מחקר מילות מפתח בפתיחת קמפיין ממומן בגוגל

החשיבות של מחקר מילות מפתח בפתיחת קמפיין ממומן בגוגל אדס

השלב הראשון בפתיחת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס הוא ביצוע של מחקר רחב ומקיף כדי להצביע על מילות מפתח המתאימות לחיפודשים הקשורים לעסק  שלכם במנועי החיפוש , ע”פ התכנים המצויים בו.

פתיחת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס – שלם לפי קליק PPC

כל מפרסם שמקצה תקצבים משמעותיים  לפרסום, שיווק וקידום של שירותים או מוצרים,  מעוניין למצוא את הערוץ שיניב את יחס העלות/תועלת הטוב ביותר, כלומר, שעלות הפרסום תתבטא בפועל בהגעה של כמות לקוחות רצויים, ויצירת רווחים ממשיים למפרסם.
הגמישות הטכנולוגית של עולם האינטרנט מאפשרת פעולת שיווק וקידום אתרים שמשיגה בדיוק את המטרה הזו. חברת גוגל פיתחה את שיטת  הפרסום הממומן לאתרים בה עלות פרסום מודעה במנוע החיפוש היא פונקציה ישירה של כמות הגולשים שמגיעה בפועל לאתר המפרסם . שיטת פרסום זו נקראת שלם לפי קליק (  PPC (  Pay Per Click , והיא נחשבת כיום לאחת משיטות הפרסום באינטרנט וקידום האתרים הטובות והאפקטיביות ביותר.

להביא מבקרים וגולשים לאתר על ידי פרסום ממומן PPC

תנועת הגולשים באינטרנט, המחפשים מידע, שירות או מוצר כלשהו, מנווטת בצורה כמעט מלאה על ידי מנועי החיפוש הפופולריים. תפקידם של מנועי החיפוש הוא לסייע לגולשים להגיע אל האתרים הרלונטיים ביותר לנושא המבוקש על ידם, ע”י הצגת רשימת אתרים בתוצאות החיפוש.
מיקום גבוה של האתר במודעות הממומנות המוצגות לגולש הוא מתכון בטוח להגעה של מבקרים רבים לאתר. בנוסף, מבקרים אלו נחשבים למבקרים איכותיים במיוחד, משום שהם מחפשים אחר מידע הקיים באתר , ע”י הקלדת ביטוי חיפוש רלוונטי.

בעידן בו הגולשים הופכים את רשת האינטרנט למקור המידע העיקרי לנושאים שונים בתחומיי החיים, אם משקיעים הרבה תקציב בפרסום הממומן, המודעות הממומנות שלכם נמצאות כל הזמן באוויר אזי  גולשים נכנסים שוב ושוב לאתר שלכם ,
על ידי הגעה לגולשים רבים יותר – מגיעות פניות רבות יותר.

ליצירת קשר לגבי פרסום ממומן בגוגלג התקשרו 04-6229826 או לחצו כאן והשאירו פניה מקוונת .  נשמח לחזור אליכם.

פנו אלינו

או השאירו פרטים בטופס
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

עוד מהבלוג שלנו

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל

מבצע למצטרפים עד סוף אפריל 2024

בואו נתחיל ברגל ימין :)
כל לקוח חדש מקבל מאיתנו גם שירות של חברת בוטיק, וגם הטבה ששווה הרבה כסף. איזו הטבה מתאימה לכם?

קידום אורגני ב-1,500 ₪

לחודש הראשון

אתר תדמיתי ב-4,000 ₪

או

דף נחיתה ב-900 ₪

ניהול פרסום בגוגל ב-900 ₪

לחודש הראשון

+מניעת קליקים מזויפים

* פרטים נוספים יינתנו בשיחה הראשונית

נשמע מעניין? פנו אלינו ונשמח לעבוד ביחד!

התקשרו 052-732-4540 – או השאירו פרטים בטופס שמתחת ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת