אן איי מדיקל – מערכת רפואית בלתי פולשנית לאבחון דרכי טיפול בבעיות לחץ דם ובעיות לב

חברת אן איי מדיקל היא חברת ביוטכנולוגיה, המפתחת והיצרנית המובילה בעולם של מערכות עכבה לכל הגוף. החברה פיתחה בשנים האחרונות מוצר חדשני ראשון מסוגו המאפשר אבחון בלתי פולשני והנחייה של דרכי הטיפול בחולי לב וכלי דם. : שמה של המערכת הוא ניקאס וזוהי מערכת בלתי פולשנית לבדיקת לחץ דם ובעיות לבביות.

ישמוי המערכת של אן איי מדיקל

נכון לעכשיו, מוצרי החברה משמשים בארבעה יישומים קליניים: אי ספיקת לב, הרדמה, אולמות ניתוח והמודיאליזה.
המוצרים שלנו אינם פולשניים וקלים לשימוש, והם משמשים במגוון תחומי בריאות החל מבתי חולים, מרפאות, משרדי רופאים ועד בתי חולים.

המערכת שפיתחה החברה נקראת “NON INVASIVE CARDIAC SYSTEM” והיא מערכת ביו-עכבה המתמקדת בהערכה ובניטור לא פולשניים של פרמטרים קרדיווסקולריים, נשימתיים ונוזלים. המערכת מספקת נתונים בזמן אמת על פרמטרים שונים של תפקודי הלב וכלי הדם של המטופל.

לאתר החברה ליחצו כאן: www.ni-medical.com

טכנולוגיית העכבה המלאה של אן איי מדיקל

בניגוד לטכנולוגיית עכבה חשמלית הנמצאות בשימוש כיום, טכנולוגיית העכבה המלאה של אן איי מדיקל משתמשת באות העכבה ההיקפית לצורך חישוב נפח השבץ. התוצאה היא דיוק משופר.

“ניקאס” – “NON INVASIVE CARDIAC SYSTEM”  פועלת על ידי העברת אות חשמלי קטן דרך הגוף דרך שני חיישנים המסודרים בתצורת פרק כף היד עד הקרסול. רוב האות זורם דרך הדם במערכת העורקים. עם כל פעימות לב, נפח הדם במערכת העורקים משתנה וזה גורם לשינוי בהתנגדות החשמלית בגוף. שינויים אלה נמדדים על ידי המערכת.

קידום אתר אין איי מדיקל נעשה על ידי חברת אלטלייף קידום אתרים

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו