בנייה וקידום של דפי נחיתה​

אנו מומחים בבניית דפי נחיתה שיביאו לכם יותר לידים

דף נחיתה מקצועי לצרכי קידום ופרסום ממומן בגוגל

הצטרפו עכשיו וקבלו 1,500 ₪ לפרסום בגוגל

מפרסמים בגוגל ומקבלים שובר הנחה על הוצאות הפרסום בגוגל

*ללקוחות שעומדים בתנאי המדיניות של גוגל לקבלת שובר הנחה בפרסום. לפרטים והצטרפות – פנו אלינו

דף נחיתה לעו"ד גירושין
דף נחיתה יישור שיניים שקוף
דף נחיתה יישור שיניים שקוף
דף נחיתה לקבלן מפתח
דף נחיתה חברת בדק בית
דף נחיתה בדק בית
דף נחיתה איתור נזילות
דף נחיתה טיפול טבעי בחרדות
דף נחיתה למטפל בחרדות
דף נחיתה לחברת פרסום
דף נחיתה לחברת פרסום
דף נחיתה הקמת בריכות ביתיות
דף נחיתה בניית בריכות ביתיות
דף נחיתה פרגולות אלומיניום
דף נחיתה פרגולות אלומיניום
דף נחיתה מערכות ניטור חכמות
דף נחיתה גלמפינג
דף נחיתה לעו”ד גירושין

אפיון דפי נחיתה

אפיון דף הנחיתה כולל שיחה עם הלקוח ותכנון קפדני של תוכן ועיצוב הדף, כדי שתקבלו דף נחיתה מותאם אישית ולא סתם דף גנרי.

עיצוב דפי נחיתה ע"י מעצבת גרפית

את דפי הנחיתה שלנו בונה מעצבת גרפית מקצועית ומנוסה, מהטובות ביותר בארץ, עם ניסיון בבנייה של מאות דפי נחיתה, לעשרות תחומי עסקים.

התאמה מושלמת לגלישה מניידים

כיום, כאשר רוב הגולשים מגיעים אל דף הנחיתה שלכם באמצעות הטלפון הנייד, העיצוב צריך לקחת זאת בחשבון. אנחנו בונים את דפי הנחיתה כך שיהיו מותאמים קודם כל לניידים, ומוודאים שהגולשים יוכלו ליצור איתכם קשר בקלות.

קופירייטינג ייחודי

תוכן דף נחיתה צריך להיות תמציתי ומדויק, כדי להעביר את המסר הנכון לגולש, וליצור את האינטראקציה הנכונה שתוביל ליצירת ליד. לכן אצלנו, תוכן הדף יהיה ייחודי ומקורי וייכתב במיוחד לדף הנחיתה שלך.

מהירות טעינה

בעידן שבו אנו חיים כיום, כל שניה היא חשובה, והגולשים מצפים מדף הנחיתה להיטען באופן מיידי, ולא ימתינו לדף שעולה לאט מדי. לכן אנו מקפידים על דפי נחיתה קלי משקל, ועל אחסון בשרתים ישראליים, שנטענים במהירות, כל זאת בלי לפגוע באיכות העיצובית.

בנוי במערכת וורדפרס

דפי הנחיתה שאנחנו בונים, נבנים על מערכת וורדפרס, שהיא מערכת ניהול התוכן לאתרים הטובה והנפוצה ביותר בעולם. למערכת וורדפרס יתרונות נוספים - היא גמישה, תמיד עדכנית, ואתר שבנוי בוורדפרס תמיד תוכל להישאר בשליטתכם ובבעלותכם!

אפשר להציע לך ייעוץ ראשוני חינם?

פנו אלינו, עם כל שאלה, לייעוץ ראשוני לגבי בניית דף נחיתה מקצועי או קמפיין פרסום בגוגל – ונשמח לענות!

צרו איתנו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר לבניית דף נחיתה וניהול פרסום ממומן בגוגל

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד יעד אינטרנטי שאליו מגיעים (“נוחתים”) גולשים אשר מגיעים ממקומות כגון גוגל או דפדפים אחרים, פייסבוק, כתבות באתרי חדשות, פרסומות באינטרנט ועוד. דף נחיתה מקצועי הינו דף הנמצא על עמוד בודד- כמו מין  אתר הבנוי מדף אחד. לעיתים הוא יכול להיות מורכב ממספר דפים ייעודיים (מיני-סייט). דף נחיתה יכול גם להיות דף פנימי בתוך אתר, אך זה מעט פחות רצוי מכיוון שלדפים באתר יש אופי  אינפורמטיבי וייצוגי ואינם מתוכננים למקסם את כמות הלידים כמו שדף נחיתה מתוכנן לעשות. בשורה התחתונה -זוהי כתובת אינטרנט אליה מגיעים ועליה נמצא כל המידע אותו בחרתם להציג לגולשים.

