מציאת עבודה בעזרת רשתות חברתיות

מציאת עבודה וחיפוש עבודה דרך רשתות חברתיות

מי שבעברו חיפוש עבודה תקופה ארוכה מכיר את התופעה של ניסיון למצוא עבודה בכל הדרכים האפשריות. השיטה לירות לכל הכיוונים אומרת לנסות אתרים שונים לחיפוש עבודה, עיתונים, מכרים, מודעות רחוב ובעצם כל דרך, העיקר למצוא עבודה.

חיפוש עבודה דרך האינטרנט יכול להיות על ידי שימוש בלוחות מודעות שונים הפזורים ברשת. אך ישנה גם דרך נוספת, שצוברת תאוצה מיום ליום, והיא השימוש ברשתות החברתיות, הרי שכיום הרשתות החברתיות מאפשרות ליצור קשר עם אנשים שונים למטרות שונות. שימוש באותן רשתות חברתיות על מנת למצוא עבודה יכולה להיות מעניינת ואולי אף יעילה יותר מאשר שימוש באתר דרושים למציאת עבודה.

היתרון בשימוש ברשתות החברתיות כדי להציג תמונה  חיובית

היתרון בשימוש ברשתות החברתיות היא היכולת של המועמד להציג את עצמו בצורה מעניינת יותר, הוספת גלריית תמונות, היכולת לכתוב הרבה, הכנסת קישורים לאתרים חיצונים וכולי, כל אלו מקנים את האפשרות להציג את כל הקלפים. בערך חמישית ממחפשי העבודה עושים שימוש ברשתות החברתיות, ככל שהמועמד יציג יותר מידע על עצמו – כן יגדלו הסיכויים שהוא יוכל למצוא עבודה.

שימוש בחברים שלכם בפייסבוק

שימוש נכון ברשתות החברתיות יכול לסייע לכם למצוא עבודה מוצלחת. פייסבוק היא דרך מדהימה למצוא עבודה על ידי פנייה ישירה אל המכרים שלכם (ואל המכרים של הנכרים שלכם) – ולבקש מהם עזרה הבמציאת עבודה.

מציאת עבודה דרך לינקדאין

זה כבר עניין יותר מורכב, אך מי שיודע כיצד לפעול בתוך לינקדאין – יוכל ליצור קשרים מאוד מועילים בתחומי העיסוק שלו וכך לנסות למצוא עבודה טובה.

לסיכום

הרשתות החברתיות מאפשרות לכן ליצור קשר עם אנשים שונים למטרות שונות. נצלו זאת כדי לנסות למצוא עבודה באמצעותן. וזיכרו תמיד כי  חבריכם ברשתות החברתיות משמשים עבורכם מעין אנשי יחסי ציבור ומפנים אתכם למעסיקים פוטנציאלים.

אתר נוסף: עבודה בתל אביב

מאמר נוסף באתר

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת