המילה דגי ים היא מילה כללית והאלגוריתם של גוגל עשוי לתת עדיפות לאתרים המספקים מידע על דגי ים. זה לא קשור לאיכות הקידום אלא למידת הרלוונטיות שלנו עבור הביטוי.
למשל בבטויים “חנות דגי ים” ו”שיווק דגי ים” אתה כמובן ראשון
אני כן מקווה שנעלה גם בביטוי דגי ים -אך מבחינת הרלוונטיות -ישנם אתרים יותר רלוונטיים לביטוי
בקשר לPR- הדירוג הוא מתוך 10 ולא מתוך 7. הסיבה שעד כה האתר היה רק בציון 2 הוא משום שהיו בעיות במבנה האתר. אני חושב שבעדכון הבא אתה תקבל ציון 3. בערך 80 אחוז מהאתרים שלי הם עם ציון 3. להגיע ל4 זה קצת יותר קשה. אולם -אין כמעט שום קשר בין מדד הPR לבין המיקומים של האתר ומידת האמינות והסמכות שלו
לגבי הVALIDATOR- עד כמה שאני יודע , להתאים אתר לקום הזה עולה הרבה כסף ואין בכך שום צורך ממשי