פרסום אתר בגוגל – האופציות האפשריות להשגת תנועה ופניות מגוגל

רסום אתר בגוגל מטרתו היא קודם כל שהאתר יופיע  במיקום גבוה בתוצאות החיפוש ויזכה בחשיפה ובכניסות לאתר. מעל שמונים ושניים  אחוז מהגולשים המבצעים חיפוש בגוגל,  ילחצו  או על אחת המודעות למעלה או  על אחת משלוש התוצאות הראשונות בחיפוש וככל הנראה לא ילחצו  על שאר תוצאות החיפוש ממקום רביעי ומטה. לכן  מי שיגיע למיקום הגבוה ביותר  ויהיה ממוקם בשלישיה הראשונה -יקבל את מרבית הכניסות ואולי את הכסף הגדול.

סוגים שונים של פרסום בגוגל

לפרסום בגוגל שתי אפשרויות מרכזיות
א.  הצבת המודעות בראש החיפוש בגוגל באמצעות תשלום של כסף. פלטפורמת “גוגל אדס”  מאפשרת לבעלי אתרים  להציב מודעה המובילה את הגולש לתוך אתריהם – בראש תוצאות החיפוש. בפלטפורמה זו הם משלמים לגוגל עבור הקליקים . כך תשלם על כל כניסה לאתרך ותזכה לחשיפה מקסימאלית. כאשר ייגמר התקציב אותו העמדת לרשות קמפיין הקידום באינטרנט יוסר האתר מרשימת תוצאות החיפוש עד לחידוש ההתקשרות בינך לבין מנוע החיפוש.

להזמנת שירותי פרסום ממומן על ידי המקצוענים של  חברת אלטלייף

לאלו לא רוצים לנסות את הפרסום הממומן בגוגל –  קיימת שיטת הקידום האורגני בגוגל. קידום   אורגני בגוגל הוא  כינוי לפעולות  אופטימיזציה ושיפור האתר –  אשר משפיעות על תוצאות החיפוש בגוגל ומעלות  את אתרך גבוה יותר במיקומים.. פעולות אלו הן שיפור ה”גוגל מקומות ” של העסק, המלצות חיוביות, סידור היררכי נכון של האתר, כתיבת  תוכן לאתר שהינו  איכותי מקורי ואמין, פרסום של מאמרים איכותיים ובהם קישורים  הנכנסים לאתר. ועוד מגוון אלמנטים  המשפיעים על דירוג האתר על בגוגל.

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו