fbpx

בדיקת הפניות של לקוח וניתוח פניות מאורגני וממומן

בעקבות שאלה של לקוח אשר מרגיש שאין מספיק פניות:

איך זה שאין פניות כמעט בכלל לאורך זמן כה רב? אתה רואה בחודשים האחרונים פניות? הרושם שלי הוא של 2 בחודש גג, אני טועה? מודה שלא הייתי בפוקוס על זה – אבל אני כן צריך שזרם פניות יחזור.
תתאר בבקשה בגדול כמה שתוכל מה קרה, על מה הפרסום הולך ועל מה הופסק, ומה השינוי במגמה שהביא להפחתה

כמו כן, הלקוח מודאג מכן שהפרסום הממומן אינו מביא מספיק פניות למרות שהוא משלם כסף לגוגל כל חודש:

לפי הנתונים שלי הקידום האורגני מביא יותר פניות מהממומן ועם פחות קליקים וזה אומר שמשהו בממומן לא מדוייק

אני גם זוכר שביקשת שאחליט קדימה אילו שינויים לעשות באתר, גם כאן מודה שלא הייתי מספיק חד לאחרונה בהחלטות.

אם תוכל בבקשה שוב לתאר כאן מה אתה חושב שנדרש – נעשה החלטות שישקפו את המציאות של העסק
תודה על הסבלנות וההדרכה

התשובה של מחלקת הפרסום הממומן של אלטלייף

  1. השוואה בין אורגני לממומן

לפי האנליטיקס הממומן מביא בערך 50% יותר לידים מהאורגני בפחות תנועה.

12 חודשים אחרונים (עד 31 באוקטובר):

אורגני מגוגל בלבד –
כניסות: 956
המרות: 35
אחוז המרה: 2.70%

ממומן –
כניסות: 727 באנליטיקס (825 ברוטו באדוורדס – לפני ניקוי של לא חוקיים)
המרות: 56 +4 שיחות ממודעה (לא רשום באנליטיקס) – באדוורדס רשום 59.
אחוז המרה: 6.34% (באנליטיקס) – 7.15% (באדוורדס)
עלות כוללת: 22,693 (לפני החזר על קליקים לא חוקיים, בערך ע”ס 550 ש”ח).

כמות הפניות (לידים) שהתקבלו מהאתר לאורך זמן

אנחנו יודעים שבחודשיים האחרונים היו פחות המרות (באוגוסט עוד היו 12 המרות בסה”כ, אז אני לא מחשיב אותו בשקלול הזה), אבל זה לא חדש. גם בשנה שעברה היתה לו ירידה בתקופה הזאת, ואני מניח שגם בשנים הקודמות. לא הכל תלוי בנו. ביקושים עולים ויורדים כל הזמן (כמו שאתה מכיר מחביב – למשל. רק דוגמה למשהו שאנחנו מכירים טוב). לידים, ובטח לא בתחום הזה, כמעט אף פעם לא מגיעות בקצב קבוע. לכן ההסתכלות היא על חלון זמן יותר רחב.

בחודש שעבר היתה ירידה באימפרשנס, פשוט כי היו פחות חיפושים. לכן גם יצא פחות כסף בגוגל. זה היה חצי חודש מבחינת ימי עבודה.
התוצאות האורגניות והמודעות הממומנות לא השתנו בחודשים האלה. הן לא הפכו לפחות מדוייקות פתאום. גם לא מילות החיפוש.
השינוי היחיד בממומן שקרה השנה (לפני כמה חודשים), הוא בקשה של נועם שהתקציב לא יעבור את ה-2000 לחודש. אבל זאת ירידה מינורית (לא יותר מ-20%) מאוד ביחס לסכומים שהוא היה מוציא קודם. לא משהו שאמור לשנות בהרבה מדי.

אם תיקח את עשרת החודשים הראשונים של 22 ביחס ל-21, תראה שהיתה עליה של כמעט 30% בפניות. זאת התמונה האמיתית. היחס בין ממומן לאורגני מבחינת כמות הפניות לא השתנה אגב.

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה למצטרפים בתקופת החגים

רוצים לידים כבר בחודש הראשון? פניות איכותיות שיזניקו את העסק שלכם קדימה? ביחרו את ההטבה ובואו נצא לדרך!

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

וגם

רישום חינם באינדקס העסקים “כרטיס ביקור”

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

בחודש הראשון

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

וגם

1,500 ₪ מתנה לקליקים בגוגל למפרסמים חדשים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית. המחירים הם לפני מע"מ.

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם עם הצעה  להגדלת העסק שלכם עוד לפני החגים!