ניית אתרים תדמיתיים נועדה לאפשר לבעל העסק להפיץ את פועלו בקרב גולשים פוטנציאלים רבים ככל האפשר. כל עסק אשר נפתח אינו עובד למטרות שמיים והמטרה העיקרית שלו, היא להכניס רווחים יומיים, חודשיים ושנתיים רבים ככל האפשר, כשבמקביל דואג בעל העסק להעניק שרות ומוצר איכותיים ככל הניתן.

אם בעבר כרטיס הביקור היה זה שהכניס לקוחות חדשים לעסק, הרי שכיום על מנת להשיג לקוחות חדשים, יש להשקיע בשיווק ופרסום ברשת האינטרנטית, לרבות נראות אתר הבית.
את הנראות יוצרים באמצעות עיצוב אתרים והוא זה שיקבע בסופו של יום אם האתר ישיג לקוחות חדשים דהיינו צרכנים פוטנציאלים שיגדילו את מחזור ההכנסות לעסק.

עיצוב מכוון לפעולה
כל גולש אשר מגיע אל אתר האינטרנט, לא בהכרח יודע מה הוא מחפש ולעיתים הגולשים מגיעים כשהם יודעים בדיוק מה הם מחפשים, כך או אחרת על העיצוב להיות נקי , ברור ופשוט כדי שיאפשר לגולש להתמצא באתר ללא בעיה וללא השקעת זמן ואנרגיות בחיפוש אחר מבוקשו.

אם אתם כבעלי האתר מעוניינים לקדם נישה ספציפית באתר, באמצעות העיצוב ניתן לעשות זאת או במילים אחרות העיצוב יכול לכוון את הגולש לפעולה או להנחות אותו להיכנס לדף ספציפי גם אם זו לא הייתה מטרתו הראשונית.

באמצעות ההנחיות בעיצוב, הגולש יבצע פעולות ואתם תחשפו את האג’נדה שלכם ביתר קלות. במידה ולא השקעתם מספיק בעיצוב, אתם עלולים לאבד לקוחות רבים שיכלו להיות חלק אינטגראלי מנתח השוק שלכם.

כיצד עיצוב גורם ללקוח לרכוש את המוצרים שלכם
הדבר הראשון שיש להתייחס אליו בהקשר של העיצוב הוא העיצוב הכולל של הדפים באתר הן של הדף הראשי אליו נכנס הגולש והן של הדפים המשניים. על הדף להיות בהיר ומחולק בצורה נכונה וכל נישה בדף חייבת לבלוט ולהשתלב בהומוגניות עם יתר הנישות המוצגות בדף. יש לשים דגש על הצבעים בהם אתם בוחרים לעצב את הדף, על מנת שיהיו שיווקים ונכונים לאופי האתר. כל עוד ביצעתם את הקריטריונים הנ”ל כראוי, הרי שהגולש יחוש בנוח לשהות באתרכם ויישאר להתרשם מיתר התכנים המוצגים.

לאחר הבחירות הבסיסיות על המעצב לקבל החלטות באשר לסימונים ולתצוגת התוכן בין היתר עליו להחליט באילו מיקומים לשלב טקסט לרבות “למידע נוסף הקליקו כאן” וכיצד לעצב את הטקסט. פעמים רבות שילוב הטקסט הוא זה שינחה את הגולש לביצוע הפעולות הנדרשות. שימו לב כי ככל שהעצוב יהיה מקצועי יותר, כך תצליחו הלכה למעשה לגייס לקוחות רבים יותר.

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת