורך בידע במחשבים, לא צריך ללמוד תכנות ולא צריך לדעת איך כותבים שורות קוד.

2. מערכת וורדפרס נטענת במהירות ואפשר להתקין אותה על מרבית השרתים. יש לה ממשק משתמשים קל ונוח והיא תומכת בניהול אתרים במספר שפות, גם בעברית.

3. בניית אתרי וורדפרס מאפשרת שליטה מלאה בתכני האתר. אפשר ליצור בקלות דפים חדשים, אפשר לשנות ולעדכן דפים קיימים, לערוך מאמרים וליצור קטגוריות בקלות רבה.

4. בכל אתרי וורדפרס אפשר להוסיף סרטי וידאו, סאונד וג’ינגלים. אפשר גם להוסיף סרטוני פלאש ולצרף תמונות.

5. בניית וורדפרס מאפשרים לעיצוב אישי ומקורי. רבים טועים לחשוב כל האתרים הנשענים על מערכת וורדפרס זהים מבחינת העיצוב, אך זו טעות. אתרי וורדפרס בנויים על תבניות. בכל תבנית אפשר לשנות, למתוח, “להלביש” בעיצוב שונה ולהתאים אותה לכל עסק. לכל אתר אפשר לעשות טוויסט עיצובי וליצור מראה מיוחד ומקורי.

6. אתרי וורדפרס הם אתרים שמנוע החיפוש גוגל אוהב. רוצים לקדם את האתר במנועי החיפוש? אתרי וורדפרס מתאימים לכם!

7. בניית אתרי וורדפרס זולה  בהרבה, אך לא פחות איכותית. אתרי וורדפרס הם אתרים חכמים בעלי עיצובים מרהיבים המותאמים היטב לצרכים שלכם.

  • רוצים לבנות אתר זול, איכותי ומהר?
  • יש לכם אתרים ישנים בעלי עיצוב מיושן ואתם מעוניינים להחליף אותם?
  • העסק שלכם צמח וגדל והאתר הישן כבר אינו מתאים למציאות החדשה?
  • רוצים להקים סדרה של אתרים בעלי מכנה משותף?
שיפור מהירות טעינת אתרי וורדפרס עוזרת לקידום האתר
שיפור מהירות טעינת אתרי וורדפרס עוזרת לקידום האתר

אנו בחברת אלטלייף מתמחים בתחום של בניית אתרי וורדפרס ברמה גבוהה וכן בקידום אורגני עבור אתרים במערכת וורדפרס. עשרות חברות ובתי עסק בחרו בוורדפרס כמערכת הניהול לאתר שלכם, אנו מזמינים  גם אתכם להצטרף, נסו ולא תתאכזבו. צרו קשר עוד היום וכבר מחר תיהנו מאתר חכם, איכותי ומקורי.

בניית אתרים בוורדפרס המותאמים למנוע החיפוש גוגל

כאשר מדברים על בניית אתרים בימינו קודם כל שואלים האם הם מתאימים למנוע החיפוש הגוגלי , שהוא כידוע מנוע החיפוש השולט ובעל נתח חיפוש של תשעים אחוזים מכלל כל החיפושים העולמיים באינטרנט

בניית אתרי וורדפרס - הפיתרון המושלם

אז כיום כולם מדברים על כך שאחד מסוגי האתרים האהובים ביותר על גוגל הם אתרים שנבנו בוורדפרס. וורדפרס הינה פלטפורמה של אתר הבנויה כמערכת ניהול תוכן של תצורת בלוג, אך בעצם מותאמת בצורה מיטבית למנועי חיפוש.

לכן אם אתם רוצים לבנות אתר שגם יהיה מעוצב בצורה יפה ומתאימה לגולש וגם יהיה מושלם עבור מנועי חיפוש כדאי שתבנו אתר בוורדפרס. ואם כבר יש לכם אתר שנבנה בוורדפרס ואתם רוצים לעשות לו קידום בגוגל אנחנו מומחים אף לכך.

בניית אתרי וורדפרס עפ אלמנטור וגם קידום אתרי וורדפרס

שיווק באינטרנטלהצעת מחיר עבור קידום אורגני התקשרו: 04-622-9826  כל האתרים שלנו נבנים עם אלמנטור, דבר המציב אותם בחזית של האתרים המודרניים ביותר בשוק, עם עיצוב יפה ואיכותי, ועם התאמה מושלמת לקידום אורגני, התאמה אופטימאלית לקמפיינים ממומנים וכמובן נוחות תפעול שאין שנייה לה בעולם אתרי האינטרנט. 

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

תוכן עניינים

לקוחות החברה הם הנכס החשוב ביותר שלנו והעדים הטובים ביותר לאיכות העבודה שלנו