שיווק באינטרנט -הקדמה
היום, כל בעל עסק יודע כי על מנת להגדיל את נפח המכירות של העסק או החברה, חובה לייצר נוכחות וירטואלית ברשת. לאור ההתקדמות הטכנולוגית המואצת, המידע הנגיש, תרבות ה”אינסטנט” והרגלי הצריכה המשתנים במהירות האור, בעל עסק שלא יידע להתאים את עצמו “לכללי המשחק החדשים” ימצא את עצמו מהר מאוד “מחוץ למשחק” במקרה הטוב ועם גירעון עצום במקרה הפחות טוב. כיצד יוצרים נוכחות ברשת ומגדילים את קהל הלקוחות? האינטרנט הפך, בשנים האחרונות, לחלק בלתי נפרד מחיינו. בכל יום צצות להן חנויות וירטואליות חדשות, המספקות שירותים ומוצרים מסוגים שונים ועומדות לרשותם של לקוחות רבים. הקמת חנות וירטואלית נעשית על ידי המתמחים בתחום, ולמרות שבנייתה איננה מורכבת מדי, היא מצריכה פנייה למומחים אלה. שירותי הקמה ובנייה של חנות וירטואלית מוצעים לכל מי שמעוניין למכור מוצרים או שירותים באמצעות האינטרנט ולנצל נכון את הפלטפורמה הזו.
מהי חנות וירטואלית
בניית חנות וירטואלית או אתר מסחר אלקטרוני היא הצעד הראשון והנכון בדרך להגדלת נפח המכירות. מדובר באתר אשר מאפשר את ביצוען של רכישות של מוצרים ו/או שירותים שונים באופן מקוון. החל משלב בחירת המוצר ו/או המוצרים ועד ביצוע התשלום המאובטח והנפקת הקבלה ושליחתה בדואר ישראל ו/או במייל, מדובר בצעד הכרחי ליצירת נוכחות ברשת והגדלת נפח המכירות וקהל הלקוחות.
היתרונות עבור בעל העסק הם אדירים שכן בניגוד לאחזקת חנות “רגילה”, פעולה של בניית חנות וירטואלית תגרום לחיסכון אדיר בעלויות. במקרה זה, אין צורך לשלם שכר דירה ושאר תשלומי מיסים, אין צורך להעסיק צוות עובדים על כל המשתמע מכך כולל דאגה ושמירה על זכויותיהם הסוציאליות ויותר חשוב מהכול, מכיוון שמחיר המוצר לרוב נגזר מסך ההוצאות, מחיר המוצרים בחנות הווירטואלית יהיה זול יותר משמעותית, יתרון אדיר עבור קהל הלקוחות הקיים. יתרון נוסף הוא הזמינות, בניגוד לחנות שפועלת בקניון למשל אשר נפתח ונסגר בשעות קבועות, חנות וירטואלית אינה תלויה בדבר “ופתוחה” 24 שעות, 7 ימים בשבוע.
מה כולה לתת לכם חנות וירטואלית שאין לכם היום?
אם כבר יש לכם עסק מצליח ואתם מסוג האנשים שיודעים לבנות עסק אמיתי, כזה שמבוסס על מוצרים איכותיים, שירות מעולה והוקרת הלקוח, חנות וירטואלית היא בהחלט בשבילכם. היתרונות של חנות וירטואלית הם ניכרים ללא היכר מעל חנות רגילה:
1. אין צורך בעובדים: הדבר הגדול ביותר כאשר חושבים על חנות וירטואלית זה החיסכון הגדול בעובדים וכוח אדם. אם עובד גם הפשוט ביותר שעובד אצלכם בחנות, עולה לכם כעשרת אלפים שקלים לחודש, חנות וירטואלית ממש לא דורשת את הסכומים האלו.חנות וירטואלית היא מוצר עד כדי כך מתוחכם עד שאין שום צורך בעובדים, בכלל לא. המערכות מפותחות עד כדי כך שכל העיקרים של מסחר אלקטרוני עובדים למעשה לבד. המערכת מוכרת את המוצר בעצמה, מנפיקה קבלה לבד ושולחת את המוצר לגמרי בעצמה. אין התערבות של אדם, כך שאין צורך בכלל להעסיק אנשים שיוכלו לעלות לכם כסף. חנות באינטרנט מתפעלת את עצמה לבד לגמרי. עכשיו הרשו לי להציע לכם עוד, זה לא היתרון היחידי של חנות באינטרנט, יש לה יתרונות גדולים נוספים.
2. מכירה בכל רחבי הארץ והעולם בכלל, כבר אין צורך להסתמך על הגולשים או יותר נכון הלקוחות שנמצאים בדיוק באותו רחוב שבו נמצאת החנות שלכם, אם יש לכם חנות באינטרנט, כל העולם זה הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. אין מישהו שהוא רחוק מדי או קרוב מדי. כל אחד נגיש ואפשרי. אם אתם רגילים למכור רק לאלו שחולפים על פני החנות, אז הגיע הזמן שתתרגלו לטוב יותר, זה מגיע לכם בהחלט. אתם יכולים וצריכים לנצל את עידן האינטרנט כדי למכור לכל אחד בישראל ואולי גם בעולם. את האפשרות הזו, תיתן לכם חנות וירטואלית, זה היתרון הגדול ביותר שלה. להערכת כותב שורות אלו העתיד נמצא בחנויות וירטואלית , הרי כל עולם הקניות עובר לאינטרנט היום, כנראה שהעתיד המסחרי הוא חנויות באינטרנט.