ליצירת קשר או לקבלת הצעת מחיר התקשרו 04-6229826

מהי המטרה הראשית של דף נחיתה?

מכיוון שמטרת דפי נחיתה היא לכוון את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה, הם חייבים להיות חדים וברורים ככל האפשר. עיצוב דפי נחיתה באופן מותאם יכול לשרת מטרה זו, ולהפוך את דף הנחיתה למוצלח יותר מבחינת יחס ההמרה. עיצוב הדף, מעבר לבחירת הצבעים והתמונות, חייב לכלול מחשבה לגבי מיקום המלל ומקום יצירת הקשר, כותרות בולטות והתוכן הנבחר. לפני פרסום דף הנחיתה, יש לבצע מספר סקיצות אשר ידגימו את המבנה והמראה הניתן לו. במקרים רבים אנו בונים ללקוח מספר דפי נחיתה, על מנת לבחון את האפקטיביות של כל דף, ורק אז לבחור את הטוב ביותר. חשוב לציין: למרות שדף נחיתה נבנה כדי להביא לידים – הוא חייב לעמוד בסטנדרט עיצובי כך שלא ייביש את הלקוח ולחא ייפגע במותג.  כלומר גם אנחנו יודעים שמה שמביא הרבה פניות זה כותרת צעקנית וצבעונית – כאשר נבנה דף נחיתה לחברה או לעסק בעל שם, נצטרך לשמור על קו עיצובי מכובד, ועל מראה שישדר מקצועיות, אחרת הדף יכול ליצור נזק למרות שיביא לידים.  כמו כן – דף צעקני המביא לידים, אך עושה זאת דרך מסר “זול” או בעזרת הבטחות מוגזמות – יביא בסופו של דבר לחוסר שביעות רצון מהלידים המתקבלים. המסרים בדף הנחיתה חייבים לתאום את המצב בפועל ואת המסרים האמיתיים של אותו לקוח.

בחירת תוכן לדף נחיתה מקצועי

דף נחיתה לא צריך להיות עמוס מבחינה מילולית. הדף צריך להכיל מספר משפטי מפתח ומסרים חשובים, אשר יעודדו ויכוונו את הלקוחות ליצירת קשר. המאמרים הארוכים והחשובים יותר צריכים להישמר לדפי האתר. דף נחיתה יתחיל לרוב עם כותרת ראשית אשר מציינת את מהות הדף, את הישרות הראשי ואת נותן השירות. בהמשך הדף כן צריכים להופיע כמה שורות שמסבירות קצת יותר על מה בעצם כולל השירות, למי הוא מתיאם ומהם היתרונות של נותן השירות. בהמשך הדף אפשר להכניס גם המלצות של לקוחות, דוגמאות לפרוייקטים שכבר בוצעו וכו.

עיצוב דפי נחיתה מקצועיים מבחינה ויזואלית

הנחת הבסיס של עולם הפרסום באינטרנט, הינה שלמפרסם ישנן רק מספר שניות כדי להעביר את המסר השיווקי אל הגולש ולגרום לו להחליט אם ליצור איתך קשר או להמשיך הלאה. על מנת להשיג את תשומת הלב המהירה והמדוייקת מהגולש, קיימת האפשרות של בניית דפי נחיתה במקום הפנייה של הגולשים לתוך אתר, וזאת על מנת למקד את תשובמת הלב של הגולש ולא לאפשר לו אפשרות לעבור בין דפים. דף נחיתה צריך לייצר רושם חיובי באופן מייד ולכן חייב לכלול תמונות מדגימות או אמצעי ויזואלי אחר שיחדד את המסר של אותו דף נחיתה. דף הנחיתה, כפי שכבר ציינו, חייב להיות מנותק מהאתר וללא תפריטי ניווט,  כך שהמסר ירוכז במקום אחד אחד בלי אפשרות “בריחה”. העיצוב של כל דף נחיתה צריך להיות מותאם לרזולוציות השונות של מחשבים נייחים, של טלפונים סלולאריים והטאבלטים. חברת אלטלייף בונה דפי נחיתה מקצועיים אשר מתאימים מבחינה עיצובית גם למחשבים נייחים וגם לטלפונים סלולאריים, עם עיצוב נגיש ועם מסר שיווקי ברור.  מבנה  הדף שאנו מייצרים גורם ללקוח להפנים את השירות אותו מספק הדף וליצור קשר עם בעל הדף.

הקשר בין עיצוב דפי נחיתה ובחירת הצבעים בדף

הצבעים אשר נבחרים בעת בניית דף נחיתה, צריכים להתאים הן למטרת הדף והן לצבעי המיתוג של החברה (המופיעים בלוגו, באתר הראשי או במקומות אחרים). הצבעים בדף מסייעים להעביראת מהות השירות המוצע לגולש ולהוות אמצעי נוסף להדגשת המסר השיווקי. מעצבי אתרים מקצועיים היודעים כיצד לעצב דפי נחיתה, יידעו גם להתאים לדף שלכם את הצבעים המתאימים. בחירת צבעים לדפי נחיתה נראית דבר פשוט, אך היא חלק משמעותי בעיצוב ובתכון של דף הנחיתה, והיא חלק בלתי נפרד בהעברת המסרים לקהל הגולשים.

בניית דפי נחיתה שמביאים לידים - קידום דפי נחיתה בגוגל

קידום בגוגלחברת אלטלייף קידום אתרים מתמחה בבנייה של דפי נחיתה אשר מביאים לידים. על מנת שהם יביאו לידים בפועל יש לפרסם את דפי הנחיתה, כלומר להזרים אליהם תנועה של לקוחות פוטנצאליים ואז לגרום להם ליצור אתכם קשר.  הדרך שאנו עושים זאת היא על ידי קמפיין ממומן בגוגל, אשר יביא את הגולשים אל דפי הנחיתה שלכם או אל דפי הנחיתה שאנחנו בנינו לכם – ובעזרת כמה שיטות יחודייות – נסייע לכמות גדולה של גולשים להפוך ללקוחות פוטנציאליים על ידי כך שדף הנחיתה ישנכע אותם ליצור אתכם קשר. לפרטים נוספים התקשרו: 04-622-9826

שאלות נפוצות על דף נחיתה מקצועי

דף נחיתה הוא הכתובת בו “נוחתים” הגולשים כשהם מקליקים על מודעה בקמפיין פרסום בגוגל. אפשר כמובן להשתמש לצורך כך גם באתר, אבל ברוב המקרים, דף נחיתה מקצועי – כזה שבין היתר מאפשר לגולשים ליצור קשר במהירות, כולל טקסט שיווקי מדוייק, ועיצוב מושך לעין – מייצר יותר לידים ולכן טוב יותר לשימוש בקמפיין פרסום בגוגל, מאשר אתר מלא שמכיל המון דפים ואינפורמציה, שפחות מתאים לסוג האינטרקציה הרצוי במקרה כזה.

דף נחיתה מקצועי הוא למעשה אתר מתומצת שמכיל רק את האלמנטים שנדרשים לצורך יצירת לידים. לשם כך נדרש המידע העיקרי והחשוב ביותר לצורך כתיבת הטקסט השיווקי המדויק והיעיל ביותר, כזה שייתן לגולש – הלקוח הפוטנציאלי – בדיוק את המידע שדרוש לו, בתמציתיות, כדי לקבל החלטה אם הוא מעוניין בשירות או במוצר שאתם מציעים. בנוסף לזה, חשוב מאוד להציג בדף הנחיתה תמונות איכותיות ורלוונטיות ואלמנטים גרפיים להמחשה. באמצעות המידע והתמונות נוכל לבחור את הכיוון לעיצוב דף נחיתה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר עבור העסק שלכם.

כמובן. דומיין עולה לשנה 80 ש”ח בלבד -ואנחנו מציעים את השירות הזה. לאחר שרכשתם דומיין, אנו נבנה את דף הנחיתה על הדומיין, וכך תקבלו דף נחיתה שהוא מתפקד גם כאתר, ויכול להופיע בגוגל כאשר מחפשים את שם העסק שלכם.

כמובן שאנו  עושים גם קידום ופרסום לדפי נחיתה: את דף הנחיתה שלכם אנו מכניסים לתוך הקמפיין הממומן שאנונ עושים בגוגל, ומזרימים אליו תנועה אשר יוצרת לכם לידים רלוונטיים. כמו כן ניתן להשתמש בדף הנחיתה גם בקמפיין בפייסבוק, ואף לקדם בצורה אורגנית את דף הנחיתה שלכם.

הלקוחות שלנו הם הנכס הכי חשוב שלנו - וגם העדים הכי טובים לאיכות העבודה שלנו

תוכן עניינים