כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט

כתיבה שיווקית לאינטרנט אמורה לתת מידע על העסק שלך  וכמובן גם לשווק אותו. כדי להבין איך לכתוב כתיבה שיווקית יש להבין מה מחפש הלקוח  כשהוא גולש באינטרנט. הוא מחפש משהו, זה בטוח. אז אם נניח שהוא מחפש יותר מאשר רק מידע, אולי לקנות משהו או לשכור מישהו  הרי האתר שלך צריך לשכנע אותו שאתה גם מבין הכי טוב בתחום, וגם תספק לו את המוצר הטוב ביותר.

קידום אתרים על ידי כתיבה

אבל בואו  נלך צעד אחד אחורה, אתר אינטרנט צריך להעביר מסר. התוכן באתר צריך לספר את סיפור הייחודיות של בעל האתר, סיפור המומחיות שלו ולהסביר מדוע כדאי לקנות דווקא באתר שלו ולא באתר אחר. אבל הכי חשוב זה להצליח לעשות את  הדברים הללו מבלי שהלקוח ידע שבעל האתר מנסה להראות לו שהוא הכי טוב.

כתיבת תוכן שיווקי לאינטרנט

כתיבה שיווקית צריכה להיראות טבעית. המסר שלה צריך להיות כל כך אתה עד שהקורא מרגיש שבעל העסק פונה אליו מתוך השורות ומזמין אותו לעשות את דיל חייו. הכותב צריך לפתוח את עצמו לקורא- כאילו הוא עכשיו כל עולמו.

כתיבה שיווקית בצורה מקצועית

זאת בדיוק המומחיות שלנו: להבין מה בעל העסק רוצה להגיד, ולכתוב זאת עבורו בצורה הטובה ביותר. לזקק את האיכויות שלו, את הערך המוסף שיש שלו ולעסק שלו ואת היתרונות היחסיים שיש לו, ולהפוך את כל זה לטקסט מנצח שגורם לכל גולש שהגיע לאתר להבין שיש לו כאן עסק עם מישהו רציני, וגורם לו לרצות לחזור לאתר, או  להרים אליו טלפון ממש בזמן הגלישה באינטרנט.

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת