תשובות לשאלות נפוצות על פרסום ממומן בגוגל

מה זה פרסום ממומן?

בדף התוצאות של גוגל, בכל פעם שגולש מבצע חיפוש על ביטוי כלשהו, יופיעו לו עד 7 מודעות ממומנות ועד 10 תוצאות אורגניות בכל עמוד.

התוצאות הממומנות בגוגל אדוורדס, למעשה “נקנות” בשיטת מכרז ע”י המפרסמים לפי מילות מפתח שהם בוחרים, להבדיל מקידום אורגני שבו המיקומים נקבעים לפי דירוג של גוגל שמבוסס על פרמטרים שונים באתר.

תוך כמה זמן אתחיל להופיע?

כעיקרון, באופן מיידי. המודעות שלכם יתחילו להופיע כמה דקות אחרי שסיימנו להכין את חשבון הפרסום שלכם, כולל בניית השלד, הוספת המילים, כתיבת המודעות, וההגדרות הבסיסיות.

איך אני יודע אם הפרסום שלי יעיל?

אנחנו משתמשים בדרכים שונות לנטר פניות שהגיעו דרך הפרסום כמו שיחות טלפון (מהאתר או ישירות מהמודעה עצמה) וטפסים שנשלחו מהאתר. למרות שלא ניתן למדוד כל סוג של פניה (כמו למשל שליחת מייל לכתובת מייל או חיוג ידני של המספר), ניתן לדעת ע”י מעקב זה האם הפניות הגיעו באמצעות הפרסום או באמצעי אחר.

מה העלויות של פרסום ממומן?

שיטת הפרסום בגוגל היא PPC = Pay Per Click

בשיטה זו המפרסם משלם רק על לחיצות על המודעה שלו או אחד מרכיביה, ולא על ההופעה של המודעה.

עלות הקליק נקבעת ע”י מכרז שמתקיים בכל פעם שגולש מבצע חיפוש כלשהו בגוגל, בין כל המפרסמים שבחרו לפרסם על ביטוי חיפוש מסוים. כל מפרסם בוחר בעצמו מה המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם על כל קליק ומה התקציב החודשי שלו.

ככל שהצעת המחיר של המפרסם גבוהה יותר ביחס להצעות של המתחרים, כך הוא יופיע גבוה יותר בתוצאות הממומנות.

מה קורה כשנגמר לי תקציב הפרסום?

ברגע שלמפרסם כלשהו נגמר התקציב שקבע מראש, המודעות שלו יפסיקו להופיע. אך שימו לב, כדי למנוע מצב שבו התקציב החודשי נגמר כבר בתחילת החודש, הוא מחולק לפי מספר הימים בחודש וכך המודעות של כל מפרסם מופיעות כל יום שהוא רוצה לפרסם בו.

לכן, גם אם נגמר התקציב היומי והמודעות שלך הפסיקו להופיע, הן יחזרו למחרת שוב.

האם מתחרים יכולים להקליק לי על המודעות ולבזבז לי את התקציב?

בעיקרון כן, אבל גוגל מזהה קליקים שנעשים באופן זדוני ומזכה את המפרסם. בפועל זה לא קורה באופן נרחב כל כך והזיכוי של גוגל כולל גם החזר על קליקים מרובים של גולשים תמימים שלחצו בטעות מספר פעמים על המודעה שלך, כך שככל הנראה, לא המפרסם לא יחויב על קליקים שמבצעים המתחרים שלו.

האם ניתן שהמודעות שלי יופיעו כשמחפשים את המתחרים שלי?

כן, בתנאי ששם המתחרה לא מופיע במודעה, אבל זו שיטה לא יותר מדי אפקטיבית ממילא.

האם ניתן להגביל את המודעות שלי לזמנים מסוימים או לאזורים מסוימים?

ניתן להגביל את זמני הפעילות של הקמפיין לפי ימים ושעות, אך ההגבלה הגיאוגרפית עדיין לא מושלמת לגמרי בנקודת הזמן הנוכחית, אך גם זה נמצא בשיפור מתמיד. בכל מקרה, אנחנו עושים כל מאמץ כדי למקד את הקמפיינים של הלקוחות באופן הטוב ביותר האפשרי.

כמה אני משלם לגוגל בכל חודש?

כפי שצוין למעלה, ישנו תקציב חודשי שנועד להגדיר את ההוצאה בגוגל, אך התשלום לגוגל מבוצע באחת משתי מדרגות – עד 30 יום מהחיוב האחרון, או עד צבירת קליקים בסך של 2,500 ₪ – המוקדם מבניהם, אך בכל מקרה, המפרסם לא יחויב יותר ממה שצרך בפועל.

למידע נוסף או להצעת מחיר עבור ניהול הפרסום הממומן שלכם פנו אלינו:

04-622-9826

או ליחצו כאן והשאירו פרטים

אנחנו אַלְטְלַייף קידום אתרים

כבר יותר מ-11 שנה שאנחנו מתמקדים בהשגת תוצאות מעולות עבור לקוחותינו באמצעות קידום אורגני וממומן בגוגל.

בבלוג שלנו תמצאו כתבות ופוסטים שעוסקים במה שאנחנו עושים כל כך טוב - קידום אתרים למקומות הראשונים בתוצאות של מנוע החיפוש של גוגל.

בקש הצעת מחיר ללא התחייבות

אנו מציעים שירותי קידום ופרסום אתרים מקצועיים בגוגל, שעוזרים לעסקים להגדיל את חשיפתם לגולשים ואת נפח התנועה האיכותית לאתר שלהם, ע"י שיפור משמעותי במיקומי ביטויי המפתח הרלוונטיים להם בתוצאת החיפוש, גם כאשר מדובר בתחומים תחרותיים.

עוד מהבלוג שלנו

צפה בכל הפוסטים