קידום אורגני לעומת קידום ממומן בגוגל

היתרונות והחסרונות של קידום אורגני  (SEO) לעומת קידום ממומן בגוגל (PPC)

המון בעלי עסקים שרוצים להצליח באינטרנט שואלים את עצמם מי יוכל לקחת את האתר שלהם ולהביא אותו למקומות גבוהים יותר וכיצד האתר שלהם יוכל  להיות אחד מאותם אתרי אינטרנט מצליחים

אז מה זה קידום  אורגני

קידום אורגני פירושו להביא לדירוג גבוה בתוצאות האורגניות של גוגל – כלומר שהאתר יזכה למיקומים גבוהים, במילות מפתח אותם בחרתם לקדם.  קידום אורגני אמור לגרום לכך שגוגל רואה באתר שלכם אתר רלוונטי להצגה , כאשר משיהו מקליד בגוגל את מילות החיפוש אותן בחרתם לקדם. כמובן שחייבת להיות הלימה בין מילות החיפוש בחרתם לקדם לבין מה שמופיע הלכה למעשה באתר שלכם.  וכמובן שרצוי שתיהיה הלימה בין מה שמופיע באתר שלכם לבין השירות שאתם אכן מציעים. כך אתם מתחילים להיות מדורגים על ביטויי חיפוש שהאנשים שהקישו אותם מחפשים את השירות שאתם מציעים!

קידום אורגני לאתר – למה אפשר לצפות?

השלב הראשון הוא ההצעה שאתם מקבלים: עליה לכלול התחייבות לקידום האתר שלכם וסיוע בהבאת לקוחות ופניות לעסק שלכם דרך את אתר האינטרנט של העסק.

הקידום הוא בעצם הגברת הנוכחות האינטרנטית של אתר האינטרנט שלכם. לא רק שהאתר שלכם יהיה ממוקם בצמרת בביטויים אותם אנו מקדמים ועוד ביטויים בתחום (ביטויי זנב ארוך אשר יקודמו בעצמן רק כתוצאה מכך שמתבצע באתר שלכם קידום), גם תוצאות נוספות בדף הראשון של גוגל יהיו שלכם, כלומר, מי שמחפש ללמוד את התחום יגיע אליכם בסבירות די גבוהה.

מה שחשוב לדעת , שהקידום לא מבטיח שמי שפונה אליכם אכן יסגור אתכם, כי אולי זה לא מה שהוא חיפש, ואולי מי שרושם לדוגמא “לימודי מחשבים” לאו דווקא רוצה ללמוד את מה שאתם מלמדים –אולי הוא רק חיפש מידע עבור סקר שהוא מבצע (וזה כמובן לא בשליטת מקדם האתר). בעייה נוספת יכולה להיות שאולי הדרך שבה אתם מציעים את השירות בטלפון אינה מספיק ברורה.

מה שאני מנסה להגיד זה שגם קידום ומיקומים גבוהים לא מבטיחים הצלחה בכל מחיר. זה תלוי גם בכם: בניסיון שלכם, במקצועיות, ובביטחון שצברתם.

אך אני בטוח כי לאורך זמן, קידום באינטרנט מניב תוצאות מוכחות ומגדיל בוודאות את מספר הפניות לאתר.

קידום אורגני או ממומן בגוגל

מה זה קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן הוא תהליך אחר מתהליך קידום אתרים בגוגל. קידום ממומן בגוגל או בעצם פרסום ממומן הוא תהליך הרבה יותר קצר טווח, שבמהלכו אנו עושים פעולות אחרות שלא קשורות בכלל לתהליך קידום האתרים האורגני. כך לדוגמא, כאשר אנו מבצעים קידום אתרים אורגני, אנו דואגים קודם כל לבניית סמכותיות לאתר האינטרנט שלנו. כאשר אנו מבצעים קידום אתרים ממומן, לא מעניין אותנו הסמכותיות של האתר, אלא מעניין אותנו דווקא אותו הקמפיין הספציפי שאנו מבצעים בגוגל. פרסום בגוגל כשמו כן הוא – אנו רוכשים מגוגל שטח פרסום פר מילת מפתח על פי שיטת המכרזים.

קידום אורגני בגוגל לעומת קידום ממומן בגוגל – סיכום

ישנן שתי שיטות עיקריות לקבלת לקוחות ופניות על בסיס קבוע דרך האינטרנט, השיטה האחת היא דרך קידום אתרים אורגני, והשיטה השנייה – הינה דרך פרסום בגוגל. קידום אתרים אורגני מביא לנו לא פחות מאשר 80 אחוזים מהתעבורה – כמות עצומה!
מצד שני, קידום אתרים אורגני לוקח זמן ודורש סבלנות.
פרסום בגוגל מעניק לנו עשרים אחוזים מהתעבורה, אך מצד שני, התוצאות הן מהיום, למחר!
אליה וקוץ בה בכל דרך שתסתכלו, אך האליה, שווה את זה בכל מקרה…
שיהיה בהצלחה!

מאמר על חברת קידום אתרים בקריות ובקרית טבעון

תוכן עניינים

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת