פתרונות תוכנה בענן – פיתוח מערכות ענן

פתרונות תוכנה בענן -קלאוד קומפיוטינג  (CLOUD COMPUTING)  פיתוח מערכות ענן

שרותי ענן ופיתוח של מערכות בענן כוללים התאמת פתרונות מעבר למודל הענן. הפיתוח מתנהל בתהליך מובנה ומסודר בו השרת, בין אם הוא שרת לענן פרטי או שהינו שרת מבוסס ענן.

במהלך פיתוח המערכת בענן  -החומרה אותה פיתחו עובר לענן ללא תלות בפלטפורמה בה הוא פותח ובמערכת ההפעלה.

למידע נוסף על פתרונות פיתוח בענן שאנו מציעים ליחצו כאן

קריאייטיב לסרטונים

החברה מתמחה בפיתוח של שירותי מחשוב בענן ובהובלת תהליכים של  אפיון ופיתוח אסטרטגי ופרקטי למערכות המבוססות IaaS, PaaS ,SaaS.

מחלקת הפיתוח של קורן טק:

צוות הפיתוח של חברת קורן טק בע”מ  מבצע עשרות פרויקטים בשנה, כאשר לכל אחד מהם נדרש ידע רחב בטכנולוגיות מגוונות. המפתחים במחלקה מומחים בהשתלבות בצוותים אורגניים או בעבודה לצדם, תוך הבנת שיטות העבודה שלהם, ולמידה מהירה של טכנולוגיות חדשות. בכך הם מצליחים להיטמע בפעילות השוטפת של הארגון בצורה מיטבית, ומסייעים בהרחבת סל היכולות הקיימות בכל ארגון בו הם פועלים. חלק מהפרויקטים נעשים בשיתוף עם הלקוחות, את חלקם אנו מובילים מקצה לקצה, ובאחרים המפתחים שלנו פועלים ממש כחלק מצוות הפיתוח האורגני אצל הלקוחות עצמם.

בזכות היכולות והסטנדרטים הגבוהים, המחלקה מלווה לקוחות בפרוייקטי פיתוח במשך שנים רבות, ואנו נשארים החברה המועדפת לפיתוח תוכנה בקרב רבים מלקוחותינו. לצד זאת, כל שנה המחלקה משתפת פעולה עם חברות חדשות ומרחיבה את סל היכולות הטכנולוגי והמקצועי של מפתחיה.

כמו כן -המפתחים שלנו יודעים להטמיע ולשלב  ענן פרטי ומוגן עם ענן ציבורי ופתוח.

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו