הקשר בין אחסון ובניית אתרים

האינטרנט הינו כלי אדיר להעברת מידע ומסרים, לפרסום ולביצוע פעילויות שונות בו כולל עסקיות. את כל הפעילות הזאת יש לעשות באמצעות אתרים שונים שנבנים בדיוק ובהתאמה לצרכים אלו.

כפועל יוצא, בניית אתרים זהו תחום חשוב מאוד ומבצעים אותו מומחים לנושא. יש צורך לקדם את האתרים על מנת שיופיעו בעמודים הראשונים של מנועי החיפוש של גוגל וגם את הפעילות הזאת עושים מומחים. אתרים רבים הינם גדולים ומורכבים ומכילים מידע רב. יש צורך לאחסן אותם במקומות נגישים אשר הגישה אליהם תהיה מיידית. שירותי אחסון ניתנים על ידי חברות שונות שחלקן ישראליות ואחרות בינלאומיות.

לרוב, מדובר על חברות גדולות ועתירות משאבים מאחר ויש צורך בבניית תשתית גדולה שכוללת חוות שרתים בהם מאחסנים האתרים השונים. יש צורך לתת שירות על בסיס קבוע וסביב השעון מאחר ותקלות יכולות לשבש פעילותן השוטפת של החברות מקבלות השירות.

חברה בינלאומית תקבל, לרוב, שירותים מספק אחד אשר יאחסן אצלו את כל המידע הקיים בכל אחד מסניפיה. השירות הנ”ל הינו גמיש וכל חברה יכולה להגדיל או להקטין את שטח האחסון על פי צרכיה. חשיבות מיוחדת לשירות זה הינו בתחום של קידום אורגני, שכן מהירות, אבטחה וזירוז הם גורמים חשובים מאוד בדירוג של מנועי החיפוש השונים ובראשם אלו של גוגל. ספקי שירותי אחסון זה עושים זאת בעיקר תמורת תשלום אבל גם בתמורה לפרסום באתרי הלקוח.

איך בוחרים חברת אחסון?

חברות אחסון אתרים מציעות חבילות אירוח שונות שהשוני בהם הוא במספר פרמטרים עיקריים בהם:

  • סוג האחסון (שיתופי, VPS, ייעודי (Dedicated) ועוד
  • גודלו
  • רוחב פס (או במילים אחרות, גודל התעבורה החודשית)
  • שפות התכנות
  • גישה לבסיס נתונים אחד או יותר
  • מערכת ההפעלה עליו יושב האתר
  • וכמובן – איכות השירות והמחיר
  • ועוד…

לצד כל אלה יש שירותים נוספים דוגמת: שירותי אבטחה ובכלל זה אבטחתSSL , שירותי דואר אלקטרוני, סליקת אשראי, אספקת דומיין, חבילות מסחר אלקטרוני ועוד. ספקים מקצועיים ומובילים מספקים גם שירותי התאוששות מאסון או מכופרה וכדומה, וכן, שירותים נוספים המשפרים את מהירות התעבורה של האתרים, הגורמים לשיפור ברזולוציות תמונות, המספקים עדכונים שוטפים ועוד.

קיראו גם: הבעייתיות במעבר אחסון.

יש קשר אמיץ בין בניית אתרים ואחסונם.

בשלב הסופי של בניית האתר יש צורך לטפל בנושא של אחסון האתר. כאן ניתן לבחור בין אחסון באתרים שפועלים מישראל או אתרים שפועלים מחו”ל ובעיקר מארה”ב. יש יתרונות לכאן ולכאן. רבים מעדיפים, מטבע הדברים חברה זולה המספקת שטח אחסון גבוה עם תעבורת נתונים רבה מהאחרות. יחד עם זאת, כדאי לחשוב על נקודות אחרות כמו: אמינות, רמה וזמינות של אבטחה טכנית, שירותים נוספים הניתנים בחינם ועוד. מעל לכל אלו יש לבחון את המוניטין של החברה. חברות אחסון אתרים מספקות גם שירותי בניית אתרים. כך שזהו נתון חשוב נוסף שיש להתחשב בו. קבלת שירותים כוללים מחברה אחת יכולה להיות יעילה וכדאית.

למעשה – גם את תבחרו חברה לקידום אתרים שהיא הכי טובה שיש, ללא אחסון אמין ואיכותי, ועם נפילות תכופות של האתר – יהיה קשה מאד לקדם אותו בגוגל כמו שצריך. נושא האחסון הוא האחרון שצריך להתפשר לגביו!

אתרים רבים חייבים להיות דינאמיים.

כלומר: יש צורך לעדכן אותם כל העת, להוסיף מידע, לשנות, לתקן טעויות. אתרים אחרים הם אתרי מכירות שחשוב לשמור על רעננותם. יש אתרים שבהם ניתן לקבל תגובות גולשים, להוסיף מאמרי דעה וכדומה. בניית אתרים מקצועית מתחשבת גם בכל הנושאים הללו ויוצרת אפשרות לעדכונים מהירים.

פעולות אחסון רבות מתבצעות בעזרת לוח בקרה המיועד לניהול אחסון האתר. כדאי לוודא שלוח הבקרה הקיים אצל חברת האחסון מתאים לאתר וביצוע פעולות אלו ואחרות יהיה מהיר וחף מתקלות. אלו הן סיבות נוספות שממחישות מדוע יש לבחור ספק שירותי אחסון מעולים. מומלץ לשכור שירותי חברת אחסון אתרים מקצועית ובעלת מוניטין לצורך פעילות רציפה וטובה.

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת