גוגל GRANTS- קמפיין עמותות שחייב לעמוד בכללים של גוגל

מידע על השגת אישור ופתיחה של קמפיין “גוגל GRANTS” – קמפיין עמותות שחייב לעמוד בכללים של גוגל

חשוב להבין שבקמפיין עמותות, בגלל האופי הרגיש שלו, המסר במודעות צריך לשקף את המסר של העמותה בהתאם לתנאים של גוגל.
אי לכך, האחריות שלנו היא קודם כל לכך שהקמפיין הממומן יעמוד בדרישות ובתנאים של גוגל כדי שלא ייפסל, כי מצב כזה עלול להוביל לביטול המענק כולו. זאת אומרת, למשל שלפעמים כשהלקוח רוצה לפרסם עם ביטוי חיפוש של מילה אחת – זה עובר על כללי הקמפיין, או כשהוא רוצה לפרסם על מילות חיפוש רלוונטיות אך לא מספיק, ה-CTR של הקמפיין יירד, או שציון האיכות שלהן יהיה נמוך מדי, וגם אלה עבירות על כללי הקמפיין.
עוד אחד מתנאי המענק הוא רלוונטיות מילות החיפוש והמודעות. נכון שקשה יותר ליפול בדברים כאלה, אבל זה נבדק ע”י אלגוריתמים שמטבעם לא מפעילים שיקול דעת, ובמידה והם מזהים הפרה של המדיניות, הם עלולים לפסול את החשבון.
כל דבר כזה, אפילו קטן מאוד, עלול לגרום לפסילת המענק. לכן חשוב להקפיד להתנהל באופן זהיר ומקצועי, כפי שמוכתב ע”י גוגל, ומסיבה זו אנחנו רוצים לבסס קודם כל קמפיין יציב ורק אחר כך להתחיל בניסוים, כדי למזער את הסיכון לפסילת הקמפיין.
בנוסף, פעמים רבות, למילות החיפוש אין מספיק נפח חיפוש כדי לקבל אישור, ואז לא יעזור גם אם נוסיף אותן לקמפיין – הן לא יפעילו את המודעות.

ניצול הסכום החודשי הניתן במסגרת מענק הGRANTS

חשוב להדגיש שסכום המענק הוא למעשה מסגרת תקציבית מקסימלית שלא תוכננה ספציפית לישראל (אבל מוגבל אליה במענק הספציפי הזה), אלא למדינות גדולות בהרבה, ולכן הגעה להוצאה של 10,000$ בחודש אינה צריכה להיות המטרה שלפיה מודדים את הצלחת הקמפיין או כשלונו, אלא יעדים אחרים כמו הגדלת התנועה האיכותית לאתר, יצירת אינטרקציות מסוימות וכיו”ב. אני לא אומר שאי אפשר להגיע להוצאה כזו, אבל צריך לזכור שלא רק תנאי הקמפיין מגבילים אותנו, אלא גם הביד המקסימלי של 2$ לכל המילים, שבפועל יוצא רק סביב חצי דולר עד דולר לקליק. גם אם תחבר את כל החיפושים הרלוונטיים, קשה להגיע ל-10,000~20,000 קליקים בחודש, גם ב-CTR של 100%. חשוב שהדבר הזה יהיה קיים במסגרת תיאום הציפיות בינינו ובין הלקוח.

כמו שאמרתי והדגשתי, כל דבר קטן יכול לגרום לפסילת הקמפיין, ואז כולנו נפסיד מכך, אז חשוב להתנהל באופן נכון ומקצועי. אם ביצע הלקוח שינוים ללא ידיעת המקדם,יכול הדבר לגרום לפסילה. בשל מורכבות ההתנהלות בקמפיין הזה, חשוב מאוד שכל אחד יידע מה הוא אמור לעשות ואיך, וזה יקל על כולנו בכל המישורים.

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת