בניית דפי נחיתה שמביאים לידים

מומחים בבניית דפי נחיתה איכותיים שמגדילים את מספר הפניות לכל קמפיין!
כולל אפיון ייעודי ועיצוב גרפי מקצועי

הצטרפו אלינו עכשיו וקבלו 300 ₪ לפרסום בגוגל!

אם אתם מפרסמים חדשים בגוגל, נוכל להעניק לכם שובר הנחה של 300 ₪ על הוצאות הפרסום בגוגל.

דף נחיתה יישור שיניים שקוף
דף נחיתה קידום אתרים
דף נחיתה לחברת פרסום
דף נחיתה בדק בית
דף נחיתה איתור נזילות
דף נחיתה טיפול טבעי בחרדות
דף נחיתה מערכות ניטור כניסה חכמות
דף נחיתה לרואה חשבון
דף נחיתה לעו”ד גירושין

אפיון דפי נחיתה

אפיון דף הנחיתה כולל שיחה עם הלקוח ותכנון קפדני של תוכן ועיצוב הדף, כדי שתקבלו דף נחיתה מותאם אישית ולא סתם דף גנרי.

עיצוב דפי נחיתה ע"י מעצבת גרפית

את דפי הנחיתה שלנו בונה מעצבת גרפית מקצועית ומנוסה, מהטובות ביותר בארץ, עם ניסיון בבנייה של מאות דפי נחיתה, לעשרות תחומי עסקים.

התאמה מושלמת לגלישה מניידים

כיום, כאשר רוב הגולשים מגיעים אל דף הנחיתה שלכם באמצעות הטלפון הנייד, העיצוב צריך לקחת זאת בחשבון. אנחנו בונים את דפי הנחיתה קודם כל לניידים, ומוודאים שהגולשים יוכלו ליצור איתכם קשר בקלות.

קופירייטינג ייחודי

תוכן דף נחיתה צריך להיות תמציתי ומדויק, כדי להעביר את המסר הנכון לגולש, וליצור את האינטראקציה הנכונה שתוביל ליצירת ליד. לכן תוכן הדף יהיה ייחודי ומקורי וייכתב במיוחד לדף הנחיתה שלך.

מהירות טעינה

בעידן שבו אנו חיים כיום, כל שניה היא חשובה, והגולשים מצפים מדף הנחיתה להיטען באופן מיידי, ולא ימתינו לדף שעולה לאט מדי. לכן אנו מקפידים על דפי נחיתה קלי משקל, ועל אחסון בשרתים ישראליים, שנטענים במהירות, כל זאת בלי לפגוע באיכות העיצובית.

בנוי במערכת וורדפרס

דפי הנחיתה שאנחנו בונים, נבנים על מערכת וורדפרס, שהיא מערכת ניהול התוכן לאתרים הטובה והנפוצה ביותר בעולם. למערכת וורדפרס יתרונות נוספים - היא גמישה, תמיד עדכנית, ואתר שבנוי בוורדפרס תמיד תוכל להישאר בשליטתכם ובבעלותכם!

אפשר להציע לך ייעוץ ראשוני חינם?

שאלות ותהיות לגבי קידום ממומן בגוגל הן דבר טבעי עבור כל אחד, גם אם מדובר במי שכבר צבר ניסיון בתחום, ובוודאי במי שעוד טרם התנסה בכך.
פנו אלינו, עם כל שאלה, לייעוץ ראשוני לגבי קמפיין גוגל אדוורדס – ונשמח לענות!

צרו איתנו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר לניהול פרסום ממומן בגוגל

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד יעד אינטרנטי שאליו מגיעים ("נוחתים") הגולשים שנכנסים לאתר ממקורות אחרים, כמו גוגל, פייסבוק, כתבות באתרי חדשות ותוכן, ואפילו מ-QR Code ועוד. דף נחיתה מקצועי יהיה לרוב עמוד בודד, שמבחינת הגולש הוא אתר של דף אחד, אך הוא יכול להיות אתר קטן של מספר דפים ייעודיים (מיני-סייט), או דף ספציפי באתר, אך זה פחות רצוי מכיוון שהוא מיועד להיות דף אינפורמטיבי וייצוגי ואינו מתוכנן למקסם את כמות הלידים כמו שדף נחיתה מתוכנן לעשות.

מכיוון שמטרת דפי נחיתה היא לכוון את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה, הם חייבים להיות חדים וברורים ככל האפשר. עיצוב דפי נחיתה באופן מותאם יכול לשרת מטרה זו, ולהפוך את דף הנחיתה למוצלח יותר מבחינת יחס ההמרה. עיצוב הדף, מעבר לבחירת הצבעים והתמונות, חייב לכלול מחשבה לגבי מיקום המלל ומקום יצירת הקשר, כותרות בולטות והתוכן הנבחר. כמו כן העיצוב חייב להביא בחשבון מאפיינים נוספים כמו התאמה לקהל הלקוחות, דף משוב לאחר קליטת נתוני הקשר ועוד. לפני פרסום דף הנחיתה, יש לבצע מספר סקיצות אשר ידגימו את המבנה והמראה הניתן לו. ולפעמים כדאי לייצר מספר דפי נחיתה, בכדי לבחון את האפקטיביות של כל אחד מהם, לאחר שהם עלו לאוויר.

עיצוב דפי נחיתה מבחינת התוכן

דף הנחיתה, לרוב, לא יהיה עמוס מבחינה מילולית. צריכים להיבחר מספר משפטי מפתח ומסרים חשובים, אשר יעודדו ויכוונו את הלקוחות ליצירת קשר. המאמרים הארוכים והחשובים יותר צריכים להישמר לדפי האתר. עם זאת, חייב להינתן מקום של כבוד לכותרת גדולה ומרשימה, אשר תעוצב ותמוקם במקום מרכזי אשר מתכתב עם עיצוב הדף כולו.

עיצוב דפי נחיתה מבחינה ויזואלית

הנחת הבסיס טוענת כי ישנם רק מספר שניות בודדות בכדי שהמסר ייקלט אצל קהל הגולשים ויופנה ליצירת קשר או להתעלמות. בכדי למשוך את תשומת הלב המצופה, דפי הנחיתה חייבים לכלול תמונות מדגימות או אמצעי ויזואלי אחר אשר יחדד את המסרים המילוליים שכן נכללו. כמו כן העמוד חייב להיות צף (או סגור), כך שכל המסרים ירוכזו בדף אחד בלי אפשרות גלילה. העיצוב חייב להתאים לרזולוציות השונות של המחשבים והטאבלטים. כיום, ישנה אפשרות גם להתאים את עיצוב דפי הנחיתה לטלפונים הסלולאריים, באופן שיהיה נגיש ושמיש למגוון לקוחות רב ככל האפשר.

הקשר בין עיצוב וצבעים בדפי נחיתה

הצבעים אשר נבחרים לדפי הנחיתה, הינם חלק מהקונספט והמיתוג הכללי של החברה. הם חייבים לבטא את מהות השירות או החברה המוצעת ולהוות אמצעי נוסף להדגשת המסר השיווקי. מעצבים מקצועיים ובעלי ניסיון של עיצוב דפי נחיתה עשויים לסייע רבות בבחירה זו. בחירת הצבעים נדמית כבחירה פשוטה לכאורה, אולם למעשה היא מורכבת ומגלמת בתוכה מסרים שונים לקהלים שונים.

מה אומרים עלינו לקוחותינו?

דילוג לתוכן