האינטרנט הפך, בשנים האחרונות, לחלק בלתי נפרד מחיינו. בכל יום צצות להן חנויות וירטואליות חדשות, המספקות שירותים ומוצרים מסוגים שונים ועומדות לרשותם של לקוחות רבים. הקמת חנות וירטואלית נעשית על ידי המתמחים בתחום, ולמרות שבנייתה איננה מורכבת מדי, היא מצריכה פנייה למומחים אלה. שירותי הקמה ובנייה של חנות וירטואלית מוצעים לכל מי שמעוניין למכור מוצרים או שירותים באמצעות האינטרנט ולנצל נכון את הפלטפורמה הזו.
כיצד זה נעשה
חברות המתמחות בשירותי הקמת חנות וירטואלית פונה לקהל מגוון מאד. במסגרת בנייתה של החנות חשוב לחברות אלו להבין באופן מלא מיהו קהל היעד, כלומר מי הם הלקוחות הצפויים להשתמש בחנות הוירטואלית ולבצע בה את הקנייה וכמובן מהו הקונספט המרכזי שלה. בנוסף, יש לקחת בחשבון פרמטרים נוספים, כמו השרת, שבו תאוחסן החנות עצמה, האם הוא שרת חינמי או שרת שעולה כסף וכן כלים שונים, שניתן יהיה לשלב במסגרת החנות (כלי תשלום למיניהם ועוד). כל אלה יכולים להשפיע על אופן עיצובה של החנות, המראה הכללי שלה והסגנון המאפיין אותה. ולכל אלה, גם כוח רב מאד במשיכת קונים פוטנציאליים המעוניינים לרכוש מוצר או לבחור בשירות מסוים. מעבר לכך שיצירת חנות וירטואלית זו שיטה מעולה לקידום טבעי ואורגני של האתר
סגנונות שונים של חנויות וירטואליות
את החנויות הוירטואליות אפשר לבנות ולעצב בסגנונות שונים, הנקבעים בהתאם לשרת שבו מאוחסנות החנויות אך גם בהתאם לפרמטרים נוספים. החנות הוירטואלית יכולה במקרים רבים לשמש גם כמעין כרטיס ביקור ולהיות שער הכניסה הראשי לעסק כולו. חשוב להשקיע זמן ומחשבה באופן עיצובה של החנות, בצבעים המשולבים באתר, בכפתורים השונים, בפונטים וגם בתמונות שתופענה בעמודי החנות השונים. חשוב גם לאפשר ללקוחות החנות הוירטואלית ליהנות מחוויית קניות מלאה ולאתר בקלות ובמהירות את המוצר או את השירות שבו הם מעוניינים. יפה ומסוגננת ככל שהיא תהיה, אם לקוחות החנות מתקשים לאתר את המוצר שבו הם מעוניינים, הרי שסביר שיצאו מן החנות ויחפשו חנות וירטואלית אחרת. ולכן, יש לזכור מי הוא קהל היעד, מי הם הלקוחות ולאפשר להם ליהנות ממרחב וירטואלי מתאים, שיעזור לכם, בעלי החנות, לשמור על הלקוחות וגם לצבור רווחים גבוהים.
לאתר של חברת קיוי– בניית חנויות וירטואליות בחינם
http://www.kivi.co.il/