כיצד ניגשים לתהליך הקמת חנות וירטואלית
חברות המתמחות בשירותי הקמת חנות וירטואלית פונה לקהל מגוון מאד. במסגרת בנייתה של החנות חשוב לחברות אלו להבין באופן מלא מיהו קהל היעד, כלומר מי הם הלקוחות הצפויים להשתמש בחנות הוירטואלית ולבצע בה את הקנייה וכמובן מהו הקונספט המרכזי שלה. בנוסף, יש לקחת בחשבון פרמטרים נוספים, כמו השרת, שבו תאוחסן החנות עצמה, האם הוא שרת חינמי או שרת שעולה כסף וכן כלים שונים, שניתן יהיה לשלב במסגרת החנות (כלי תשלום למיניהם ועוד). כל אלה יכולים להשפיע על אופן עיצובה של החנות, המראה הכללי שלה והסגנון המאפיין אותה. ולכל אלה, גם כוח רב מאד במשיכת קונים פוטנציאליים המעוניינים לרכוש מוצר או לבחור בשירות מסוים. מעבר לכך שיצירת חנות וירטואלית זו שיטה מעולה לקידום טבעי ואורגני של האתר
סגנונות שונים של חנויות וירטואליות
את החנויות הוירטואליות אפשר לבנות ולעצב בסגנונות שונים, הנקבעים בהתאם לשרת שבו מאוחסנות החנויות אך גם בהתאם לפרמטרים נוספים. החנות הוירטואלית יכולה במקרים רבים לשמש גם כמעין כרטיס ביקור ולהיות שער הכניסה הראשי לעסק כולו. חשוב להשקיע זמן ומחשבה באופן עיצובה של החנות, בצבעים המשולבים באתר, בכפתורים השונים, בפונטים וגם בתמונות שתופענה בעמודי החנות השונים. חשוב גם לאפשר ללקוחות החנות הוירטואלית ליהנות מחוויית קניות מלאה ולאתר בקלות ובמהירות את המוצר או את השירות שבו הם מעוניינים. יפה ומסוגננת ככל שהיא תהיה, אם לקוחות החנות מתקשים לאתר את המוצר שבו הם מעוניינים, הרי שסביר שיצאו מן החנות ויחפשו חנות וירטואלית אחרת. ולכן, יש לזכור מי הוא קהל היעד, מי הם הלקוחות ולאפשר להם ליהנות ממרחב וירטואלי מתאים, שיעזור לכם, בעלי החנות, לשמור על הלקוחות וגם לצבור רווחים גבוהים.
החשיבות בבניית האתר ועיצובו
חשוב במיוחד לשים דגש ולבחור בקפידה חברת בניית אתרים אשר מתמחה בבנייה ועיצוב חנויות וירטואליות. מדוע? פשוט מאוד, לשלב הבנייה של האתר ועיצובו יש ההשפעה לא רק על חווית הגלישה של הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאלים, אלא גם מהווים את התשתית לקידומו של האתר, מאוחר יותר במנועי החיפוש השונים, כאשר גוגל הוא החשוב מכולם. מעבר לכך, חשוב להקדיש מחשבה ותקציב להתאמת האתר לסמאטרפונים, שכן כיום אין אדם שלא גולש מספר פעמים ביום באמצעות הטלפון החכם. בעל חנות וירטואלית שלא יספק את האפשרות לגלוש באתר באמצעות הסמארטפון יאבד באופן וודאי רווחים פוטנציאלים.
קידום החנות בגוגל
התחום של קידום אתרים באינטרנט לא פסח גם על קידום אתרי מסחר אלקטרוני. מכיוון שהתחרות ברשת היא עצומה ועל כל לקוח מתחרים עשרות, אם לא מאות אתרים (כולל אתרים מחו”ל), חובה להקדיש חלק מתקציב השיווק לטובת קידום אתרים מקצועי בגוגל . קידום אתרים בגוגל הוא סוג של אומנות אשר רק מומחה קידום אתרים יכול לבצע. רק באמצעות קידום אתרים מקצועי, תוכלו להגיע לראש הדירוג וכך להגדיל את נפח המכירות של החברה, את קהל הלקוחות וליצור מוניטין חיובי ברשת.
קידום אורגני לחנות וירטואלית – מדריך מעשי
לפני שנכנסים לנושא של קידום אורגני בגוגל בהקשר של קידום לחנות וירטואלית, הרשו לי להתייחס לנקודה אחרת ומקדימה קצת יותר, מה ההבדל בין בניית אתר תדמית רגיל לבין חנות וירטואלית בכלל, אם ישנו הבדל כזה, כיצד הוא אמור להשפיע על קידום בגוגל של אותו אתר מול אותה חנות, זה בדיוק השאלה שאני אנסה לענות עליה היום. לכאורה קידום אתרים במנועי החיפוש בנוי מקישורים נכנסים, כאשר הקישורים מהווים בערך 80 אחוז או אולי קצת יותר מעבודת הקידום, אז מה ההבדל ביניהם?
ההבדל הוא במבנה הדפים, דף שאתר אינטרנט רגיל, בנוי בצורה סטטית, כך שמבנה הדף לא משתנה לעולם. נכון, הטקסט יכול לעבור שינויים קטנים ועריכה אבל הטייטלים, הדיסקריפטיין והכותרת הראשית או כמה כותרות אשיות, נשארות אותו דבר תמיד. בצורה כזו אין בעיה בכלל להמשיך לקדם בצורה יציבה את הדף הזה( אינטרנט בנוי מדפים ולא אתרים, בגלל זה אני מתייחס לכל דף בנפרד ולא לאתר).
לעומת זאת, בדפים של חנות וירטואלית יכול להיווצר מצב שבוו המוצרים בדף ישתנו לגמרי וכך כל המהות של הדף תשתנה מהקצה אל הקצה. ברגע שזה קורה, כל הטייטלים של הדף משתנים לגמרי ויכול להיות שהדף כולו יקבל משמעות חדשה לחלוטין. הרי דף שמכר טלוויזיות סוני ועבר קידום בביטוי זה, יכול למכור היום נעליים או טלוויזיות אחרות ואז יצטרך להיות מקודם ביטוי החדש.
לכאורה מהמסקנה היא אחת: בדפים פנימיים של חנות וירטואלית לקבוע את משפחת המוצרים שיימכרו שם ולדאוג לקדם את אותו העמוד רק בשם הכללי של המשפחה ולא בשמות ספציפיים של מוצרים פוטנציאלים.
בניית אתר תדמית מול בניית חנות וירטואלית
אז נשארנו עם השאלה הגדולה, האם לבנות מלכתחילה חנות וירטואלית או ללכת על בניית אתר תדמית. השאלה היא ככל הנראה אמורה להיות אחרת: האם יש לכם מוצר ממשי למכור באינטרנט? כיום אני כבר יודע להגיד שרק מוצרים הנחשבים מפתים, נמכרים באינטרנט באמת. מוצרי חשמל בהחלט נמכרים, שעונים נמכרים, כל דבר הנחשב מותרות בהחלט נמכר באינטרנט. מוצרים שלא עונים על ההגדרה, כמו בגדים, מוצרי בית, כלי בית, שמנים, חומרי ניקוי ודברים דומים, פשוט לא נמכרים. לפי זה מומלץ לעשות את ההתאמה הראויה. אין טעם לבנות חנות וירטואלית כאשר אין לכם למעשה מה למכור ואין לכם מה לקדם בגוגל
קאש קאו CASH COW מערכת לבניית חנויות וירטואליות
מהיום כבר לא צריך לשכור חנות באלפי שקלים – קאש קאו בניית אתרים וחנויות וירטואליות תיצור לך את המקום שלך באינטרנט! ניתן ליצור חנות בחינם על תת דומיין, חנות חינם בפייסבוק או חנות במחיר סמלי על דומיין משלכם.
מערכת הקמת החנויות הווירטואליות של CASH COW קאש קאו הינה מערכת ידידותית למשתמש, אמינה ומקצועית לבנייה של חנות וירטואלית אונליין.
יתרונות המערכת של CASH COW קאש קאו
מערכת הקמת חנות וירטואלית של חברת קאש קאו CASH COW מובילה את תחום החנויות הווירטואליות בישראל. בעזרת שימוש טכנולוגיות מתקדמות ובלעדיות, מאפשרת המערכת לבעל העסק או החנות להגדיל את המכירות וכל זאת בלי לצאת מהבית!
למערכת של קאש קאו בניית אתרים כלי ניהול מתקדמים המסייעים ללקוח להשיג חשיפה גדולה יותר ולהגיע לקהלים גדולים עם המוצרים שהוא מוכר. בעזרת מגוון העיצובים, הכלים המיוחדים לקידום האתר והיכולת של כל לקוח ליצור אתר המותאם אישית ופונה ללקוחות בצורה ישירה ומדייקת -הופכת את חברת קאש קאו בניית אתרים לבחירה הנכונה עבורכם.
בניית חנות וירטואלית במערכת MAGENTO
חברות לבניית אתרים וחנויות וירטואליות מאפשרות לכם בנייה של אתר שהינו חנות מקוונת . אתה בונה אתר הם מערכת MAGENTO ואז אתה יכול למכור את מוצריך באתר מאובטח, איכותי, מעוצב ומותאם לסלולאר. אתרי החנות המקוונת של מבוססי MAGENTO הינם יפים, איכותיים ונסרקים היטב על ידי מנועי חיפוש.