פרסום ממומן ביוטיוב באמצעות סרטון פרסומת

פרסום ממומן ביוטיוב באמצעות סרטונים

סרטון ממומןפרסום ממומן ביוטיוב מתבצע באמצעות סרטון המציג את העסק ומוצג לגולשים רגע לפני שהם מתחילים לצפות  בסרטון אחר  בו הם בחרו לצפות. מודעה כזו הינה דרך סופר- יעילה לתפוס את תשומת הלב של הצופה ובכך להגדיל את המודעות למותג שלכם, ליצור לידים חדשים ולהגדיל את המכירות.

ייתרון הרלוונטיות בפרסום ביוטיוב

כספים ורווחיםכמו בפרסום הממומן בגוגל, אשר מגיע לאנשים שכבר התעניינו במשהו הקשרו לעולם בתוכן של המוצר שלכם – כך גם ביוטיוב ניתן לכוון את מודעות הוידאו ביוטיוב לקהל יעד ספציפי על סמך גורמים כמו גיל, מין, תחומי עניין, מיקום ועוד.
יעילות: ניתן למדוד את ביצועי הקמפיין באמצעות כלי הניתוח של Google Ads.
פורמטים של מודעות וידאו ביוטיוב.

צרו איתנו קשר ונתחיל לתכנן את מסע הפרסום של העסק שלכם!

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו: 04-622-9826

תחילת הדרך בפרסום ממומן ביוטיוב

יוטיוב היא פלטפורמת המדיה החברתית השנייה בגודלה בעולם, עם מעל שני מיליארד משתמשים בחודש. לכן היא אחת המדיות המומלצות בעולם בהיבט של פרסום ממומן

פרסום מודעות וידאו ביוטיוב מתבצע דרך חשבון הגוגל אדס שלכם. אם אין חשבון אז צריך להקים אותו. לאחר שתפתחו חשבון, ניתן להתחיל ליצור קמפיין פרסום ביוטיוב.

כאשר יוצרים מודעה וידאו ביוטיוב, יש להזין את המידע הבא:

שם המודעה: שם המודעה שלך.
מטרת המודעה: מטרת המודעה שלך.
פורמט המודעה: פורמט המודעה שברצונך להשתמש בו.
סרטון המודעה: הסרטון שלך.
מטרות המודעה: המטרות שברצונך להשיג עם המודעה שלך.
תקציב המודעה: התקציב שברצונך להקצות לקמפיין שלך.
טיפים ליצירת מודעות וידאו ביוטיוב

השתמש בסרטון איכותי: הסרטון שלך צריך להיות מושך, רלוונטי ויעיל.
התאים את המודעה שלך לקהל היעד שלך: השתמש בטירגוט כדי להבטיח שהמודעות שלך יוצגו לאנשים הנכונים.
עקוב אחר הביצועים שלך: השתמש בכלי הניתוח של Google Ads כדי לעקוב אחר הביצועים של הקמפיין שלך ולבצע אופטימיזציה שלו.
סיכום

פרסום ביוטיוב באמצעות סרטונים הוא דרך יעילה להגדיל את המודעות למותג, ליצור לידים חדשים ולהגדיל את המכירות. בעזרת יצירת מודעות וידאו איכותיות ותכנון קמפיין פרסום ממוקד, תוכל להשיג את היעדים העסקיים שלך.

נתונים של לקוח אשר עשינו לו קמפיין ממומן ביוטיוב

מצרף כאן את נתוני הקמפיין המשולב של  קמפיין יוטיוב+ גוגל שעשינו עבורכם.
אני לא מתייחס ליחס המרה ולא לתוכן המיניסייט, שיכול להיות מוחלף בכל רגע לפי מבצע/קולקציה וכו. אלא לחשיפות והקלקות. כל נושא ההמרות קשור לפרזנטור, מסר, מבצע, קהל יעד. אבל אין אפשרות להגיע להמרה ללא הקלקה – זה ברור.

קצת נתונים – קמפיין פרסומות ממומנות ביוטיוב של הצגת הסטונים

קמפיין יוטיוב – שני סרטונים, אחד באוך  17 שניות ואחד באורך 70 שניות
(בסוגריים – נתונים יחסיים של הסרטון 70)

-> 479K חשיפות (319K)
–> 98K צפיות (70K)
—> מתוכן – 12713 צפיות 100% (8328)
—-> 1233 קליקים (1025)
—–> עלות – 11202 (6759)

קמפיין חיפוש –

1482 קליקים
6 קליקים להתקשרות ישירה
51929 חשיפות
CTR כללי – 2.64%
— CTR מודעות ישנות: 2.23%
— CTR מודעות חדשות: 5.81%
עלות כל קמפיינים החיפוש: 7931

סה”כ קליקים לדף נחיתה: 2715
סה”כ עלות קמפיינים: 19133
הקמפיינים רצו on-off במשך 10 ימים

לאחר תקופה של אופטימיזציה, הנתונים האלו יילכו וישתפרו, ביחס ההמרה (יצירת לידים), ביחס ההקלקה (CTR), עלות לקליק (CPC) וכו’.

ליצירת קשר לגבי הפקת פרסומות או סרטונים ליוטיוב ליחצו כאן

תוכנית  לפרסום ממומן ביוטיוב בעזרת סרטונים

קודם כל, חייבים לזכור שהתחלנו קמפיין של קידום אורגני אשר ירים את האתר במיקומים של כמה ביטוים תחרותיים, שיכולים לחסוך לנו עלויות בממומן.

לגבי הפרסום הממומן, קצת קשה להסתמך על הנתונים שאספנו עד עכשיו, כי הקמפיין רץ רק שבוע וחצי, אבל גם מהנתונים האלו, וגם מבדיקת הנתונים של הקמפיין הישן של החברה שלכם(זה שנוהל ע”י חברת הקידום הקודמת), אפשר לראות מגמות, ולכן אני מעביר לך הצעה מודולרית.

נראה שהכי נכון ללכת בכל הכוח על קמפיין ממוקד בביטוים שקשורים למטבחים.
לשאלתך לגבי המתחרים, נראה שגם הם הולכים בכיוון הזה, וחלקם משקיעים עשרות אלפי שקלים בחודש כדי להיות כל הזמן במקומות הראשונים. אנחנו לא צריכים להתחרות בכולם, אלא רק באלו שמתחרים איתנו על אותו קהל, לכן אפשר לצמצם גם בתחום הזה. נדע יותר טוב אחרי שנמפה את המתחרים ואת הנושאים שמתאימים לקידום.

בקמפיין שלא אנחנו ניהלנו, היה תקציב של 6,000 ש”ח בחודש, שנוצל רק רבע ממנו, והביא רק 560 קליקים באפריל. לא נכנסתי לניתוח עמוק מדי שם, אבל אפשר להניח שכמו שהקמפיין הזה נוהל, חלק גדול מהקליקים האלו בכלל לא היו רלוונטיים.

בתקציב כזה ניתן לצפות לבין 800 ל-1,200 קליקים בחודש בקמפיין שמנוהל כמו שצריך, אבל לדעתי התקציב הזה לא מספיק תחרותי לתחום.

בהתייחסות למיקוד שהעלית בשיחה – אני ממליץ בשלב הזה להתחיל מ-20,000 ש”ח לחודש, לקמפיין חיפוש בלבד.

בנוסף לקמפיין חיפוש, כדאי כמו שאמרת להעלות גם קמפיין ברשת התצוגה (מודעות פלאש באתרים) ורימקטינג, להם כדאי להקצות עוד כ-4,500 ש”ח בחודש.

לגבי קמפיין יוטיוב, ראינו את האפקט האדיר שלו על מספר הצפיות, אך זה כבר תלוי בהפקת הסרטונים, בגלל שתוחלת החיים של סרטון פרסומת היא קצרה מאוד ואנחנו לא רוצים לעצבן את הגולשים.
בתקופה שאנחנו לא בקמפיין, אפשר להסתפק בכמות נמוכה יותר של צפיות, עם רימרקטינג טוב, ולהגיע לתוצאות, בעלות נמוכה בהרבה, של סביב 5,000 ש”ח לחודש (אבל להריץ את הפרסומות רק לשבוע וחצי-שבועיים בחודש). תקציב כזה יכול להביא סביב 35,000 צפיות.

כל עוד הסרט לא מיצה את עצמו, ומכיוון שהחשיפה העיקרית שלו יכולה להיות יוטיוב – ההמלצה היא לתת לו לרוץ עוד שבוע שבועיים בכל הכח – ואז לסגור את הברז. מציע שיתוקצבו 1500 ש״ח ליום ליוטיוב עד לרגע שנרצה להרוג את הקמפיין. החברה שלכם צריכה  לקחת את המקום בקידמת הבמה ולנצח את הגדולים בכל זירה. עם כל הכבוד לכל הזירות האפשריות (רדיו טלויזיה שילוט וכו) – וניצלנו אותן היטב בשביל לעשות את הקפיצה – גוגל ויוטיוב זו הזירה האמיתית ליום-יום.

החשיבות השיווקית של סרט תדמיתי -פרסומי

בעידן השיווק המודרני ניתן ליצור גירוי מוחשי אצל הלקוחות הפוטנציאליים בכל מקום ובכל שעה באמצעות אמצעי ויזואלי בעל חשיבות רבה למינוף העסקי. נשמע אולי מסובך לעשייה, פרוייקט בלתי מושג – אבל מדובר בסרט תדמית.

ובכן, משמעותו העיקרית של סרט התדמית היא ביכולתו לתת לקהל הלקוחות מגע בלתי אמצעי, מגע ישיר עם העסק או המוצר או השרות או כל דבר אחר לו נועד הסרט. כל דוגמא תבהיר עניין זה היטב, ראו דוגמאות:

אדם המבקש לרכוש לעצמו מכונת כביסה ויתחיל לשוטט באינטרנט ולפתע יתקל בסרט אז בסבירות של כמעט 100 אחוז שהוא ייצפה בסרט. תבינו איזה קידום זה עשה למכירה של מכונת הכביסה לעומת פרוספקט או מידע כתוב של מתחריו. דוגמא נוספת יכולה להיות אפילו כסרט תדמית למשרד עורכי דין: אדם זקוק לשרותיו של משרד עורכי דין, הוא משוטט במחשב ונחשף לסרטון שבו מוצגים אנשי המשרד, עורכי הדין, הפעילויות, הרצינות והיכולות. הרושם שהסרטון השאיר אצל הצופה הנו עצום וקרוב לוודאי שהוא, לכל הפחות, יבדוק את היבטי ההתחברות עם משרד עורכי הדין ממנו הוא התרשם בזמן הצפייה. ברמה הפסיכולוגית הוא כבר היה במשרד, נחשף ומכיר את האנשים שעובדים בו, הוא מרוצה ממה שראה ולכן הוא מפתח סימפטיה של “סומך עליהם” והמכירה הופכת לטבעית וחיונית הרבה יותר.

חשוב לזכור שאנו נמצאים בעידן שבו הזמינות והאריזה היא שם המשחק וזה בדיוק מה שנותן סרט התדמית. בתוך דקות ספורות של צפייה יובן המוצר לטובת הצופה וייצור תחושה של “חייב ועכשיו!”. כמו כן, הסרט זמין בכל רגע. אם ב – 12 בלילה מישהו צופה בסרטון אז סביר שבבוקר הוא יעשה משהו עם המידע שקלט או שיישלח אימייל מיידי כהודעה לבעל העסק או מוכר המוצר. ולגבי האריזה: סרט נעים, שמצולם נכון, עם קריינות ופס קול. מה יותר כיף מאשר לצפות בזה.

סרט תדמית הינו כלי מכירתי רב מעלה שבעידן השיווק והמכירות המודרני עשוי להשפיע ואף לקבוע את הטון להצלחה עסקית. כמובן שאת הסרטים ניתן להעלות מעבר לאתר האינטרנט של החברה המזמינה ולהשתמש בו לטובת: אתרים לשיתוף קבצים, שימוש בתערוכות, פגישות של סוכני מכירות שמסתובבים עם מחשב נייד, הגשה של מכרזים ועוד רעיונות רבים למכביר. זה הזמן להתקדם אל שיווק ההווה וכמובן העתיד באמצעות הפקה של סרט תדמית חכם, מקצועי ונכון!

הפקה של סרט בטכנולגיית 360 מעלות  לפרסום ביוטיוב

מאמר נוסף באתר וובסייטבייקר

תוכן עניינים

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת