קידום ממומן ופרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק

אם אנחנו רוצים ליצור תנועה באתר שלנו, להגיע לחשיפה גבוהה בקרב גולשים במהירות, הדרך הקלה והמהירה להשיג זאת הינה באמצעות קידום אתרים ממומן, כלומר, קידום בתשלום באתרים פופולאריים.. במאמר זה סביר מהו פרסום ממומן ומה ההבדר בין פרסום ממומן של אתר בגוגל לבין פרסום ממומן בפייסבוק -אשר יכו להתבצע גם ללא אתר.

מהו קידום אתרים ממומן?

קידום אתרים ממומן, בין אם באמצעות מנוע החיפוש גוגל, או ברשת החברתית פייסבוק, או בכל פורטל אינטרנטי גדול, יוכל להביא לנו כמות גדולה של גולשים. קידום ממומן היא למעשה שיטה בה אנחנו משלמים על פרסום הקישור של האתר שלנו, באתר אחר. לקידום ממומן יש שתי שיטות תשלום, האחת היא תשלום על כל הקלקה על הקישור של האתר שלנו, והשנייה היא באמצעות תשלום לפי ימים. בין אם בחרתם באופציה הראשונה, או השנייה, חשוב להבין, כי ברגע שנגמר לכם התקציב, האתר כבר לא יופיע יותר. מדובר בשיטת פרסום אפקטיבית מאוד לזמן קצר, אשר תניב לכם עניין מצד גולשים המתעניינים במה שיש לכם להציע.

איך מבצעים קידום ממומן

לכל פורטל גדול, גוגל או פייסבוק לדוגמה, יש דף מיוחד המיועד לאלו המעוניינים לפרסם אצלם. בדף זה תוכלו למצוא את כל הפרטים, את העלויות השונות לכל אופציית תשלום וקידום, ואפילו טיפים. תצורת התשלום היא לרוב באמצעות כרטיס אשראי, ותוכלו להגדיר מראש את התקציב המתאים לכם.

קידום ממומן בפייסבוק

היתרון בפרסום ממומן בפייסבוק הוא שאינכם חייבים שיהיה לכם אתר או דף נחיתה. תוכלו לשלוח את המקליקים על המודעה ישר אל הדף העסקי שלכם בפייסבוק. במידה ועושים “בוסט” לפוסט שזה עתה כתבתם – אז המודעה מובילה לפוסט ספציפי וזה יתרון גדול.

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת