ניהול תוכן באתרים

ניהול התוכן השיווקי באתר האינטרנט

לאתר אינטרנטי יש תפקיד חשוב לקידום כל עסק, למעשה כיום קיימים עסקים רבים שהם אינטרנטיים בלבד.
בגלל נגישותו הנוחה של האינטרנט לכלל הציבור, הוא הפך לדבר חשוב אשר מקנה כלים רבים לקידום בתי עסקים, שיווק ומיתוג.
כל עסק כיום משקיע כסף רב על עיצוב האתר, התכנים שנכנסים אליו, וקידום חיצוני ברחבי הרשת בכדי לצבור קהל קונים וגולשים. ארגון שיטתי ונכון של אתר האינטרנט מהווה את הצלחתו וחשיפתו לקהל היעד הנכון ולשותפים עסקיים עתידיים.

אילו תכנים נכנסים לאתר?

תכנים אשר נכנסים לאתר האינטרנט מחולקים לכמה קטגוריות משנה, כאשר תפקידם הוא לספק מידע קוהרנטי ואמין על הדברים שהעסק מציע ובנוסף לקדם את האתר במנועי החיפוש השונים.
שיווק וקידום האתר נעשה על ידי ‘תוכן שיווקי’. תוכן שיווקי יכלול בתוכו את דף הבית של אתר האינטרנט, כמו כן תכנים אשר ישמשו למיתוגו ויסקרו את יתרונות העסק על פני עסקים מתחרים. תוכן שכזה לא יהיה מלא במידע מקצועי אלא יותר פירסומי ומושך את העין על מנת לגרום ללקוחות להכנס אליו. כתיבת תוכן שיווקי איכותי – יעשה כאן את העבודה.
לעומת התוכן השיווקי, קיים התוכן המקצועי. תוכן זה יכלול מאמרים מקצועיים אשר קשורים לתחום ההתמחות של בית העסק.

תוכן זה יאפשר סקירה של הלקוח, אחר הדברים בהם הוא מתעניין. למשל אשה המתעניינת בקוסמטיקה ותרצה לקבל מידע מפורט על סוג עורה, וחומרים שהיא צריכה לחפש במרכיבי קרם הלחות בו היא משתמשת,יופיעו בתוכן המקצועי של כמעט כל בית עסק לקוסמטיקה. מטרתו של התוכן המקצועי הוא להעניק שירות אמין לכלל לקוחותיו בכדי שיוכלו להחליט מה המוצר אותו הם ירצו לרכוש בסופו של דבר. מידע קונקרטי ואמין מפתח את שמו הטוב של העסק וכך מאפשר רכישת קהל קונים רחב. התוכן המקצועי משמש גם לקידום אתר האינטרנט של העסק מבלי שהלקוח ידע זאת, כך שתפקידו הוא כפול, גם לספק שירות מקצועי וגם לקדם את עצמו במנועי החיפוש.

מה עושה מנהל תוכן של אתר?

מנועי חיפוש הם הכלי הפופולרי ביותר להכוונת קהל הגולשים למידע הזמין והרחב באינטרנט. בעולם, מנוע החיפוש של ‘גוגל’ הוא מנוע החיפוש המשומש ביותר. לכן עסקים אינטרנטיים מנסים להכווין את עצמם תמיד לשיטת החיפוש של גוגל, כך שבתוצאות החיפוש הם יופיעו במעלה הרשימות המופיעות במנוע החיפוש.

תפקידו של מנהל תוכן הוא לגרום לאתר להופיע במנועי החיפוש. פעולה שאולי נראית פשוטה, אך בפועל צורכת ידע ונסיון בקידום אתרים. מנוע החיפוש של גוגל, לדוגמא, יודע להבחין בין אתרי ‘זבל’ לאתרים עם תכנים ‘איכותיים’. אדם שירשום באתרו את מילת החיפוש אלפי פעמים ללא הקשר, יחשב כ’ספאם’ ולא יופיע בתוצאות החיפוש. יתרה מכך בכדי להשאר במעלה תוצאות החיפוש, תוכן האתר חייב להתעדכן בקצב שוטף ובאיכות גבוהה של תוכן.

אם כן תפקידו של מנהל התוכן לעולם לא נגמר, הוא אחראי על הזנת התוכן לאתר, כתיבת מאמרים, על חידושו וריענונו וגם על הגהה, איכות ובקרה שוטפת של האתר.

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת