כיצד נדע כי קמפיין אדוורדס השתפר בביצועים?

מייל ללקוח המסביר על השינויים בקמפיין מאז שעבר לניהול של חברת אלטלייף, ומסביר מדוע  (באותו תקציב) -כעת הקמפיין טוב יותר ויעיל יותר:

כפי שתוכל לראות בדוחות המצורפים, מבחינת כמות הקליקים, שתי התקופות נראות דומה, אבל הנתון הזה פחות רלוונטי, מכיוון שבעלויות המאוד נמוכות לקליק בקמפיין שלך (בין חצי-שקל לשני-שליש לקליק בממוצע), הגורם העיקרי למספר הקליקים הוא התקציב, וזה לא השתנה.
חוץ ממספר הקליקים, כל יתר הנתונים השתנו משמעותית.
מספר החשיפות ירד – זה לאו דווקא נתון רע. לפי דוח ביטוי החיפוש, זו היתה אחת הבעיות העיקריות בקמפיין שנובעת מבעיה במיקוד הקמפיין.
לצורך השוואה – בתקופת הייחוס (27/5 עד 26/6) הופיעו מעל 800 ביטוים שונים בתוצאות, בכמות כוללת של יותר מ-18 אלף חשיפות. חלק גדול מהן, כנראה בכלל לא רלוונטיות לגולש, מה שמוביל לבזבוז קליקים או ירידה בציון האיכות, או שניהם ביחד.
לעומת זאת, בחודש יולי, לאחר השינוים בקמפיין, ירדנו לכ-400 ביטוים שונים, ורק 6,000 חשיפות.
התוצאה היא קליקים הרבה יותר רלוונטיים, ולכן גם איכותיים יותר.
אחוז ההקלקה (CTR) עלה פי שלושה – מ-4% ל-12%. זו אמנם תוצאה מתמטית (מספר הקליקים חלקי מספר ההופעות בתוצאות), אבל יש לה השלכות גדולות מאוד על ציון האיכות של המילים, וככל שהוא גבוה יותר, כך העלות לקליק יורדת, ויש לכך השלכות עתידיות.
ההסבר המרכזי לעליה ב-CTR הוא בכך שפירקנו את הקמפיין לקבוצות קטנות יותר ולכל קבוצה יש כעת מודעת ייעודיות משלה. לשיטת המיקוד הזו היתה השפעה גם המיקום הממוצע של המילים (עלה ממקום ממוצע של 3.5 למקום ממוצע של 1.6), וגם לכך יש השפעה על ה-CTR.
שיעור החשיפה עלה משמעותית – מ-10% ל-88% – זה נתון מאוד משמעותי. מה שהנתון הזה אומר הוא כמה מתוך סך כל החשיפה האפשרית (100%) של המילים שבחרת, באמת הופעת בתוצאות החיפוש. לפני השינוי המודעות שלך הופיעו רק עשירית מהפוטנציאל שלהן.
פרקטית זה אומר, יחד עם הפסקה על מספר החשיפות, שביטויי החיפוש שלך התפזרו באופן רחב הרבה יותר מדי, ולמעשה איבדו מיקוד ולכן הפסידו את הפוטנציאל שלהן, והסיבה המרכזית לכך היא עודף של מילים לא רלוונטיות שהובילו לדירוגים נמוכים ואף יציאה מעמוד ראשון.
בדוחות המצורפים תוכל להשוות בין התקופות, ובין מילות החיפוש המרכזיות בשתי התקופות.
כאמור, טיפלנו בכל הבעיות ואנחנו ממשיכים לעקוב ולשפר כל הזמן.
במידה ויש לך בקשות או שאלות, אתה מוזמן לפנות אלי בכל עת ואשמח לעזור.
בנוסף, אשמח לשמוע ממך האם הורגש שינוי בתקופה הזו.
מצורפים למייל זה:
  • דוח פעילות בקמפיין בחודש יולי
  • דוח פעילות בקמפיין – השוואתי (27/5 עד 26/6 – תקופה זהה ליולי)
  • דוח ביטוי חיפוש בפועל – יולי
  • דוח ביטוי חיפוש בפועל – השוואתי
  • חשבונית על תשלום שהועבר לגוגל במהלך החודש (למסור להנהלת חשבונות)
פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת