קידום אורגני לאתרים בבינג ובגוגל

מספר מילים על קידום אורגני במנועי החיפוש של גוגל ושל בינג ועל הרלוונטיות של קידום אתר במנועי חיפוש

למען הסדר, אני לא מדבר כאן על התופעה הפסולה יותר, אותה אני מכנה קידום לא ראוי, שכוללת הפצצת פורומים בקישורים, הצפת טוקבקים, הפניות פסולות, ושימוש בכל מיני שיטות תחמניות, אותן גם חברת מייקרו-סופט עצמה כבר למדה לפסול. אני מדבר על העניין עצמו – קידום באינטרנט כפי שחברת מייקרו-סופט מאפשרת אותו.

אז מה הבעיה שלי בעצם? או, זה די פשוט – מנוע חיפוש שמתיימר להיות רלוונטי עבור תוצאות החיפוש שלו, לא יכול בשום אופן לאפשר למאונדקסים בו לשחק בתוצאות החיפוש בו.

למה זה קורה?

על דבר אחד רבים יסכימו – מנוע אותנטי לא מאפשר שישחקו לו בתוצאות. זה ממש כמו שהבורסה לא יכולה לאפשר הרצת מניות, או מדינה לא יכולה שיזייפו לה בקלפיות. אז איך זה קורה בעצם?

ישנן מספר שיטות, בהן ידוע שחברת מייקרו-סופט משתמשים, על מנת לקבוע את מדד החשיבות של אתר בתוצאות החיפוש. חברת מייקרו-סופט עצמה לא מסתירה את העובדה שבשיטות אלו נעשה שימוש. תיעוד נרחב קיים באתר עצמו של חברת מייקרו-סופט, בטיפים למקדמי האתרים, ובקבוצות הדיון שלהם.

אז אם כבר מדברים על קידום אתרים באינטרנט רצוי לשאול מדוע בכלל מותר לעשות קידום במנוע החיפוש בינג או בגוגל. הרי קידום באינטרנט פוגע ברלווטיות אשר מנועי החיפוש בינג וגם גוגל רוצות להציג לגולש. אז מה הקטע כאן ? אולי אתם תוכלו להגיד לנו

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו