החיסרון של שינוי כתובת דומיין באמצע קמפיין שרץ בגוגל אדס
ההחלטה לגבי שינוי דף נחיתה בקמפיין ממומן שכבר רץ בגוגל – צריכה להיות החלטה מושכלת מפני שיש לה כמה חסרונות מהותיים
1. בקמפיין קיים יש מעקב פניות ובדף החדש אין (כמובן שאפשר לשים גם בדף החדש, אבל רק על הטפסים שנשלחים, וזה רק אחוז קטן מהפניות).

2. מכיוון שמדובר על שינוי גם של כתובת האתר (הדומיין) בקמפיין, אין אפשרות להשתמש בידע שכבר נצבר בקמפיין (סטטיסטיקה שמשמשת המערכת של גוגל לזכור היכן היו קליקים וחיפושים איכותיים יותר לאורך זמן), ולכן למרות שמדובר בהעתק של הקמפיין הקיים עם כתובות יעד שונות לדף הנחיתה, התוצאה בפועל תהיה שהקמפיין יתחיל למעשה מאפס.

כמו כן, גולשים שימחקו את הסיומת של החברה מהכתובת, יגיעו לדף בית סתמי שעוד יותר יפגע באמינותו, מאשר להגיע אל אתר אמיתי (האתר של העסק) שמראה שיש מאחוריו חברה רצינית. במקרים רבים גולשים פונים טלפונית או משאירים פרטים רק אחרי שהם בדקו כמה אפשרויות ו/או ביררו עוד פרטים עליכם, מה שעלול לגרום לגולש שדווקא מתעניין, לעבור למתחרה.
4. דף הנחיתה לא משקף בצורה ברורה את המסר שאנחנו מעבירים במודעות, ושוב עלול לגרום לגולש לעבור למתחרה.
האם להפנות את המודעות ממומנות לדף נחיתה חדש
תשובה שלנו ללקוח שמתלבט אם להפנות את המודעות ממומנות לדף נחיתה חדש או להישאר עם המצב הקיים של מודעות המפנות לאתר
כמובן שאין בעיה טכנית להעביר את הקמפיין כולו לדף הנחיתה החדש, חוץ מזמן העבודה שזה דורש מאיתנו לשם כך,אבל לפני כן אני רוצה שתקחי בחשבון מספר דברים חשובים מאוד, כי לדעתנו יש כאן כמה בעיות שיכולות דווקא לפגוע יותר מלהועיל:
עם זאת, חשוב לי להבהיר שאני שותף למטרה שלכם להגדיל את מספר הפניות האיכותיות, ובדיוק מהסיבה הזו, חשוב לי לשתף אותך בניסיון שלי ולהציג בפנייך את התמונה כולה כפי שהיא נראית מהצד שלנו.
אם יש לך שאלות או בקשות נוספות תוכלי לכתוב לי או להתקשר.
שנה טובה לכולכם מאתנו!