להלן תוכנית שהכנו ושלחנו למרכז ההכשרה וההשתלמויות
כדי לנתח את מצב האתר הנוכחי אני מחלק את הניתוח לשניים: מצב האתר “ביחס לעצמו” ומצב האתר ביחס למרכזי הפיסגה האחרים.
מצב האתר ביחס לעצמו
האתר/הדומיין החדש עדיין חלשים מאוד וכשמחפשים את פיסגה בעיר שלכם מגיעים לאתר הישן של טיק טק. יש לטפל בהגדרות האתר לגוגל וגם לחזק אותו כך שהוא יופיע כשמחפשים את פיסג”ה חולון.
כל דפי האתר אינם מוגדרים טוב מבחינת גוגל
באתר יש יותר מידי קישורים יוצאים אשר נמצאים ביותר מידי מקומות כך שיש סיכוי גדול לאבד את הגולש שכבר הגיע לאתר.
מטרת השלב הראשון: לקדם את הדומיין על ידי הפעולות הבאות
- התקנת תוסף ייעודי ליצירת טייטלים ותיאורים לדפים
- שיפור טייטלים ותגיות מטא בדפי האתר
- הוספת תוכן מקורי לעמוד הבית
- הוספת תוכן מקורי לדפי האתר החשובים
- כתיבה ופרסום של מאמרים באתרי תוכן איכותיים – עם קישור לאתר הלקוח.
מצב האתר ביחס למתחרים
האתרים של חלק מסניפי פיסגה האחרים (לוד, רחובות, חדרה ועוד) ממש מושקעים ויש בהם המון דפים והמון חומר איכותי. האתרים של המתחרים מותאמים לגוגל ומתעדכנים באופן שוטף
האתרים של המתחרים ברורים יותר לגולש – ומעבירים בצורה גרפית ומוחשית מה מטרת האתר עבור הגולש ומה הוא יוכל לקבל באתר
שלב פעולה ראשון: חיזוק האתר על מנת להתמודד עם הסעיפים הקודמים
חיזוק האתר וסידור שלו יהפוך את האתר שלכם לכלי משמעותי הרבה יותר בשיווק העסק. לכן לפני שמגיעים לשלב של פרסום ממומן ושל הבאת גולשים לאתר – יש צורך להפוך אותו לאיכותי יותר וברור יותר הן לגולשים והן למנועי החיפוש. לכן אנחנו – בד בבד עם חיזוק האתר והעלאת הסמכות שלו בעיני גוגל – נעבוד אתכם גם על סידור ושיפור הדרך בה הוא מוצג לגולשים. ברגע שהאתר יהיה מהודק יותר ומסודר יותר -אז אפילו פעולה כמו שליחת פרסום ללקוחות עבר שלכם – תניב יותר פירות)
עניין נוסף הוא רוחב היריעה של האתר (אשר נמדד בעיקר בכמות הטקסט…) באתרים של מרכזי פיסגה אחרים קיימים מערכי שיעור, או כל מיני קורסים ספציפיים שמגדילים את כמות התוכן באתר. אחת הדרכים שאני מציע על מנת לשפר את “רוחב היריעה” ואיכות האתר של פיסגה חולון, היא להכניס לאתר בתור פוסטים – דברים שנכתבו בעלונים של “למידה מבוססת קשר” שאמנם כבר נמצאים באתר בתור קבצי PDF – אך אם כל קטע שם יפורסם בנפרד בתוך האתר בתור פוסט ויקבל כותרת שהינה רלוונטית לאותו קטע- זה יחזק מאוד את האתר.
שלב פעולה שני: שיווק באינטרנט על מנת להביא לקוחות חדשים
שלב השיווק באינטרנט מטרתו להביא לקוחות שלא בהכרח שמעו על מרכזי פיסגה, אך מחפשים בגוגל פתרונות עבור השתלמות למורים, קורסים לעובדי הוראה וכו.
בשלב זה בעצם עובדים בשיטה הנקראת “פרסום ממומן בגוגל” ומפרסמים מודעות בתשלום עבור מי שחיפש מונח שאנחנו מגדירים כרלוונטי.
ניתן כמובן לשלב בשלב השיווק גם ערוצי שיווק נוספים: פרסום ממומן בפייסבוק, פרסום סרטונים ביוטיוב ועוד.
בשלב זה אנו מודדים את הצלחת הקמפיין בכמות הפניות שהוא מייצר.