חדשות ועדכונים מחברת אָלטְלַייף קידום אתרים

רוצים לפרסם כאן פוסט אורח?
All PPC בנייה וקידום מרחבי הרשת רשתות חברתיות

עדכון על מסע פרסום בתחום מועדון אירועים

מצורפים למייל זה: דוח חודשי מסכם לקמפיינים חשבונית מגוגל השינויים שעשינו בתחילת החודש השפיעו לטובה על הקמפיין, ובניגוד לאופי העונה (באוגוסט מורגשת ירידה אצל כולם בדרך כלל), אצלך דווקא היתה עליה של כמעט 20% בקליקים לעומת החודש הקודם. עיקר העליה היתה בקמפיין…
המשך לקרוא

עדכון מסע פרסום והשוואה למתחרים -אוגוסט 2016

מצורפים למייל זה: דוח חודשי מסכם לקמפיינים דוח השוואה לעומת מתחרים חשבונית מגוגל לבקשתכם עצרנו את הקמפיינים של השטיחים, ונכון לעכשיו, פעילים רק הקמפיינים של עיכוב בעירה וממונה בטיחות. הם שמורים במערכת, וכשתרצו להפעיל אותם מחדש, גם אם באופן מצומצם, תאמרו לנו.…
המשך לקרוא

סיכום מסע פרסום ברשת התוכן של גוגל

להודעה זו מצורפים: דוח קמפיין מסכם לחודש אוגוסט 2016 - קליקים, חשיפות, עלויות ועוד. דוח חשיפות ברשת התצוגה (אתרים אחרים) לפי מילות חיפוש של הגולשים. דוח חשיפות ברשת התצוגה לפי אתרים (כולל רימרקטינג). חשבונית חודשית מגוגל. החודש מיקדתי את הקמפיין יותר לאזור…
המשך לקרוא

סיכום מסע פרסום לקמפיין של ייעוץ עסקי

מצורפים להודעה זו: דוח פעילות בחשבון - לפי נושאים בחודש יולי חשבונית מגוגל - לתשלום שהועבר בחודש יולי החודש נצרכו קליקים בעלות של 1,022 ש"ח (מיצוי מלא של התקציב). עם זאת, המודעות שלך לא מגיעות לכל הגולשים הפוטנציאליים, ולדעתי זה בגלל שהקמפיין…
המשך לקרוא

עדכון מקמפיין ממומן בגוגל – יולי 2016

מצורפים להודעה זו: דוח פעילות בחשבון - לפי קמפיינים בחודש יולי חשבונית מגוגל - לתשלום שהועבר בחודש יולי בחודש יולי נצרכו קליקים בעלות של 629 ש"ח שזה מקסימום התקציב. הקמפיינים המיתוגיים ממשיכים להביא הרבה חשיפות וקליקים בעלות קליק מאוד נמוכה. תוך כדי…
המשך לקרוא

היתרונות של חנות אינטרנטית על פני חנות פיזית

אין ספק כי בשנים האחרונות הקמה של חנות אינטרנטית הפכה לשאיפה של רבים, בין אם אלו עסקים קיימים אשר רוצים להרחיב את השירותים שהם מעניקים ובין אם אלו יזמים אשר מעוניינים להקים חנות שתפעל און - ליין בלבד. הקמה של חנות אינטרנטית…
המשך לקרוא

כיצד נדע כי קמפיין אדוורדס השתפר בביצועים?

מייל ללקוח המסביר על השינויים בקמפיין מאז שעבר לניהול של חברת אלטלייף, ומסביר מדוע  (באותו תקציב) -כעת הקמפיין טוב יותר ויעיל יותר: כפי שתוכל לראות בדוחות המצורפים, מבחינת כמות הקליקים, שתי התקופות נראות דומה, אבל הנתון הזה פחות רלוונטי, מכיוון שבעלויות המאוד…
המשך לקרוא

מציאת עבודה בעזרת רשתות חברתיות

מציאת עבודה וחיפוש עבודה דרך רשתות חברתיות מי שבעברו חיפוש עבודה תקופה ארוכה מכיר את התופעה של ניסיון למצוא עבודה בכל הדרכים האפשריות. השיטה לירות לכל הכיוונים אומרת לנסות אתרים שונים לחיפוש עבודה, עיתונים, מכרים, מודעות רחוב ובעצם כל דרך, העיקר למצוא…
המשך לקרוא

רוצה לפרסם כאן טור אורח?