מיתוג עסק עם מדבקות לוגו בולטות לרכב

מדבקות בולטות לרכב – מדבקות קריסטל דום תלת מימד

שימו לב – חברת אלטלייף אינה מדפיסה מדבקות. תוכן זה נכתב בשיתוף חברת כרטא פרינט, ממנה תוכלו להזמין מדבקות לרכב ומוצרי דפוס לעסקים. למעבר לאתר כרטא – לחצו על הכפתור:

חלקנו מכירים אותן בשם השני שלהן, מדבקות בועה. מדבקות בולטות לרכב (קריסטל דום) הן מדבקות שלוקחות את הלוגו שלכם ונותנות לו את הטוויסט העיצובי הנכון, תוך כדי שנוצרת הבלטה של הכיתוב בתלת ממד.בכל מקרה בו אתם מעוניינים להעניק ללוגו החברה נוכחות כובשת, כדאי תמיד לבדוק אילו מדבקות קריסטל דום ניתן להתקין על הרכב בעלויות אטרקטיביות. מדבקות אלו מספקות ללוגו החברה נוכחות כזו שלא ניתן לפספס, וניתן להדביק אותן בחלקים שונים על מרכב הרכב. בדרך כלל, אנשים מעדיפים להתקין מדבקות בולטות בצמוד למיכל מילוי הדלק, אך כמובן שזה נתון לשיקול דעתכם. החיתוך הצורני של מדבקות קריסטל דום יוצר אפקט מרשים ביותר, שנועד לשווק את העסק שלכם בכל אשר תיסעו.

הדבקת לוגו על הרכב בתלת ממד והסרה קלה

מדבקות בועה הן מדבקות שעמידות ביותר בפני תלאות מזג האוויר, אך זה הוא אינו היתרון היחיד שהן מציעות לנו. נוסף על עמידותן הגבוהה, מדבקות תלת ממד ניתנות להסרה די בקלות. הסרתן המהירה היא ירון חשוב, היות ולא פעם, ניתן לחוות פגיעה משמעותית בצבע הרכב בעקבות מדבקות דבק חזקות.

בכל מקרה בו אתם מעוניינים להתקין מדבקות תלת ממד על רכביכם, מומלץ תמיד לבדוק באילו סוג מדבקות מדובר. בין אם מדובר במדבקות לוגו חברה או לא, הסרת המדבקות חייבת להתבצע ללא פגיעה בצבע הרכב, מפני שכאשר נוצרת פגיעה בצבע, לפעמים גם פחחות תידרש. כידוע לכולנו, פחחות וצבע אילו עבודות יקרות למדיי.

לוגו תלת ממד של החברה על הרכב

בדומה לפעולה של זכוכית מגדלת ביתית , מדבקות בועה בעצם יוצרות אפקט של הגדלת והבלטת הלוגו והצבע של המדבקה. המדבקות הללו מגיעות בגדלים שונים, כאשר הנפוצים ביניהם הם גדלי 10 ס”מ – 30 ס”מ.

כשאתם מזמינים מדבקת תלת ממד עם לוגו לרכב, חשוב לקחת בחשבון את צבע הרכב ולהתאים לו את המדבקה הנכונה. לא פעם, צבע מדבקה כהה בשילוב רכב כהה, יובילו לפספוס הפואנטה של שיווק הלוגו שלכם. צרו לעצמכם לוגו תלת ממד לרכב בהתאמה אישית. כיום, בעקבות תחרותיות גבוהה בכל תחום כמעט, מומלץ לשווק אפילו בכביש.

מדבקות לוגו לרכב
מדבקות לוגו לרכב

בית הדפוס כרטא מציע שירותי הדפסה והזמנה של מדבקות בועה לרכב עם לוגו החברה – אנחנו מובילים את השוק ומאפשרים לכם לשפר את מיתוג העסק שלכם בעזרת מדבקות בולטות לרכבי החברה.

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו