כיצד נוצרות תוצאות שליליות באינטרנט ואיך אפשר להתמודד עם הבעייה

הבעייה: פרסומים שליליים ברשת האינטרנט

תוצאות שליליות אודות אדם, הנמצאות ברשת האינטרנט יכולות להגיע ממקורות רבים ושונים. זה יכול לקרות מדיווח עיתונאי על מיזם כושל או שותפות עסקית בעייתית, אך יכול להפוך ממש לבעייה של או לשון הרע באינטרנט – במידה ולקוח או עובד ממורמר פירסמו אודות המעביד תגובה שלילית בפורום פופולרי או כתבו בטוויטר או בפייסבוק. כל מידע שלילי על אדם, הנמצא באינטרנט – יכול לפגוע בשמו הטוב ובאמינות שלו.

כיצד נחשפים לתוצאות השליליות

עבור אנשים פרטיים, תוכן שלילי או לא רצוי יכול להשפיע לרעה על המוניטין האישי והמקצועי שלך. שנים לאחר פרסום של כתבה, מאמר, פוסט בבלוג, סקירה שלילית – הם עדיין נמצאים ברשת האינטרנט, ועדיין משפיעים על אנשים. אפילו תמונה ברשת או סרטון ביוטיוב יכולים להשפיע לרעה על המוניטין המקוון. מתי בעיקר נחשפים אנשים לתוצאות השליליות אודות אדם או חברה? פעמים רבות זה יקרה כאשר הם יעשו חיפוש בגוגל עם השם של אותו אדם, וייראו בראש דף התוצאות – את ההשמצות או הדיווחים הפחות מחמיאים דווקא.

כיצד להתמודד עם הבעייה של תוכן שלילי ומזיק

לפעמים ניתן לפנות אל חברת גוגל עצמה ולבקש מהם להסיר, להסיר או לחסום את התוכן המזיק בתוצאות החיפוש – באמצעות הזכות להישכח – אך לרוב לא תיהה לכך הצדקה ממשית ויהיה צורך לפנות לחברה אשר מתמחה בקידום אתרים ובקידום אורגני של תוצאות חיוביות המפארות ומגדילות את אותו לקוח וכך בעצם לדחוף את תוצאות החיפוש השליליות כלפי מטה. (כלומר העליה של התוצאות החיוביות דוחקת מטה את התוצאות השליליות).

פנו אלינו

או שלחו הודעה באמצעות הטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

דילוג לתוכן