מהיום כבר לא צריך לשכור חנות באלפי שקלים – קאש קאו בניית אתרים וחנויות וירטואליות תיצור לך את המקום שלך באינטרנט! ניתן ליצור חנות בחינם על תת דומיין, חנות חינם בפייסבוק או חנות במחיר סמלי על דומיין משלכם.

מערכת הקמת החנויות הווירטואליות של חבר, קאש קאו בניית אתרים הינה מערכת ידידותית למשתמש, אמינה ומקצועית לבנייה של חנות וירטואלית אונליין.

מהי חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית הינה מערכת למכירת מוצרים ושירותים באינטרנט. בעידן של מסחר אלקטרוני, בו רבים מהקונים מבצעים רכישות מבלי לצאת מהבית ומבלי לבקר בחנויות מהסוג הישן –חנות וירטואלית מהווה את הדרך הטובה והמשתלמת ביותר עבור כל עסק, דרך המאפשרת לו להוזיל עלויות, להגיע לקהל רחב ולמכור כל מוצר ללא תלות באזור גיאוגרפי, בשעה ביום, או בזמינות בעל העסק.

חנות וירטואלית חברתית ברשת או בפייסבוק – יתרונות המערכת שלנו

מערכת הקמת חנות וירטואלית של חברת קאש קאו אתרים מובילה את תחום החנויות הווירטואליות בישראל. בעזרת שימוש טכנולוגיות מתקדמות ובלעדיות, מאפשרת המערכת לבעל העסק או החנות להגדיל את המכירות וכל זאת בלי לצאת מהבית!

למערכת של קאש קאו בניית אתרים כלי ניהול מתקדמים המסייעים ללקוח להשיג חשיפה גדולה יותר ולהגיע לקהלים גדולים עם המוצרים שהוא מוכר. בעזרת מגוון העיצובים, הכלים המיוחדים לקידום האתר והיכולת של כל לקוח ליצור אתר המותאם אישית ופונה ללקוחות בצורה ישירה ומדייקת -הופכת את חברת קאש קאו בניית אתרים לבחירה הנכונה עבורכם.

עוד מאמר – חנות ויטואלית של KIVI

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת