לימודי הנדסת תוכנה והנדסה ביו רפואית

הנדסת תוכנה או הנדסה ביו רפואית – מה מתאים לי ללמוד?


כאשר אתם עומדים מול הבחירה הגדולה, בחירת מסלול הלימודים – אתם הרי מבינים כי זוהי בחירה היכולה להשפיע לא רק על השנים הקרובות באקדמיה, אלא גם, על המשך החיים שלכם. אם אתם מחפשים קריירה משגשגת, עם עניין רב, מגוון אפשרויות בחירה, והכנסה גבוהה, אין ספק שאתם בצומת הנכונה. רצינו לקחת כמה משפטים רק כדי להרים לכם את המורל אל מול ההתלבטות, ולהבהיר משהו אחד – הבחירה בין שני המקצועות הנ”ל, הנדסת תוכנה או הנדסה ביו רפואית, היא בחירה שקשה לטעות בה, ואתם בכיוון הנכון לקריירה מעניינת ומאתגרת.
כדי להבין מה מתאים לכם ללמוד, כדאי לדמיין איך יראה היום שלכם, והאם אתם מקבלים מענה על הסקרנות שלכם, יצר המחקר שלכם, והצורך שלכם ליצור. בתחום כמו הנדסה ביו רפואית תקבלו שילוב מרתק בין הנדסת אלקטרוניקה, מדעי החיים והנדסת מכונות, והעבודה שלכם יכולה להתפרש על מגוון נושאים. פיתוח של מוצרים בתעשיית הביו-טכנולוגיה אומר כי אתם יכולים להיות חלוצים ופורצי דרך בתחומים רפואיים שונים, ולמצוא פתרונות לבעיות ושאלות רבות במדע הרפואה בצורה יצירתית, חכמה ומאתגרת. התחום יכול להוות כיוון מוצלח למי שמחפש אתגרים מסוג זה, ובעל משיכה טבעית ורצון לתרום לעולם ולאנשים. הידיעה כי אתם נמצאים בפרויקטים שיכולים, בפוטנציאל, להציל חיים ולתרום לפיתוח הרפואה, היא ידיעה שמהווה גורם מפתח בבחירת הקריירה אצל אנשים מסוימים. האם אתם מאלו?


לימודי תכנות ולימודי הנדסת תוכנה
תחום מדעי המחשב הוא תחום מרתק שקיבל תאוצה אדירה בשנים האחרונות. עם פריחתה של תעשיית ההייטק והתאוצה של עולם המחשבים שחודר לכל תחום בחיים, הדרישה למומחים בתכנות רק עולה ועולה. כיום אין תחום בו אין צורך בתוכנות, והפעולות היומיומיות הנפוצות ביותר קשורות באופן ישיר, אם לא תלויות, בהשראה, הדיוק, וחוש ההמצאה של המתכנת. כל המוצרים שאנו מכירים, כל רשת האינטרנט, וכל אות בכל עיתון שמודפס, ובאמת, כל התחומים מהרפואה ועד הכנת מזון, כולם עברו למחשוב, ומגוון המקומות בהם ניתן להשתלב כמהנדסי תוכנה הוא אדיר.


מהנדסי תוכנה מוצאים עבודה בקלות יחסית, ולרוב מגוון המשרות מאפשר בחירה די רחבה. ובכל זאת, להיות מתכנת אומר להיות בשוק תחרותי, שכן המקצוע פרח מאוד עם שגשוג תרבות הסטארט-אפים, ויש אומרים כי השוק מוצף. ובכל זאת, רוב המתכנתים עובדים, ואף מקבלים משכורות גבוהות, שכן סטארט-אפים זה לא המקום היחיד לעבוד בו. הדרישה למתכנתים גבוהה במיוחד, וכל תחומי החיים היום מאפשרים מרחב עבודה למתכנת.


האם בעתיד אתם רואים עצמכם כעצמאיים או כשכירים
שלא כמו תחום ההנדסה הביו-רפואית, בתחום הנדסת התוכנה ומדעי המחשב יש יותר מקום ליוזמות פרטיות בסדרי גודל שונים. לא באנו לומר שבתחום ההנדסה הרפואית התחום סגור לחברות גדולות ובעלי הון התחלתי גבוה בלבד, אלא להדגיש כי אם אתם מאלו המחפשים להיות יזמים, להתחיל משהו מאפס, ולהיות עצמאיים מההתחלה, הדרישה והזמינות הגבוהים של תחום הנדסת התוכנה מאפשרים לכם להיכנס לתחום כעצמאיים מהרגע הראשון, או במקביל לעבודה כשכירים בשכר מעל הממוצע.

מאמר חדש באתר שלנו

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת