ניהול סושיאל – שיווק ברשתות חברתיות

שיווק באינטרנט דרך ניהול הסושיאל

כל עסק צריך שיווק, הדברים שיובאו בשורות אלה נכונים לכל החברות, אך ביתר שאת באשר לחברות בתחילת דרכן או לפרויקטים חדשים בחברות ותיקות. לחברה חדשה אין רשימות תפוצה ואין מוניטין שאפשר לסמוך עליהם שיזכירו ללקוחות ותיקים שבחברה זו ניתן לקבל שירות או לרכוש מוצר שהם זקוקים לו.  לכן שיווק ברשתות חברתיות הוא אחת הדרכים היעילות והחשובות בשיווק כל כל עסק.

בניית מותג לעסק או חברה דרך רשתות הסושיאל

בנייה של מותג ותיק יכולה לקחת שנים רבות ותקציבים גדולים מאוד (ואף את המותג הוותיק צריך לתדלק ולא להאמין שייסע רק בכוחות עצמו) ולכן בניית מותג צריכה להיות הדרגתית ויעילה בחברות או פרויקטים צעירים, שכן מותג לא יכול שייבנה, אלא לאורך זמן ובתקציבים הגיוניים, שלא יחסלו את כל התקציב השוטף של החברה. חברה מתחילה צריכה שיווק רזה ויעיל מאוד, שיווק ממוקד וממורכז בדיוק לפלח השוק היעיל ביותר לחברה.

בחירת תוכנית שיווק לעסק

לפני בחירתה של תכנית שיווק לחברה צעירה, צריך לוודא שהחברה ערוכה לקלוט את הלקוחות ולתת להם שירות מעולה. כמו כן, יש לוודא שכל ערוצי השיווק פתוחים, לרבות אתר אינטרנט העונה על הצרכים של החברה והולם את המיצוב של החברה. כך למשל, פרסום בערוצים שמאפשרת חברת גוגל אפשריים רק למי שיש לו אתר אינטרנט, לכן לפני שמתחילים לשווק –  צריך לבנות אתר אינטרנט.
אחרי שיש לנו אתר שנראה מכובד, צריך לפלח את השוק ולהבין היכן נמצא הקהל שאנו רוצים לפנות אליו, מה היא אוהב לקרוא ולראות והיכן היא מבלה, עובד ומבצע את הקניות האחרות שלו (אלה שהיא לא מבצע אצלנו).
אחרי הפילוח צריך  לסמן היכן אנו רוצים למצב את החברה שלנו על מנת שתהיה התאמה בין רמת המוצר שאנו מוכרים לרמת הלקוח הקונה את המוצר.

יצירת תקציב למסע פרסום ומיתוג במדיות השונות

ערוצי השיווק אינם מוגבלים ולפניכם רשימה קצרה של אפשרויות שיווק, עם הערכה גסה של עלותה של כל מדיה עבור מסע פרסום של חודש ימים. כמובן שאפשר להשקיע את כל התקציב רק בערוץ אחד וכמובן שישנם מסעות פרסום שעולים מיליוני שקלים. יחסי ציבור במשרד אחד עולים 30,000 שקלים בחודש ואילו לצורך עניין אחר יחסי ציבור יכולים לעלות 1,500 ₪ בלבד.

פרסום ממומן בגוגל 2,500 ₪
פרסום ממומן בפייסבוק               3,000 ₪
קידום אתרים אורגני 2,500 ₪
דיוור ישיר – אלקטרוני וכתוב        4,000 ₪
ניהול דף עסקי בפייסבוק (אורגני) וניהול חשבון אינסאטגרם (אורגני)     2,000 ₪
באנרים באתרי אינטרנט            3,000 ₪
דיילים ומוכרנים                        6,000 ₪
פרסומות ברדיו                       30,000 ₪
שילוט חוצות                          70,000 ₪
אירוע השקה                         90,000 ₪
טלוויזיה – פרסומות              300,000 ₪

המחירים מיועדים לספק סדר גודל בלבד ואינם מוחלטים או מדויקים לחלוטין אך ניתן ללמוד בנקל כי מספר ערוצי שיווק אינם באים בחשבון כאשר מדובר בחברה צעירה שיש לה תקציבי פרסום זעומים. אחד הכללים בניהול של מסעות פרסום היא שהמסע צריך להיות על פני תקופה שכן מסע פרסום חד פעמי עלול להימחות מהזיכרון במהירות רבה. לפיכך תכנית שיווק להתחלת עבודה ולהחדרה ראשונית של כל מוצר צריכה להימשך בין 3 חודשים מינימום ועד לחצי שנה. גם התקציב צריך להיות מחולק בהתאם לתקופה שאנו מדברים עליה.

יצירה וניהול של רימרקטינג בפייסבוק

במידה וגולשים כבר נכנסו לאתר שלכם או לדף הנחיתה שלכם – פייסבוק מיעה לכם אפשרות “לצבוע אותם” ובעצם לסמן אותם כגושלים רלוונטיים עבורכם. לאחר שסיכמנתם אותם המודעה שלכם תתחיל  “תרדוף” אחריהם בתוך הפיד שלהם בפייסבוק. זוהי שיטת שיווק טובה כי בסבירות רבה היא מטרגטת גולשים שכבר התעניינו בשירות שאתם מציעים. רימרקטינג בפייסבוק  מתחיל על ידי כך שאתם מטמיעים באתר או בדף הנחיתה שלכם קוד רימרקטינג.

יחסי ציבור ברשתות חברתיות

בעבר, משרדי פרסום נהגו לערוך מיתוג ויחסי ציבור לחברה, אדם או מוצר באמצעות אתרי אינטרנט וקמפיינים פרסומיים ברחבי האינטרנט בלבד. עם עלייתן והצלחתן של הרשתות החברתיות, כיום על ידי פתיחת עמוד מעריצים (עמוד LIKE) משרדי הפרסום משלבים פרסום כולל ברשת האינטרנט יחד עם עמוד שבו ניתן לערוך דיונים עם החברה \ המוצר \ האדם ולהביא את הגולש למצב של אינטראקציה מלאה עם המותג. יחסי ציבור ברשתות החברתיות מקרבים בין המוצר ללקוחות, מגייסים לקוחות חדשים ומגדילים בסופו של דבר את המכירות.

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם

הרשת החברתית הפופולארית ביותר שקיימת היום ברשת האינטרנט היא ה-facebook, וכאשר מתכוונים אל יחסי ציבור ברשתות חברתיות, סביר להניח שבדרך כלל יתכוונו לפייסבוק ולאינסטגרם, ממש כמו מנוע החיפוש של גוגל, פייסבוק כרגע הוא השחקן העיקרי בשוק הרשתות החברתיות. חברות יחסי הציבור באינטרנט מעסיקות מפתחים אשר מכירים מקרוב את ה-API של פייסבוק, ובאפשרותם לשלב את יחסי הציבור שנעשים עבור מוצר או אדם בפייסבוק באופן אינטראקטיבי ובשילוב תכונות שמאפשרות לגולש לייצר פעילות בעמוד הפייסבוק.


אף על פי שהפייסבוק הוא כלי יחסית חדש ליצירת יחסי ציבור ופרסום, לחברות יחסי הציבור באינטרנט קיימים מספיק כלים וניסיון על מנת ליצור באזז סביר מוצר חדש או חברה חדשה וזאת באמצעות הבאת תנועה רבה לעמוד מעריצים (LIKE) בשילוב של פרסום בפרסומות בפייסבוק. מנגנון הפרסום בפייסבוק פועל בצורה חכמה ומאפשר למקד פרסומות לקהל יעד ספציפי: בחתך גילאים מסוים, בעיר מסוימת, במגדר מסוים, על פי סטטוס (רווקים/נשואים) מה שמאפשר למקד את המוצר ולערוך יחסי ציבור עבור קהל היעד הספציפי שמעוניין במוצר, לכן יחסי ציבור ברשתות חברתיות דורש ידע נרחב ברשת האינטרנט ובפרסום באינטרנט.


חברות יחסי הציבור באינטרנט משלבות קמפיינים במקומות שונים ולא רק ברשתות החברתיות וזאת על מנת להגיע אל קהל יעד רחב ככל האפשר. שילוב של פרסום במנוע החיפוש של גוגל, וברשת המדיה של גוגל יחד עם מערכת הפרסומות החכמה של פייסבוק מאפשרות להגיע לקהל היעד תוך דקות ולהתחיל לערוך יחסי ציבור ברשתות חברתיות תוך פחות משעה. חשוב שהעמוד שלכם בפייסבוק יראה טוב ויציג את המותג שלכם על הצד הטוב ביותר.

יחסי ציבור באינטרנט – הרושם הנכון בזמן הנכון במקום הנכון
יחסי ציבור הם חלק בלתי נפרד מהפעילות של פלח נכבד של העסקים והארגונים בימינו, ויחסי ציבור באינטרנט הם נדבך מרכזי בבניית התדמית הנכונה ומיתוג הגופים השונים, שכן האינטרנט הוא מקור מידע משמעותי עבור חלקים נרחבים בציבור.
פעילות יח”צנית באינטרנט כוללת הפגנת נוכחות קבועה היוצרת את הרושם הרצוי ברשתות חברתיות שונות, איתור אתרים בהם כדאי במיוחד להשקיע משאבים לשם פרסום תכנים מפרגנים אודות העסק/ארגון, יצירת שיתופי פעולה עם בלוגרים מובילים בתחומים רלוונטיים, הפקת סרטונים ויראליים, ניהול מוניטין ברשת (ORM) עבור העומדים בראש העסק/ארגון, ועוד.
בנוסף, במסגרת יחסי ציבור באינטרנט מתבצעת גם פעילות קידום אתרים על מנת שהמסרים הנכונים ייחשפו לעיניים רבות ככל האפשר.

חברת אלטלייף קידום אתרים מציעה לכם שירותי שיווק באינטרנט ופרסום האתר שלכם במבחר אינדקסים ברשת, כך שהאתר שלכם יזכה לחשיפה גדולה.

שירותי שיווק אתרים בכל מנועי החיפוש המובילים ובכל רשת האינטרנט בישראל או בעולם כולו. חברת אלטלייף קידום אתרים בשיתוף עם חברת ווב איי אל לבניית אתרים, מציגות בפניכם את החבילה המושלמת: בניית אתר בזול, והפיכתו לכלי שיווקי במעלה הראשונה -האתר שלכם שאנו בונים יהיה מותאם לגוגל ונגיש למנועי החיפוש בצורה אופטימאלית.

כל שתצטרכו לעשות זה לכתוב על עצמכם בצורה ברורה (ואם תרצו אז גם את זה נעשה עבורכם.) ואז תראו שגוגל ושאר המנועים מוצאים אתכם ללא בעיות ואתם בקלות יכולים להביא אל האתר שלכם לקוחות אשר חיפשו אתכם באופן ספציפי או התעניינו באופן כללי במוצר אותו אתם מייצרים או בשירות אותו אתם מספקים.

קידום אתרים במנועי חיפוש זו עבודה שלוקחת זמן אך מביאה תוצאות בטוחות.. אין אתר שעשה אצלנו קידום באינטרנט ולא הגדיל את הכנסותיו בצורה משמעותית.

להצעת מחיר עבור רישום לאינדקסים או עבור קידום אתר באינטרנט התקשרו אלינו ונשמח לחזור אליכם.

ליצירת קשר עם החברה – 0527324540

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

לקוחות החברה הם הנכס החשוב ביותר שלנו והעדים הטובים ביותר לאיכות העבודה שלנו

תוכן עניינים