השקת קמפיין פרסום סרטון ביוטיוב

מצרף כאן את נתוני הקמפיין המשולב של  קמפיין יוטיוב+ גוגל שעשינו עבורכם.
אני לא מתייחס ליחס המרה ולא לתוכן המיניסייט, שיכול להיות מוחלף בכל רגע לפי מבצע/קולקציה וכו. אלא לחשיפות והקלקות. כל נושא ההמרות קשור לפרזנטור, מסר, מבצע, קהל יעד. אבל אין אפשרות להגיע להמרה ללא הקלקה – זה ברור.

קצת נתונים –

קמפיין יוטיוב – שני סרטונים, 17 שניות ו70 שניות
(בסוגריים – נתונים יחסיים של הסרטון 70)

-> 479K חשיפות (319K)
–> 98K צפיות (70K)
—> מתוכן – 12713 צפיות 100% (8328)
—-> 1233 קליקים (1025)
—–> עלות – 11202 (6759)

קמפיין חיפוש –

1482 קליקים
6 קליקים להתקשרות ישירה
51929 חשיפות
CTR כללי – 2.64%
— CTR מודעות ישנות: 2.23%
— CTR מודעות חדשות: 5.81%
עלות כל קמפיינים החיפוש: 7931

סה”כ קליקים לדף נחיתה: 2715
סה”כ עלות קמפיינים: 19133
הקמפיינים רצו on-off במשך 10 ימים

לאחר תקופה של אופטימיזציה, הנתונים האלו יילכו וישתפרו, ביחס ההמרה (יצירת לידים), ביחס ההקלקה (CTR), עלות לקליק (CPC) וכו’.

ליצירת קשר לגבי הפקת פרסומות או סרטונים ליוטיוב ליחצו כאן

לגבי ההמשך,

קודם כל, חייבים לזכור שהתחלנו קמפיין של קידום אורגני אשר ירים את האתר במיקומים של כמה ביטוים תחרותיים, שיכולים לחסוך לנו עלויות בממומן.

לגבי הפרסום הממומן, קצת קשה להסתמך על הנתונים שאספנו עד עכשיו, כי הקמפיין רץ רק שבוע וחצי, אבל גם מהנתונים האלו, וגם מבדיקת הנתונים של הקמפיין הישן של החברה שלכם(זה שנוהל ע”י חברת הקידום הקודמת), אפשר לראות מגמות, ולכן אני מעביר לך הצעה מודולרית.

נראה שהכי נכון ללכת בכל הכוח על קמפיין ממוקד בביטוים שקשורים למטבחים.
לשאלתך לגבי המתחרים, נראה שגם הם הולכים בכיוון הזה, וחלקם משקיעים עשרות אלפי שקלים בחודש כדי להיות כל הזמן במקומות הראשונים. אנחנו לא צריכים להתחרות בכולם, אלא רק באלו שמתחרים איתנו על אותו קהל, לכן אפשר לצמצם גם בתחום הזה. נדע יותר טוב אחרי שנמפה את המתחרים ואת הנושאים שמתאימים לקידום.

בקמפיין שלא אנחנו ניהלנו, היה תקציב של 6,000 ש”ח בחודש, שנוצל רק רבע ממנו, והביא רק 560 קליקים באפריל. לא נכנסתי לניתוח עמוק מדי שם, אבל אפשר להניח שכמו שהקמפיין הזה נוהל, חלק גדול מהקליקים האלו בכלל לא היו רלוונטיים.

בתקציב כזה ניתן לצפות לבין 800 ל-1,200 קליקים בחודש בקמפיין שמנוהל כמו שצריך, אבל לדעתי התקציב הזה לא מספיק תחרותי לתחום.

בהתייחסות למיקוד שהעלית בשיחה – אני ממליץ בשלב הזה להתחיל מ-20,000 ש”ח לחודש, לקמפיין חיפוש בלבד.

בנוסף לקמפיין חיפוש, כדאי כמו שאמרת להעלות גם קמפיין ברשת התצוגה (מודעות פלאש באתרים) ורימקטינג, להם כדאי להקצות עוד כ-4,500 ש”ח בחודש.

לגבי קמפיין יוטיוב, ראינו את האפקט האדיר שלו על מספר הצפיות, אך זה כבר תלוי בהפקת הסרטונים, בגלל שתוחלת החיים של סרטון פרסומת היא קצרה מאוד ואנחנו לא רוצים לעצבן את הגולשים.
בתקופה שאנחנו לא בקמפיין, אפשר להסתפק בכמות נמוכה יותר של צפיות, עם רימרקטינג טוב, ולהגיע לתוצאות, בעלות נמוכה בהרבה, של סביב 5,000 ש”ח לחודש (אבל להריץ את הפרסומות רק לשבוע וחצי-שבועיים בחודש). תקציב כזה יכול להביא סביב 35,000 צפיות.

כל עוד הסרט לא מיצה את עצמו, ומכיוון שהחשיפה העיקרית שלו יכולה להיות יוטיוב – ההמלצה היא לתת לו לרוץ עוד שבוע שבועיים בכל הכח – ואז לסגור את הברז. מציע שיתוקצבו 1500 ש״ח ליום ליוטיוב עד לרגע שנרצה להרוג את הקמפיין. הרגע של לעצור יהיה 4 ביוני כי זה מה שסוכם עקרונית בין ערן ואלעד. אסף עולה בקרוב עם דומינו ולא נריץ אותם במקביל.
בסכומים האלו ישמחו לתת לנו תמיכה מוגברת מגוגל בעצמם.

אני מנסה להכנס לנעליים שלכם וברור שמדובר בקפיצות ממה שהייתם רגילים. לדעתי החברה שלכם לא יכולה ולא צריכה לחזור אחורה אלא לקחת את המקום בקידמת הבמה ולנצח את הגדולים בכל זירה.
ועם כל הכבוד לכל הזירות האפשריות (רדיו טלויזיה שילוט וכו) – וניצלנו אותן היטב בשביל לעשות את הקפיצה – גוגל ויוטיוב זו הזירה האמיתית ליום-יום.

מחכה לעדכון שלך,
תודה על המעורבות הבונה

אנחנו אַלְטְלַייף קידום אתרים

כבר יותר מ-11 שנה שאנחנו מתמקדים בהשגת תוצאות מעולות עבור לקוחותינו באמצעות קידום אורגני וממומן בגוגל.

בבלוג שלנו תמצאו כתבות ופוסטים שעוסקים במה שאנחנו עושים כל כך טוב - קידום אתרים למקומות הראשונים בתוצאות של מנוע החיפוש של גוגל.

בקש הצעת מחיר ללא התחייבות

אנו מציעים שירותי קידום ופרסום אתרים מקצועיים בגוגל, שעוזרים לעסקים להגדיל את חשיפתם לגולשים ואת נפח התנועה האיכותית לאתר שלהם, ע"י שיפור משמעותי במיקומי ביטויי המפתח הרלוונטיים להם בתוצאת החיפוש, גם כאשר מדובר בתחומים תחרותיים.

עוד מהבלוג שלנו

צפה בכל הפוסטים